leuke koopjes gedaan/doen koninginnedag"?

Even een andere koninginnedagvraag, maar waar gaan jullie naar op zoek/ wat voor leuke koopjes gekocht op de markt?

Hier hadden ze een kindermarktje vandaag in het winkelcentrum en heb al 2 spellen, 1 shirtje voor Elise, een grote pony die ziek is en een muziekdoosje gescoord voor… 6,50.

Nu morgen nog! :smiley:

ja ik ga ook op zoek naar leuke koopjes…

m heeft Playmobil ontdekt en ik wil kijken of ik daar iets van kan vinden want ze kunnen er mooi samen mee spelen…

verder zie ik het wel en jullie ???

ik ga morgen vroeg om 6 uur de deur uit en ben benieuwd !

Ik ga even de plaatselijke rommelmarkt op om te kijken of ik wat leuke Dora dingetjes voor Jolijn kan scoren en gelijk kijk ik even naar leuke autootjes voor de jongens.

onze uk krijgt drie euro in de portemenee en ik kijk of er nog wat is… moet niet echt wath ebben, dus kan zijn dat ik met lege handen thuis kom, of… leuke spelletjes of boekjes…

ik wil morgen kijken naar zo’n kassa van Fisher Price op de rommelmarkt :lol: en verder zie ik het wel :wink:

Morgen proberen vroeg op de kleine kleedjesmarkt te zijn met de heren. Beide 5 euro uit hun spaarpot om troep mee te kopen,waar wij (vrijwel) geen mening over mogen hebben (behalve als het echt,echt,echt troep is, stuk of overdreven duur). De rest neem ik natuurlijk wel centjes voor mee,maar dan mag ik wel een mening hebben.

Wil eigenlijk ook voor mezelf kijken. Vorig jaar voor 2 euro een ontzettend leuke tuniek/jurkje gevonden voor de zomer. Kan nooit kwaad voor op vakantie.

Misschien gaan we tussen de middag even naar huis en later terug voor de spellen e.d. ,dan is mijn man ook wakker en wil mee (nachtdienst).

Wij gaan het park in (ligt achter ons huis) op zoek naar dinosauriers. Ik zei altijd dinosaurussen, maar in het Grote Dino-boek van zoonlief staat dinosauriers, zij zullen het beter weten dan ik. Mogelijk vinden we die niet, maar dan vast wel iets anders waar hij dolblij mee is. Een jaar geleden kocht hij voor tien cent :inlove: een brandweerhelm, daarom hou ik van Koninginnedag.

Voor alle drie de kinderen wil ik wel wat playmobil scoren.

Schaatsen voor Desmée en Yari.

Misschien een 12 inch fietsje voor Desmée

En boeken heel veel boeken.

Ik koop nooit boeken in de winkel maar altijd tweedehands en Koninginnedag is daar natuurlijk uitermate geschikt voor :wink:

Voor mezelf weet ik niet, wie weet loop ik nog ergens tegen aan.

Ik zoek nog wel foeilelijke kitscherige fotolijstjes voor op de wc, waar ik leuke kaarten in kan doen.

Oja als ik een gamecube tegenkom van nintendo dan neem ik die mee, ik heb nu een wii waar ik bijna enkel gamecube spellen op speel vandaar.

@mamma van sharondenise wrote:

En boeken heel veel boeken.

Ik koop nooit boeken in de winkel maar altijd tweedehands en Koninginnedag is daar natuurlijk uitermate geschikt voor :wink:

Heb 2 dozen vol voor je in de aanbieding… 3 boeken voor 2,50, afdingen mag :mrgreen: .

Of ongezien beide dozen voor 10 euro meenemen :wink: (en er zitten veel boeken in, de meesten met een nieuwprijs die hoger ligt als die 10 euro hihi).

Maar wij gaan hier in de wijk voor het eerst met de jongens op een kleedje zitten… ieks! Met name onze 2e heeft er ontzettend veel zin in… de oudste wil vooral nieuw spul het huis inslepen :roll: . Maar alleen degene die mee kleedje zit deelt in de winst :angel: .

In het centrum is misschien wel meer publiek, maar ik weiger om om 5 uur op te staan om een plekje te bemachtigen, dat mogen ze doen als ze oud genoeg zijn… en dan zijn het pubers die echt niet mee willen doen aan die ongein denk ik.

vorig jaar ging ik pas om half 4 het bed uit en was ik pas 4 uur aanwezig… was net vroeg genoeg voor keuze… dit jaar ga ik zelf neuzen heb met pasen de spullen al verkocht…

nu gaan we om half 6 het bed uit om te neuzen :mrgreen: 6 uur kun je me overal vinden … heb er erg veel zin in ga ff weg met de buurvrouw en later rond 10en sluiten de mannen met kinderen aan…

iedereen morgen ff fotos showen van je kleedje of je schatten :mrgreen:

Ja mijn eerste koopje van de dag word ook het beste koopje denk ik…

een loopfiets als nieuw twv 89,95 voor 5 euro :dance:

en daarnaast nog Playmobil voor de heren zoals geplant … en zo gaan ze zelf nog even rond snuffelen…

Hier alweer flink uitgegeven en twijfel of ik zo nog even met alle kids een rondje ga doen, maar vind dat ik wel alweer genoeg heb uitgegeven ( we hebben al zoveel speelgoed!)

Maar we hebben:

thomas roundabout station 6,00 ( helaas wel zonder adapterstukjes, maar hij kan toch bij de rest van de treinbaan )

een grote traptraktor 10,00

little tikes auto met 2 kleine auto’s 5,00 ( voor de verjaardag van de kleine man vast, wist het al niet en die leek me wel erg leuk voor m… hoeven we nu dus niets meer te halen)

owja, en een plastic auto omdat Jesse maar auto bleef roepen, ook een grote voor 1,50. Dit was wel voor hij de traktor zag, anders had denk ik de auto niet gehoeven :smiley:

Hier ook leuk gescoord :dance: En ver hoefden we er niet voor te lopen want het is voor ons huis, de rommelmarkt :mrgreen: :lol:

Dikkie Dik boek: €1,-

blousje voor Siem: €2,50

zwembroekje voor Siem: €1,50

Speelkleed voor buiten: €3,-

2 blousjes en soort boxpakje: €1,-

campingbedje:€7,50

Witte kapstok voor mama aan de muur: €2,-

Voor 18,50 toch leuke dingen gescoord :inlove: :dance: :dance:

Hier ook lekker gescoord.

Paardrijlaarsen (nieuw), paardrijcap en een paardrijbroek voor 15 euro.

Ja, onze meid kan naar de paardrijlessen.

Zelf had ze 5 euro mee. En daar heeft ze een electrische gitaar en een barbie paard voor gekocht.

hier 1 boekje gekocht voor €0,20 en verder hebben de heren 15 euro verdiend.

Nummer 2 ontzettend blij, want hij moest nog 5 euro bij elkaar ‘rapen’ voor hij zijn nintendo dsi bij elkaar had… echt toen we 10 euro hadden verdiend mochten we van hem wel inpakken :lol:

Toch nog even wat extra boeken weten te verkopen… maar toen had ik het er zelf wel mee gehad hoor :angel: dus het boeltje opgepakt en thuis het geld uitgeteld en verdeeld.

Maar vooral voor nummer 2 was het dus een supergeslaagde dag, hij heeft gewoon mazzel dat opa en oma een lading boeken gedoneerd hadden waar we mee mochten doen wat we wilden en boeken liepen echt het hardst.

Nog wat puzzeltjes etc verkocht… volgend jaar hoef ik niet weer hoor :oops: (of 1 van de heren moet weer een giga spaardoel hebben).

Hier met dochterlief naar een rommelmarkt geweest

de score

LP Speeltuin 2 euro

Fisherprice stofzuiger 2 euro

Puzzelklok 0,50 cent

Ton met houten blokken 3,50

Winkelkarretje 1 euro

Dus voor 9 euro veel spulletjes :mrgreen:

nu al naar huis mamarije? Hier zitten ze altijd heul lang ( valt me op!) Ik twijfel zo of ik niet ook eens ga staan, zat meuk dat ooit wel eens weg mag (little people, duplo, los spul, enz ) Maar aan de andere kant om er zo mee te leuren, dat afdingen, gedoe om alles neer te zetten en om je plaatsje te krijgen… Misschien volgend jaar met Elise op de kindermarkt, dat was wel leuk en je kreeg gewoon je plaats toegewezen. Maar ja, om daar dan weer naartoe te komen met al dat spul… De gewone markt is gewoon 20 stappen en je bent er ( bijna voor de deur dus!)

Hier zijn we op Barbiejacht geweest. We zijn goed geslaagd met voor ieder dame een Barbie en een doos met kleertjes en schoenen. Voor een tientje waren we klaar. Voor de rest wel rondgelopen, maar niks gekocht.

Wij hebben een gloednieuwe bodywarmer voor Daniël voor 2 euro, en een soort spel van Thomas de trein met treinen er bij, zijn ze al de hele dag zoet mee! Leuk, zulke koopjes!