Levering bestelling H&M

@Dynasty wrote:

@Eppo wrote:
Ik heb vorige week wat besteld en de levertijd staat nu op 2 juni :shock:

En alles wat op voorraad toen ik het bestelde…




als je net in de sale had besteld kan het heel snel gaan :frowning:




Sja, helaas was het niet eens de sale…

Raar hoor, de ene keer heb ik het met 3 dagen in huis en de andere keer duurd het gerust een maand…

Ik hou er gewoon rekening mee… :wink:

Ik heb 19 april wat besteld en door dit topic even gekeken wanneer het geleverd wordt maar bij mij staat ook pas 02-06 mei, ik vind dit echt belachelijk voor het feit dat het spul gewoon op voorraad is!! :shock:

Ik wist niet dat het zo lang zou duren, kun je het ook annuleren? :think:

@Madre wrote:

Ik hou er gewoon rekening mee… :wink:




Dat zal ik vanaf nu ook doen :wink: Nu ik het weet…

@Gemmama wrote:

Ik heb 19 april wat besteld en door dit topic even gekeken wanneer het geleverd wordt maar bij mij staat ook pas 02-06 mei, ik vind dit echt belachelijk voor het feit dat het spul gewoon op voorraad is!! :shock:

Ik wist niet dat het zo lang zou duren, kun je het ook annuleren? :think:




Als je alles wat je besteld hebt op 0 zet, wordt je order gewoon geannuleerd.

Hier ook een ruime week geleden nu. Ook eerste bestelling.

Volgende keer ga ik wel even de stad in. Binnen 1,5 week heb ik echt wel ergens tijd even naar de winkel te gaan. Dit duurt erg lang.



Nou ja, ervaring rijker, illusie armer.

Mijn collegaatje had iets besteld maar toen stond er ineens levertijd: Juni :shock:

@Madre wrote:

Ik hou er gewoon rekening mee… :wink:




Dat was ook mijn eerste gedachte. Niet dat je daar nu iets aan hebt, maar als je het zsm nodig hebt, zul je een andere online winkel moeten zoeken.



Ik vind h&m altijd erg netjes. Bij bestelling staat de leveringsindicatie, (direct leverbaar of iig wanneer wel) als je een betaling open hebt staan krijg je daar een briefje over, is iets toch niet op voorraad, krijg je een kaartje in de bus.



Nooit problemen gehad :slight_smile: gelukkig. En bestel dus ook vaak kleding van h&m :mrgreen:

20.04 is mijn zending aangemeld bij TNT

27.04 is mijn zending gesorteerd in het sorteercentrum…





hierna nog 2 stappen, distributie en aflevering.





Lijkt me dat er iets verkeerd gaat bij TNT at the moment… :think:

Puk, daar zit wel een hele tijd tussen, vreemd. :think:



Wow, mijn bestelling is in behandeling, zou hij dan misschien deze week nog komen?

Er zit in ieder geval beweging in!

Hier is mijn pakketje 6 mei aangemeld bij TNT en verder nog niets…



Dit was denk ik echt de eerste en meteen de laatste keer dat ik iets bestel bij de H&M…

Ik wacht ook al een tijd op mijn bestelling, wordt steeds een week verschoven.





Woensdag gebeld (3e keer deze week) omdat ik niks meer kon toevoegen aan m’n bestelling. Kreeg een aardige man aan de telefoon!

Hij zei dat ze 10 dagen achterliepen met de bestellingen, daarom haalde hij de verzendkosten weg en kreeg ik 25% korting op het duurste artikel.

Verder verhoogde hij mijn bestellimiet met 50 euro zodat ik niet hoefde te betalen bij het kialapunt.

Heb 2 jassen toegevoegd, hopelijk passen die me!

Oh, en hij zei dat mijn bestelling die nacht zou worden verwerkt!

Niet dus!



Verder zei hij dat ze artikelen op de website zetten die ze nog niet hebben ontvangen van de leverancier, maar dus al wel verkocht mogen worden.

Daardoor kan de levering soms pas in juli zijn.



En ze hebben me vorige maand zomaar een nieuw klantnummer gegeven.

Daardoor ben ik mijn bestellimiet kwijt en kon ik alles opnieuw gaan bestellen.



Gaat lekker dus daar. Tis dat ik geen haast heb, als ik het maar heb voordat we midden juli op vakantie gaan :stuck_out_tongue:

Ik heb laatst een best grote bestelling helemaal geannuleerd, was er helemaal klaar mee. Producten die “op voorraad” stonden, die pas 3 weken later geleverd konden worden. En toen een week opgeschoven werden. En toen nog een keer. Was t zat, dan maar niet 8)

Ik heb (zonder dollen) 1 maand gewacht. Na 2 a 3 weken zag ik wel dat er een leverdatum was. Die datum afgewacht,maar er kwam niets. Toen stond er ineens een aanmelddatum bij TNT. Daarna weer een week niets.

Toch maar gebeld (ik wist al dat H&M traag was). Kreeg excuzen, TNT had problemen,bla,bla. De bestelling was (toevallig) diezelfde dag verzonden bij hen vandaan, ik zou ze nu gaan krijgen,maar niet voor het weekeinde. Toch kwam alles 1 dag na het telefoontje binnen.



Ze gaf er wel bij aan dat we de factuur excl. verzendkosten mochten betalen. Vraag me toch af, als je niet zelf belt,dan betalen mensen toch die verzendkosten,terwijl deze bij zo’n late levering niet betaald hoeven te worden.



Uiteraard hebben wij de verzendkosten van de rekening af gehaald. Was wel blij dat het binnen was. Het waren toch hele leuke shirts voor de jongens (allemaal van 1,95 tot 3,95 p.st.!).



Dit was wel de laatste keer. Had besteld,omdat ik die week geen tijd had. Pas NA het doorklikken van de bestelling zie je de leverdatum. Dat zou een ruime week worden. Ook prima.Maar binnen 1 maand had ik tijd gehad even zelf naar de H&M te gaan. Zonde.

Pas wel op met te weinig betalen, het kan maar zo zijn dat ze dan de boel niet goed verwerken en dat geld gewoon op je klantnr open blijft staan, goed inde gaten houden dus!



overigens vind ik de extra kosten die hm rekend bijzonder…

als je betaald met acceptgiro, wat mi de enige oplossing is, want er gaat altijd zoveel terug, zie je geld maar es terug te krijgen :shifty: , dan betaal je 1 euro extra, ik had laatst gewacht met betalen tot ik mijn rek overzicht kreeg, omdat er zoveel retour was gegaan en ik echt de tel kwas kwijtgeraakt (en ik ook geen zin had om te tellen), stond er zomaar 5,75 aanmaningskosten bij :shock:

ik gebeld, mocht dat bedrag aftrekken, maar op mijn account was het nog steeds niet aangepast, ben benieuwd hoe de betaling verwerkt word…



ik vind het een k bedrijf, had vroeger wel eens eea besteld, ook dezelfde probelemen, laat leveren etc, nu weer allerlei piepppp ik doe het dus nu echt voor eens en voor altijd niet meer, wat een butzooi daar :hand: