Leukste stad in Overijssel?

Zutphen is een leuk stadje!

Hellendoorn natuurlijk.

Lekker rustig dorpje oznder hema,maar die zit op een steenworp afstand wel in nijverdal :lol:

Avonturenpark lekker dichtbij :thumbup: :thumbup:

@schoen wrote:

Hellendoorn natuurlijk.

Lekker rustig dorpje oznder hema,maar die zit op een steenworp afstand wel in nijverdal :lol:

Avonturenpark lekker dichtbij :thumbup: :thumbup:




Kijk, daar zou ik ook graag wel willen wonen, maar helaas wat te duur voor ons :wink: Mooi dorp!

@Sabje wrote:

@schoen wrote:
Hellendoorn natuurlijk.

Lekker rustig dorpje oznder hema,maar die zit op een steenworp afstand wel in nijverdal :lol:

Avonturenpark lekker dichtbij :thumbup: :thumbup:




Kijk, daar zou ik ook graag wel willen wonen, maar helaas wat te duur voor ons :wink: Mooi dorp!






een oud huis kopen en zelf opknappen scheelt enorm,maar dan moet je wel handig zijn.

steenwijk :mrgreen:

meppel is drenthe

overijssel steenwijk

@chantalmvbrittany wrote:

steenwijk :mrgreen:




zit daar ook niet een heel leuk winkeltje,met mooie aparte kleding??

Die zat eerst in Heino,maar ben de naam even kwijt.

Overijssel is top. Almelo tja ik woon er wel maar ik kan het niet aanraden. Vind het wel ok hoor. Maar je hebt veel leukere plekken. Idd Zutphen. Ik vind Delden heel mooi. hellendoorn ja.

@schoen wrote:

@chantalmvbrittany wrote:
steenwijk :mrgreen:




zit daar ook niet een heel leuk winkeltje,met mooie aparte kleding??

Die zat eerst in Heino,maar ben de naam even kwijt.




flamingo kids?

Qua grotere steden: Deventer, Zwolle, Enschede, Almelo
Maar wil je toch alle voorzieningen (hema, treinstation, of bioscoop e.d.) dan zou ik de kleinere steden zoals: Steenwijk, Ommen (geen bioscoop), Dalfsen (dorp, geen bioscoop), Hardenberg, Oldenzaal e.d. zeker niet overslaan. Ook de kleinere dorpjes rondom de kleinere steden zijn vaak erg leuk om te wonen.

Zelf meer dan 30jaar in Steenwijk (vestingsstad) gewoond, blijft mijn nummer 1. Heeft echt alles wat je wilt. Leuk uitgaan, eten en overige horeca, prachtige natuur rondom de stad, bioscoop, intercity station, veel leuke kleding boetiekjes, theater, bowling, snooker, pool, heel veel sport, midweekfeesten, jazz&blues ronde, nog veel gratis parkeren in de binnenstad, vrije sluitingstijden horeca, op zondag en met kerst de supermarkten geopend.
En natuurlijk goed bereikbaar aan de A32.

Ook een paar jaar in Dedemsvaart (dorp) gewoond, geen treinstation of bioscoop daar maar je zit met 15min in een plaats die dat wel heeft (en een goede busverbinding met Zwolle). Is ook niets mis mee als je van wat meer rust en een dorps karakter houdt.

Over Meppel kan ik alleen zeggen: Is drenthe :wink:
Meppel is op zich niets mis mee, qua centrum en de treinverbinding maar heeft geen bioscoop meer en de wijken zijn niet echt mooi in mijn optiek. Wel een prachtige schouwburg.