Lidl

Wie komt hier regelmatig en weet of ze die heerlijke W5 doekjes weer hebben? Dat zijn schoonmaakdoekjes in een blauwe en gele verpakking en superhandig. Ze zijn er alleen een tijdje niet geweest en voordat ik morgen voor nop naar Bergen op Zoom rij…please, help me.

Geen idee, weet alleen dat ze ze in Duitsland standaard hebben… maar ja, daar heb jij zo weinig aan :wink:

Da’s niet naast de deur voor mij, nee…als je nou Bels had gezegd. :lol:

Tja, ik woon nou eenmaal op de duitse grens… :lol:

Ik kan morgen wel even voor je kijken als je wilt!

Graag, wil morgenmiddag de grote boodschappen doen namelijk en als ze er niet zijn blijf ik hier in de stad.

Ik kijk morgenvroeg even voor je (mits het niet regent, want ik heb geen auto!) en dan stuur ik je meteen een berichtje!

Hier hebben ze ze standaard liggen…

ik haal ze elke 2 weken, dus hier hebben ze gewoon :thumbup:

Oh mooi!!! Dan kachel ik morgenmiddag even naar de Lidl. :dance:

Hier ook, in de Lidl en bij mij thuis… :mrgreen:

Waarom bel je morgen niet eerst naar de lidl :think:

hier liggen ze ook standaard in het assortiment.

En fijn dat ze zijn :thumbup:

ideale doekjes, en hier zijn ze ook standaard in de winkel

Zijn dat herbruikbare doekjes of wegwerp?

Hier zijn ze ook altijd :wink:

Ben nu wel nieuwsgierug wat voor een super handige doekjes dit dan wel niet zijn :think:

Mijn man noemt het altijd Glorixdoekjes. Maar dan van het Lidlmerk…en idd wegwerpdoekjes.



Ik poets er vaak tussendoor de tafels mee en alle plakzooi van de kinderen vliegt eraf! :thumbup:

A oké! :thumbup:





Ik moet vanmiddag naar de Lidl, geloof ik :mrgreen:

Hahaha, ze zijn echt super hoor!!! heb vaak ook een verpakking op de wc beneden liggen voor een snelle poets en manlief heeft ze standaard in de vrachtwagen liggen…ik zweer erbij.