Ligt het nou aan mij of...

Is het hier op dit forum niet meer zo druk als een paar jaar geleden??

Ligt niet aan jou volgens mij, mij kwam het ook over alsof het een stuk rustiger is de laatste tijd (al kwam ik al niet zo heel vaak, meestal met vlagen).

Ligt niet aan jou, is zo.



Oude garde is deze fase aan het ontgroeien en er komen amper nieuwe leden bij…

dit lid van de oude garde dacht laat ik nog maar eens kijken hoe het met iedereen hier gaat hihihi ,



ik vind het wel jammer hoe het verwaterd hoor,



ik mis mijn mede februari 2006 en januari 2008 mama’s echt nog wel hoor



en ook andere leden waar je vroeger lief en leed mee deelde :?

Hier ook een lid van lang geleden 6 jaar inmiddels zie ook de verandering vindt het jammer dat het heel rustig is :frowning: was altijd zo gezellig druk hier maar ja het is zoals het is.



Groetjes Diana

Het is veel rustiger… Kijk eens in de zoveel maanden eens hier, maar dan zie ik nog niet veel nieuws.

Jammer hoor, vond het hier altijd heel erg leuk!

Het valt mij ook op… Ben nu 16 weken zwanger maar er is geen april 2015 topic waar actieve leden zijn. Erg jammer hoor.

tis erg rustig maar van mij kant komt dat omdat er zoveeeeel reclame hier is dat er haast geen doorkomen aan is…erg jammer!!! :roll:

@judith wrote:

tis erg rustig maar van mij kant komt dat omdat er zoveeeeel reclame hier is dat er haast geen doorkomen aan is…erg jammer!!! :roll:




Die reclame is indd erg irri pppfff

Ik vind eerlijk gezegd dat er sowieso teveel verschillende prikborden zijn.

Als je komt ben je geneigd alleen in dat prikbord te kijken dat relevant voor jou is.

Dat is best handig als je overladen wordt met topics maar op dit moment komt het daardoor juist nog rustiger over.

Ja, maar een paar jaar geleden was het echt wel nodig

om zoveel verschillende forumdelen te hebben. .

Ik ook oude garde en zo heeeeeeeeeel afentoe kom ik eens neuzen.

Ik ben ook van de ‘oude garde’ :mrgreen: en zie tot mijn verbazing dat er hier nagenoeg niets meer gebeurt. Wat jammer!!

het is hier heeel stil

maar hoe kan dat veranderen ?

Dat is een goede vraag ja hoe kunnen we dat veranderen :slight_smile:

ik denk als je nieuw binnenkomt, best overdondert word door en de vele rubrieken en de vele topics die er al staan.

beetje opruiming houden misschien ?

aantal discussie verwijderen en nieuwe starten ?

Denk ook dat je als je nieuw binnen komt dat je dan denkt wauw wat veel maar op zich staat het prima gerangschikt en is het overzichtelijk. Opruimen en nieuwe discussies starten is altijd fijn.



Denk ook dat als er dagelijks gepost wordt het forum wel weer aantrekt als er niks gepost wordt bloeit het dood.

ja maar als je een disc start en er is weinig reactie… heb je niet echt een discussie hahah

en elke dag topic/reactie plaatsen…

als er reactie op terug komt, oke

anders hou je daar snel mee op denk ik

Nee haha dan krijg je zoiets van had ik maar niks geplaatst er komen toch geen reactie op…



Dat denk ik ook en zo zullen de meeste misschien denken als e niemand op je reageert dan stop je ook snel ikke wel in iedergeval. Is natuurlijk ook niet leuk als er geen reacties komen.



Maarrrr ergens kunnen we toch beginnen dus dacht vanmiddag doe vast een stapje :mrgreen:

We kunnen wel één of twee enthousiaste gedreven nieuwe modjes gebruiken die met suggesties komen en topics… :angel: