Wie weet er een leuke, lieve koosnaam voor onze volgende spruit? We hebben het nu steeds over baby2 of afgekort B2, maar dat klinkt zo kil…
:-*
ah dat moet groeien joh, dat moet je niet van te voren bedenken
opeens heeft hij/zij een naam.
Anna Sofie was bebe (ik kan geen streepjes op de e krijgen, maar uitspreken op zijn frans)
en Lev was gewoon Lev.
Wij waren zwanger van “guppie” :inlove:
In het begin was het ´de kleine´. Toen we wisten wat het werd, kreeg ie z´n eigen naam… Wat op zich wel moeilijk was, omdat je je snel verspreekt met anderen erbij.
Mijn ouders noemden hem jip. Ze wisten niet wat t werd, maar dachten een jongetje. En ik ben groot fan van Jip en Janeke, vandaar.
hier was het voor bij frummel of kleintje…
hier heette zij/hij eerst “Brammetje”, en laatste tijd noem ik ons kindje; beeb of kleine spruit.
Onze kleine meid heet Puk.
En zelf noemen we haar wel bij naam, maar das soms best even inslikken.
bij ons was het punkie…hihi
Thijmen was hummel en Mirthe was frummel :mrgreen:
( al noemde ik haar ook vaak draakje :inlove: )
nu nog steeds trouwens :oops:
ik denk idd dat dat nou typisch dingen zijn die groeien en die je niet bedenkt.
nano heette toen ie in mijn buik zat Lepel.
lucas was frummel,
thomas was, kleintje later noemde we(mijn man en ik) hem toeter
iris was wondertje, en kleintje
mijn moeder kriebelde altijd op mijn buik en zei dan; hoe gaat het met de kleine kruumel (kruimel).
frutsel vink ook leuk
Zoiets moet inderdaad groeien, zo ineens merk je dat je regelmatig hetzelfde koosnaampje zegt tegen je buik
Nathalie was “friemeltje” omdat ze altijd met haar vingertjes in mijn liezen zat te friemelen :inlove: (zo voelde het tenminste)
Onze dochter was “kruimel” (wat ze ook bleek te zijn bij haar geboorte :inlove: )
bij matteo was het maarten :mrgreen:
Onze kleine noemen we Joep, mijn man wilde vanaf de dag dat we zwanger waren een naam en begon met floris maar dat vond ik vreselijk dus werd het Joep en iedereen noemt m bijna zo nu
Ik heb het zelf altijd over ‘kindje’. Mijn man zegt 's avonds: ik ga even met mijn dochter communiceren (we denken allebei dat het een meisje is, maar weten het helemaal niet).
In het begin was het smurfje (omdat het op de echo net zo’n AH smurf was volgens mijn man ).
Hier is het Jut en Jul :mrgreen:
Daan* noemden we spruitje,
en broertje noemen we frummeltje of apie
Ik noem hem Muis omdat ik op de dag dat ik de test ging kopen een heel lief klein bosmuisje op het fietspad zag. Hij bleef gewoon zitten terwijl ik erlangs fietste en ik had echt het gevoel dat het een teken was (ben eigenlijk helemaal niet bijgelovig). Maar goed die ene test die ik haalde was genoeg, het was gelijk raak en sindsdien noem ik hem Muis. :inlove: