Heerlijk he die spraaktaalontwikkeling :inlove: ?
Wij waren maandag bij de kinderarts, Jara heeft een doktersetje van FisherPrice en de arts had een stethoscoop op dr nek. Zegt Jara:
“Jara ook die”
“is voor de bassie” :inlove:
Op de terugweg ging ik even het kaartje van de parkeergarage betalen terwijl luv met Jara naar de auto liep. Kom ik in de auto, roept ze ‘Dommedomme! Niet soed’ (=GVD niet goed). En echt een paar keer achterelkaar. Dus ik kijk luv even aan: heb jij net gvd gezegd? “ehm, ja, ik stond op de verkeerde verdieping” :roll:
Eline eet graag ‘pannekoffers’ (poffertjes :))
Jara’s tante was ‘hoerig’ (hoera-jarig)
:oops: :inlove:
Fedde wilde vanavond na het eten ook een sinasijn (sinaasappel)
Eenoog = knipoog
Jommetje = jongetje
Viezebus = brievenbus
Opstakeren = opstapelen
Meteren = meten
Vegeren = vegen
Poei = poes
poepie :inlove: = poesie
Mijn zoon heeft een meester van der Meer op school.
Komen we hem tegen zegt ie""kijk mama meester van meneer’’
kroekroek= kroepoek
en de leukste:
frikameel= frikandel (wij eten dus in het vervolg kamelen bij de patat :lol: )
wij waren aan het wandelen komt er een gezin langs de dochter heeft hondje bij zich echt zo’n klein schoothondje wat roept mijn zoon tegen de hond “mama kijk muis”
@Karin1981 wrote:
wij waren aan het wandelen komt er een gezin langs de dochter heeft hondje bij zich echt zo’n klein schoothondje wat roept mijn zoon tegen de hond “mama kijk muis”
:lol: :lol:
Noelle noemt een kipnugget een kiprukket!
Pip=kip
Terwijl hij wel kip kan zeggen.
En hij is in de ontdek je lichaam fase
En vind dat hij een iellow en ille heeft.
(piemel en billen)…
Melinda vraagt vaak pappa heppeluh= helpen
En als ze met haar zelf gemaakte vlag aan het spelen is zegt ze: Habracadabera :mrgreen:
Bij Jana is een kroepoek een kroepoep
Slagroom is bij haar slograam
Het helpen is hier ook een hele tijd heppele geweest haha.
En sinds een paar dagen roept ze nu ook hocus pocus pilatus pas ik wou dat mama weg was en als ik er dan nog zit zegt ze heel dom… hoe kan dat nou… en dan krijg ik alsnog een deken over mijn kop gegooid :inlove:
1 koe, 2 Koerden :mrgreen:
Mijn man en oudste dochter zaten buiten aan tafel.
Ik stond aan het raam met mijn klein meisje te zwaaien.
Talysha zag niets, en papa zegt daar is mama boven.
Talysha roept: Jaaa mama is in de hemel :mrgreen: :mrgreen:
Komt omdat wij zeggen dat omi en Boomer onze hond boven in de hemel een sterretje zijn.
Ik sta in de keuken wat op te ruimen Verôn die de hele dag praat ratelt maar door en ja ik luisterde even niet…
MAMA IK PRAAT NIET TEGEN DE MUUR :mrgreen:
Whahaha Loes, werd jij even op je plek gezet?! :mrgreen:
Sam vanavond; het ene duplo mannetje tegen het andere; “wel alle wieldoppen nog aan toe!” :think:
:lol: dat is tenminste fatsoenlijker dan de versie zie een van mijn broertjes vroeger bezichde:
wel alle stijfstaande p*kken nog aan toe
:shock: :mrgreen: