Lidl

Wij hebben hier sinds kort een hele grote en nieuwe Lidl zitten.



Ben er nog nooit geweest, is het een fijne winkel?



Heb sinds kort de Action ontdekt, en daar heb ik al stickers en knutselspulletjes gekocht voor Robin.

Ik had een hele mand vol en hoefde maar 9 euro af te rekenen, echt lachwekkend! :mrgreen:



De Lidl zit in dezelfde straat, dus misschien moet ik daar ook eens binnen wandelen.

ik heb ze hoor, die doekjes :thumbup: poetserdepoets :mrgreen:



gaat nu even doekje door de auto halen :dance:

@Anneke wrote:

Wij hebben hier sinds kort een hele grote en nieuwe Lidl zitten.



Ben er nog nooit geweest, is het een fijne winkel?



Heb sinds kort de Action ontdekt, en daar heb ik al stickers en knutselspulletjes gekocht voor Robin.

Ik had een hele mand vol en hoefde maar 9 euro af te rekenen, echt lachwekkend! :mrgreen:



De Lidl zit in dezelfde straat, dus misschien moet ik daar ook eens binnen wandelen.




Lidl is een fijne winkel, ik denk ook vooral voor de mensen die het ook wat minder breed hebben, wij doen er ook wel boodschappen, zit er eentje hier in de buurt.

Ze verkopen onwijs veel dingen en ook grote verpakkingen… ook hebben ze vaak leuke aanbiedingen… je kan het volgens mij wel vergelijken met Aldi…

De Aldi zit hier in het winkelcentrum, en daar kwam ik nooit.



Totdat ik ergens op een verjaardag iets lekkers voorgeschoteld kreeg, en toen ik vroeg waar ze dat gekocht had, bleek dat de Aldi te zijn.



Daar ben ik eens binnen gelopen en ze hebben daar best lekkere spullen.



Dus nu ga ik eerst naar de Aldi vaak, en de rest vul ik aan bij de Super de Boer.

Want ik kan bij de Aldi niet alles kopen wat op mijn lijstje staat.



Maar ik koop daar nu bijv pakken ijsthee (erg lekker ook), koffie, pakjes drinken voor Robin, Samson en Gert koekjes voor Robin, komkommers (hebben daar héle grote, kost echt geen drol), witlof, bananen, toetjes, koekjes, snoepjes en snoetenpoetsers.

Oja en beschuiten en bakboter en rijstwafels.

Ik heb ook 3 pakken doekjes gescoord…en 10 pakken billendoekjes.



Toetjes hebben wij ook meestal van de Aldi…vooral die emmers met yoghurt zijn lekker. :drool:

ik heb gisteren die doekjes gekocht vanwege jullie :smiley:





Maar die geur slaat op je luchtwegen, of ligt dan aan mij :? ?

Ik vind het net te vies om ze te gebruiken, er waren 2 “smaken” en ik heb niet die citroen, hoe die andere heet weet ik niet. Misschien is die citroen beter?

Ik heb ook altijd die blauwe verpakking…oceaanlucht oid. Maar ik vind het heerlijk ruiken.

Ik ben nieuwsgierig!



FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :mrgreen: :mrgreen:

@~Judith~ wrote:

Ik ben nieuwsgierig!



FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :mrgreen: :mrgreen:




je wilt een foto van de doekjes??

Ik vind die ocean ook een beetje op mijn luchtwegen slaan, maar de citron valt mee… dus die heb ik altijd.



Bij ons ligt er 1 pak beneden in de wc en 1 boven in de badkamer.

Ik doe er elke dag even de bril mee en met een andere even de wastafel. Ze gaan netjes in de prullenbak, dus niet in de wc.

Daarna nog een scheutje bleek in de pot en zo houd ik binnen 3 minuten elke dag de wc bij. Erg handig :thumbup: Zeker met meisjes die er nog wel es een potje van maken met zelf plassen. Ze zijn ook ideaal om “gelekte” druppels van mannen :roll: onder de pot even weg te vegen. En… ik doe er spiegels mee af, drogen streeploos op hier :thumbup:

Denk dat er zo een 2 pakken per maand door gaan :shifty:

whahaha, het moet niet gekker worden :smiley:



ik doe wekelijks boodschappen bij de lidl en moet eerlijk zeggen, als je daar een volle kar hebt voor 55 euro, terwijl datzelfde je bij een andere supermarkt 80 euro of zelfs meer kost… sja, dan is de keus zo gemaakt. Ik zweer er nagenoeg bij…

ik vind al die doekjes van de goedkope merken zo vies ruiken. Die van de aldi al geprobeerd, die van het kruidvat ook en die van de lidle, en ik word van al die geurtjes misselijk. dus voor het toilet heb ik echte chlorixdoekjes uit de aanbieding, en voor de billen heb ik natusan. voor de natte doekjes en snoetjes heb ik bumblies die gaan wel wat geur betreft.



Verder winkel ik wel heel graag bij de lidle of aldi (tegenwoordig meestal de aldi in duitsland die hebben nog meer, en vervolgens de drogisterijartikelen bij de dm in duitsland, die is stukken goedkoper…

@lydia wrote:

@~Judith~ wrote:
Ik ben nieuwsgierig!



FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :mrgreen: :mrgreen:




je wilt een foto van de doekjes??




Ja, dan weet ik waar jullie het over hebben en kan ik ze ook kopen, of niet natuurlijk :angel:

@~Judith~ wrote:

@lydia wrote:
@~Judith~ wrote:
Ik ben nieuwsgierig!



FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :mrgreen: :mrgreen:




je wilt een foto van de doekjes??




Ja, dan weet ik waar jullie het over hebben en kan ik ze ook kopen, of niet natuurlijk :angel:




Voila:

Juudje, ik heb die andere versie en zweer erbij dus hop, naar Lelystad!! :mrgreen:



En spiegels mee doen? Echt waar joh? dat ga ik morgen meteen proberen. :dance:

Nou, spiegels kan ik er niet mee doen… Allemaal strepen… Wat wel goed gaat is meteen nadrogen met een stuk keukenrol.