leuke woorden van je kleine

Isabel (4 jaar) roept tegen haar broer:´hier heb je de pietenmuts, nu mag ik de smijtert!´

:lol:

ik ga me hier ook eens melden :wink:

Jayden zag gister een banaan in de lucht… De maan dus :lol:

en hij zei Kabouter Plop tegen Sinterklaas :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :inlove: :inlove:

Jayden draagt een jaspak… regenpak of regenjas, hij haalt ze door elkaar :slight_smile:

:lol: D. riep net: kijk, die Piet lomjeert!

jongleren, dat noemt ze standaard lomjeren, we krijgen het er níet uit :mrgreen:

Nica heeft afgelopen week een champignonnetje gemaakt op school :mrgreen:

Lenn luistert graag mazuukjes :inlove: zo cute! Inmiddels kan ie t wel goed zeggen maar heb ik het overgenomen :oops: :mrgreen:

En op een of andere manier zeg hij ipv “ik bedoel” “Ik beloeke”… zo maf!

Sinterklaas: Kiklaa

Zwarte Piet: Zwa Pieee

Konijn: Kokam

Nog iets grappigs: als iemand zijn buik lawaai maakt is ze er stellig van overtuigd dat die persoon naar de WC moet!

Zo grolde de maag van mijn schoonmoeder terwijl ze aan het koken was en zij zei heel wijs: Oma kaka doen! :mrgreen: Ik vond het geweldig! :mrgreen:

boccoli= broccoli

kip= vogel

Lenn wilde weten waarom ik geen LIFTENSTIP op had :lol:

Een kroket is een krokodil bij de jongste van 2,5. Dus hier patat met een krokodil.

De baby gaat drinken uit de worstjes zegt Nina.

Mama: Borstjes Nina, de B van Borstjes.

Nina: ja de B van Worstjes.

Arik geeft graag kuzzels (knuffels en kusjes)

hier eet hij trompetjes … ipv doperwtjes haha

Het is vandaag niezerig , (miezerig weer)

Dus ik vraag, wat is niezerig dan?

Nou, door die regen ga je niesen :slight_smile:

Mama, je blijft voor altijd een kind he?

Nee, want als je groot bent, ben je geen kind meer.

Jawel, want jij bent een kind van oma!

Fedde kwam met ontblote buik naar mijn toe en riep likkie likkie.

Wat wil je?? Likkie likkie, riep hij weer.

Pas toen hij mijn hand pakte en op zijn buik legde snapte ik wat hij bedoelde; kiele kiele, kietelen dus :inlove:

Wij hebben een brandmelek aan het plafond hangen, een brandmelder dus :mrgreen:

mijn kleine man van 2 zei laatst toen we langs een poster van piet piraat reden…mama hoe kan dat nou piet piraat zit in de dvd :mrgreen: , kabouter plop idem. laatst kwam hij terug van het kdv zegt ie mama Stijn poepie Daan dan niet zitten nu Stijn is poepinees :wink: poepchinees dus echt onvoorstelbaar hoe hard dat kan gaan mannetje is 2 jr en 3 mnd haha. opmerking zoals nee mama stijn is even bezig of doe maar even niet zijn heeel normaal…!!!