Leuke testen

Van spirituele intelligentie tot welk moedertype je bent

http://www.testheaven.nl/

@maria74 wrote:

leuk ik ben een vrijheid-blijheidmams :wink:

Ik ook!

grappig! Ik ben een ontdek het maar zelf moeder :wink:

ik ben ook een vrijheid blijheid moeder

maar ik heb dat idee zelf helemaal niet eigenlijk… :think:

Ik ben een echte alles onder controle moeder…

Deels ben ik het daar wel mee eens…maar ook weer niet helemaal!

Hier ook een vrijheid-blijheidmams

Ik ben een oermama 8)

Maar hey wat wil je met zoveel kids :mrgreen: :lol:

Hihi, bij mij ook vrijheid-blijheid.

Klinkt erger dan dat het is volgens mij. :wink:

Ik ben een ‘echte ontdek-het-maar-zelf-moeder’, voor zover dat nu al te beoordelen valt… :mrgreen: …ik weet niet, maar het klinkt zo afstandelijk…zo van: zoek het zelf maar uit… :think:

ik ook een echte ontdek-het-maar-zelf-moeder…hmmm ik vind de test nogal magertjes, telkens maar twee opties, ja zo kan ik het ook, en na twee vragne voel je al waar het heen gaat…

Ik ben ook een echte vrijheid-blijheid-moeder. Tja, de ene keer koos ik voor streng beleid en soms geef ik toe, waarschijnlijk is dit de middenweg.

Ik ben ook een ‘echte ontdek-het-maar-zelf-moeder’ en Elsevier je hebt gelijk, ik vind het ook overkomen alsof je je kind maar aan z’n lot over laat…

De Moedertypetest uitslag

Je bent een echte vrijheid-blijheid-moeder

Voor zowel jezelf als je kind vind je het belangrijk de ruimte te krijgen om te kunnen ontwikkelen. Als je kind geen grote gevaren loopt, laat je hem of haar zoveel mogelijk zijn of haar gangetje gaan en je wilt hem of haar niet teveel op de huid zitten. Ook voor jezelf zoek je die vrijheid en daarom wil je niet te veel geclaimd worden. Je hebt er weinig moeite mee om de zorg voor je kind uit handen te geven en zo je handen vrij te hebben voor andere dingen.

Pluspunten:

Je geeft je kind alle gelegenheid om zich ongeremd te ontwikkelen en allerlei zaken snel onder de knie te krijgen Door alles wat je kind ontdekt, wordt hij of zij zelfstandiger. Ook leert je kind al snel dat het niet altijd op zijn of haar wenken wordt bediend en dat hij of zij dus rekening moet houden met anderen. Doordat je niet alleen aan de behoeften van je kind denkt, maar ook aan die van jezelf zorg je goed voor jezelf.

Eventuele valkuilen:

Let erop dat je je kind niet alleen aandacht geeft als hij of zij daarom vraagt, maar ook op andere momenten. Laat je kind merken dat je niet alleen van je eigen bezigheden geniet maar ook van het samen zijn met hem of haar.

ik ben een ontdek-het-maar-zelf moeder

Mojo:

Hier nog een oer-moeder.

Zou dit kenmerkend zijn voor mama’s met een groot gezin??? :wink:

groetjes

Gerda

@Elsevier wrote:

Ik ben een ‘echte ontdek-het-maar-zelf-moeder’, voor zover dat nu al te beoordelen valt… :mrgreen: …ik weet niet, maar het klinkt zo afstandelijk…zo van: zoek het zelf maar uit… :think:

ik ook :think:

Heb de test nog eens gedaan…nu ben ik een oermoeder… :think: :lol:

ik ben een oermoeder :mrgreen: