Badderen of douche in de “baddoesj” (=badkamer)
Jason probeert sinds een paar dagen te jomineren (jongleren) :mrgreen:
@aapie wrote:
Jason speelt op de comcuter :mrgreen:
Hihi open dit topic, meteen deze pagina als eerste en herken deze uitspraak…Jo heeft dat zo lang gedaan! We hebben hem bewust niet gemeld dat het niet zo was…het was TE schattig…
Eli vorige week. Man belt zijn neef John…(uitspraak Sjon dus).
Eli zit mee te luisteren en aan het einde van het gesprek riep hij bloedserious (hij had inmiddels de naam van de neef gehoord):
“Was dat Shaun het Schaap???”
@mandy_d. wrote:
Eli zit mee te luisteren en aan het einde van het gesprek riep hij bloedserious (hij had inmiddels de naam van de neef gehoord):
:inlove: geweldig!
Deanne had een hele poos geleden ook zoiets: ik kreeg een vriend van m’n ouders aan de telefoon, Willem. Dus ik zeg: hey Willem, bla-die-bla…
Begint Deanne er doorheen te ratelen: máma, heb jij Ome WÃllem aan de telefoon???
:lol: :lol: :lol:
@Jiska wrote:
@mandy_d. wrote:
:inlove: geweldig!
Deanne had een hele poos geleden ook zoiets: ik kreeg een vriend van m’n ouders aan de telefoon, Willem. Dus ik zeg: hey Willem, bla-die-bla…
Begint Deanne er doorheen te ratelen: máma, heb jij Ome WÃllem aan de telefoon???
:lol: :lol: :lol:
Hahaha…ze nemen hun ‘helden’ dus allemaal bloedserious!
Chris noemde tot een half jaar geleden een afstandsbediening een stommepiemel :shifty:
Abby zegt tekking i.p.v. ketting.
Taabesie = alsjeblieft
Puucuuter = computer bij Chris
Cómuter = computer bij Abby
Poetetie = wonder team
Mijn zoontje heeft een beddanjer gewonnen op de sportdag
(medaille)
@Roos wrote:
Mijn zoontje heeft een beddanjer gewonnen op de sportdag
(medaille)
Oh ja hier is dat een muhdanje :mrgreen:
En een magneet wordt steevast een maggineet genoemd :mrgreen:
dave: mag ik een prapiertje
(mag ik een papiertje)
Jade: pisje (= visje :inlove: :mrgreen: )
Jinte vind kablonnen (balonnen) heel leuk!!!
En vorige week had oma jone kaas op haar brood en vroeg of Jinte ook een hapje jonge kaas wilde. Nee oma, dat is meisjeskaas! :lol:
@Rivella wrote:
En een magneet wordt steevast een maggineet genoemd :mrgreen:
Dat heet hier een plagneet, want er plakken dingen aan vast
Inge heeft op de psz een juf Liesbeth… Jullie voelen hem al aankomen: Juffauw Piesbeth.
Kelly heeft een moedervlek op haar bovenbeen, vraagt ze aan mij (toen ze 2 jaar was): Wat is dat Mama.? Dus ik zeg: Een moedervlek. De reactie van KElly: NNNNNNEEEEEE dat is een Kellyvlek
Zo gingen wij een keer naar opa in Nijmegen zei lasse keihard nee niet joumegen mijnmegen.
Mijn zoontje heeft, omdat mijn opa’s en oma’s nog allemaal leven, best veel oma’s en opa’s.
Vandaag was mijn oma jarig en mijn zoontje wilde weten naar welke oma we vandaag gingen.
Ik besloot de verschillen tussen de oma’s en opa’s uit te gaan leggen en vertelde hem dat de oma die vandaag jarig is eigenlijk MIJN oma is en dat het zijn OVERGROOT-oma.
Zijn eerste reactie was: HUH…heb jij ook een opa en oma??
Vervolgens zei hij: Die is dan de ‘aller-omaa-ste’! :lol:
En met 89 jaar heb je best recht op die titel denk ik
( NB, Ik weet dat overgroot’oma’ niet klopt maar dat vertelde ik hem om het niet nog ingewikkelder te maken.)
geweldig die titel aller-omaste :inlove: :inlove:
mijn dochter had in een krantje een mooie pyjama gezien…
dus zei ze…we moeten nog naar de JAN SMIT
de Bart Smit bedoelde ze :inlove:
borsten worden door T.hije altijd betitelt als borstelen :mrgreen:
Suus (bijna 2) is bang voor de maggaaiers…
Grasmaaiers :lol:
Het buurmeisje ( 4) krijgt van ons voor haar verjaardag volgens Sam een Barbieque :mrgreen:
hier hebben ze het altijd over “roeizwanen”
:lol:
Door de knikkerbaan gaan hier heel veel kwikkers en daarna gaan we naar de baddoesj (=badkamer)…