Levering bestelling H&M

Een poosje terug heb ik een hele bestelling zomerkleertjes geplaatst via H&M online. Er staat (nog steeds) op ‘mijn pagina’ onder levering 18-22 april. Dat is het inmiddels geweest, en er is nog geen verandering in gekomen.

Ik baal er wel van, want inmiddels heb ik ze wel een keer nodig voor Noortje.



Mijn vorige bestelling werd toen heel vlot geleverd.

Maar zijn er meer die ervaring hebben met een te late bestelling?

Ligt aan een aantal dingen. Zat er een artikel bij die bv nog niet geleverd kan worden?

Ze wachten dan, mits je het anders hebt aangegeven, tot dat ene artikel binnen is.



Ik vind ze vaak best traag met leveren maar de laatste paar keren kreeg ik het binnen een week (wat voor de H&M snel is) :shifty: :roll:

Er zou een artikel bij zitten die nu afgelopen week pas geleverd kon worden. Dus ik heb toen aangegeven dat ik alles in de afgelopen had willen hebben.



Nu staat er nog wel ineens een ander artikel wat pas de eerste week van mei geleverd kan worden. Maar die staat onderaan apart vermeld met de mededeling dat hij later geleverd wordt.

Ik heb het al vaker gehad, ik doe het dus gewoon maar liever niet meer :?

Wel jammer hoor dat die H&M zo traag is vaak, het had mij nu ook goed uitgekomen, nog wat linnen broeken en shirts enzo, maar ik ga nu maar de stad in voor we op vakantie gaan, wil de gok niet wagen…

Heb er meerdere keren besteld en er is altijd wat! Ook naleveringen die 2x uitgesteld worden en vervolgens een kaartje in de bus dat het artikel is uitverkocht. Letterlijk maanden na de bestelling :roll: Ik bestel er niks meer! :wink:



Hopelijk heb je het snel in huis.

@Lu wrote:

Heb er meerdere keren besteld en er is altijd wat! Ook naleveringen die 2x uitgesteld worden en vervolgens een kaartje in de bus dat het artikel is uitverkocht. Letterlijk maanden na de bestelling :roll:




Dat heb ik dus ook gehad… en bestel ook niet meer online, tis goed.



Nu heb ik gelukkig een vriendin wiens moeder in A’dam woont en als ik iets leuks zie en het hier niet meer is wil zij wel voor me kijken en neemt het mee als ze naar haar dochter (mijn vriendin dus) gaat.

Heb ik het nog sneller in huis als via H&M zelf :shifty: (nu 2x zo gedaan voor een t shirtje).

Ze leveren ook niet altijd wanneer je nog een betaling moet doen van een eerdere bestelling. Heb ik ook gehad de vorige keer. Zodra je betaald hebt , komt de bestelling met een dag of twee…Misschien is dat het?

Nee, er staat ook geen betaling meer open.

Helaas zou ik haast zeggen, haha.



Maar goed, ik kan nu wel aangeven dat ik de volgende bestelling wil ontvangen tussen 25 en 29 april.

Denk dat ik die optie maar ga opslaan, wie weet komt het dan tenminste wel aankomende week.

Of zou dat niks uitmaken?

Ik las je topictitel en wist al wat er in je topic zou staan! Echt… het duurt altijd ZO lang eer binnen is wat je daar besteld dat voor mij de kooplol er af is daar! En dan heb je het ein-de-lijk en dan valt het wel heeeeeeel erg tegen, of is het te groot ofzo… Nee :naughty: voor mij geen H&M bestellingen meer!!!



Ik hoop dat het alsnog snel binnenkomt, en dat je dan niet weer terug hoeft omdat het niet goed is :oops:



Groetjes!

Hier ook hoor… had op een vrijdag wat besteld en het zou de volgende week binnen komen. Het kwam echter pas de week dáárna, op dinsdag… ruim anderhalve week op moeten wachten dus… niet leuk!!

Gelukkig wel leuk spul, maar toch bederft het wel een beetje de pret als je er zolang op moet wachten… :?

Niet erg hoopvol, al die herkenning, haha.



Maar goed, ik heb vandaag maar wat hier in het dorp gehaald, zodat ze morgen niet in haar dikke lange broek hoeft te lopen. En dan hoop ik maar heel hard dat aankomende week m’n pakketje toch nog komt (en dat het een beetje leuk is, haha).

hmmm… ik heb donderdag mijn eerste bestelling gedaan voor de jongens… Kan dus nog wel even duren als ik dit zo lees… Bij de sites waar ik meestal bestel heb je het met max een dag of 3…



edit: heb net even gekeken, het staat voor de week van 2 mei gepland…

hier is het er tot nu altijd binnen een week geweest!

Ik heb anderhalve week geleden voor het eerst wat besteld en als het goed is wordt het tussen 25-29 april geleverd. Vind het voor zo´n grote winkel ontzettend traag. Bij de meeste winkels wordt er binnen de 5 werkdagen geleverd. Snap niet goed waarom dat bij de h&m dan zo lang moet duren dan.

Heb ook nog nooit problemen gehad bij de h&m altijd binnen een paar werkdagen so no problem…



Ben nu helemaal fan van wehkamp binnen 1 á 2 dagen, heerlijk :mrgreen:

mijn bestelling zou ook 18-22 komen, maar ook nog niets.

Bij mij stond hij wel aangemeld bij tnt, dus hij is ergens onderweg.

Ik vind H&M ook een waar drama qua leverdata… Wehkamp is inderdaad heerlijk snel, alleen zijn de bezorgkosten daar weer zo belachelijk hoog…

Ik heb vorige week wat besteld en de levertijd staat nu op 2 juni :shock:

En alles wat op voorraad toen ik het bestelde…

@Eppo wrote:

Ik heb vorige week wat besteld en de levertijd staat nu op 2 juni :shock:

En alles wat op voorraad toen ik het bestelde…




als je net in de sale had besteld kan het heel snel gaan :frowning:

@#puk# wrote:

mijn bestelling zou ook 18-22 komen, maar ook nog niets.

Bij mij stond hij wel aangemeld bij tnt, dus hij is ergens onderweg.




Dan ben je al verder dan ik…

Bij mij staat de levering nog steeds op 18-22, maar verder gebeurt er maar bar weinig.

Straks is de zomer voorbij, kan de hele handel meteen terug, haha.



Jakkes, ik baal er wel van.