leuke koosnaam voor ongeboren kindje

Bij Noortje had ik het in het begin over het garnaaltje (nav echo), later over het kindje. Renze noemde ik Jules, geen idee waarom, dat kwam zo ineens bij me op. Na zijn geboorte heb ik een knuffel Jules genoemd, en dat is nu zijn lievelingsknuffeltje voor in bed :inlove: . Dit kindje noem ik soms Kleintje Klomp (dat is onze achternaam) of ik zeg de jongensnaam die ik heb bedacht, maar dat alleen tegen manlief. Ik denk namelijk dat het een jongen is en ik wil manlief zover krijgen dat hij aan die naam went, hij vindt het nog geen leuke naam :roll: :frowning: .

prillie

Sophie heette Kees. We moesten echt soort van wennen toen ze was geboren, hebben nog weken Kees gezegd…

Ook familie en vrienden noemden haar zo, we kregen kaartjes met “gefeliciteerd met Kees” etc.

Leuk om te lezen allemaal :inlove:

Robyn was sinds we wisten dat het een meisje was : miepie. Maar nu willen we niet weten wat het wordt waarschijnlijk.

Ik begrijp dat sommige zeggen dat het moet groeien, in die zin dat ik denk dat je er aan moet wennen de baby steeds zo aan te spreken. Dan moet je wel inspiratie hebben om mee te beginnen toch. Wij zijn er nu al een beetje ingegroeid om het over baby2 te hebben, maar zoals ik al zei, dat klinkt zo kil…

Puk of Jip vind ik wel erg orgineel :thumbup:

Lucas was hummeltje

Pepijn was frummeltje

Merlijn was onze uk

Lucas was hummeltje

Pepijn was frummeltje

Merlijn was onze uk

Tom heette Grobbebol :inlove:

en na 20 wk gingen we hem gewoon bij zijn naam noemen :shifty:

Aniek was “pruts”

Peter was “frummel”

Michel was eerst ook “pruts” en later was het “purk” :inlove:

Ik noem mijn kindje altijd poppedijntje

gr Leonie

deze heet brusje /‘onze dame’ :mrgreen:

dave…geen idee eigenlijk wat zijn werknaam was… :think:

Bo heette Klompje en Nikkie was Pukkie. Tot 20 weken, toen noemden mijn man en ik haar onderling bij d’r naam. Voor de rest bleef het pukkie.

Stein noemde ik toen hij nog in mijn buik zat Pimmetje

Hier is het: Kruimeltje…

en de meiden hebben het over: Mini…

Leuk zeg om te lezen!!

Onze beeb noemen we Ieniemienie…

Bij Mik waren we zwanger van mini-man, nu is het spruit 2, truusje of saartje :mrgreen:

In het begin van de zwangerschaphadden we het over: Krabje

Nu is het Ukkie.

Ukkie krijgt ook geregeld de naam wiebelgat. Omdat ie zo beweeglijk is en zo met het kontje heen en weer schuift…

baby, de kleine, frummel… hangt van de stemming af…

al zullen vriendlief en ik wss vanaf vrijdag (als we het geslacht weten) wss de naam gaan gebruiken zodra we die beslist hebben… al willen we het wel geheim houden, mss dat ik me dan gemakkelijk verspreek en dat het toch frummel blijft :mrgreen:

Hey meis!

Naja… Leana was natuurlijk Wicky, as you know. En Wickylinapina. En nu ze geboren is is haar koosnaam ook Pien. Komt ook weer van Wickylinapina, daar zitten alle namen mooi verweven, haha.

Deze nieuwe frummel noemen we vaak rozijn. Toen ik net wist dat ik zwanger was las ik ergens, ‘uw baby is nu zo groot als een rozijn’ en dus sindsdien, rozijn! Haha. Ook leuk :D! En tegen Pien zeggen we ‘je broer of zus’.

Naja…waarom wil je eigenlijk het geslacht nu niet weten? Je kiest voor de verrassing?

Liefs

Hier ‘kleine apie’ of ‘kleine’

Is er gewoon ingeslopen…

Juul was Frunsel en nu ben ik zwanger van Purkje… :mrgreen: