leuke koopjes gedaan/doen koninginnedag"?

Wat grappig, ik dacht ook dat boeken hard zouden gaan dus had een volle doos bij elkaar gezocht, maar er zijn er misschien 5 verkocht…

De heren hadden wel leuk hun best gedaan; alledrie een tientje in de spaarpot, paar euro uitgegeven (Vliegtuigjesvouwenboek+knikkers-didltas+notitieboekje+donaldducks). De andere helft van de opbrengst zit in een potje om er met zn allen wat leuks van te gaan doen in de vakantie :slight_smile:

Ik heb ook wel wat leuke dingetjes gevonden, een jurkje, 3 vesten voor volgende winter voor de kinderen, een paar shirtjes en lekker zachte streepjesbroekjes voor de kleine en een lange broek voor de oudste :slight_smile:

Oh ja en een taartvorm die ik nog niet had :mrgreen:

@Amy82 wrote:

ik wil morgen kijken naar zo’n kassa van Fisher Price op de rommelmarkt :lol: en verder zie ik het wel :wink:

Hier stond er een op de oranjemarkt, moest meteen aan je denken! Hoop dat je ook geslaagd bent!

Wij zijn heerlijk geslaagd. Zeker 20 stuks kleding voor nog geen 15 euro. Kleertjes hangen al gewassen buiten, zou ze zo van de lijn af willen rukken om te strijken en ze aan te doen. Zijn zo’n leuke dingen bij! :dance:

Kindjes mochten zelf hun 3 euro uitgeven, zo lief :inlove:. Dame heeft een kaphoofd, assepoester-sieradendoosje en een kroontje gekocht. Mannetje 2 grote auto’s van Cars (takel en bliksem).

Ik nog 2 mooie glazen vazen en 6 kleine bakblikjes voor tortelettes voor 3 euro en ehhhh, nog een aantal boekjes van de disneyclub voor een prikkie.

Helemaal geslaagd dus! :inlove:

@mlk1982 wrote:

nu al naar huis mamarije? Hier zitten ze altijd heul lang ( valt me op!) Ik twijfel zo of ik niet ook eens ga staan, zat meuk dat ooit wel eens weg mag (little people, duplo, los spul, enz ) Maar aan de andere kant om er zo mee te leuren, dat afdingen, gedoe om alles neer te zetten en om je plaatsje te krijgen… Misschien volgend jaar met Elise op de kindermarkt, dat was wel leuk en je kreeg gewoon je plaats toegewezen. Maar ja, om daar dan weer naartoe te komen met al dat spul… De gewone markt is gewoon 20 stappen en je bent er ( bijna voor de deur dus!)

Wij waren in de wijk en dat is sowieso rond 12 uur wel gebeurd.

Is niet persé voor kinderen, maar wel hoofdzakelijk kinderkleedjes. Op een enkel slechts door volwassenen gerund kleedje :lol: .

In het centrum gaat het veel langer door, maar ik ben zo blij dat ik daar niet zat met het spul.

Een echte kindermarkt hebben ze hier, wel jammer op zich, want dat lijkt me een stuk leuker.

tl heeft een skippybal gekocht voor een euro, en helemaal blij (thuis meteen gevallen, op het gras maar net met hoofd op een bloempot, gevolg blauw en dik bij haar slaap, domkoppie :lol: )

yep :mrgreen: veel kinderspelletjes, puzzels, wat kinderboeken, mini locoboekjes en een schattig spijkerjurkje voor de kleine dame :inlove:

een berg nieuwe spullen, dat wel, maar met die kleine prijsjes is het toch leuk :thumbup:

Wij zijn met een lijstje de markt op gegaan :slight_smile: Resultaat:

2 poffertjespannen

een wcbrilverkleiner

6 pinkeltje-boeken

een kolenkit (doet dienst als paraplubak)

jip en janneke deel 4

2 puzzels (nu al spijt dat we geen moeilijkere hebben genomen :roll: )

Buggy-mee voor op de fiets

@mamma van sharondenise wrote:

Voor alle drie de kinderen wil ik wel wat playmobil scoren.

Schaatsen voor Desmée en Yari.

Misschien een 12 inch fietsje voor Desmée

En boeken heel veel boeken.

Ik koop nooit boeken in de winkel maar altijd tweedehands en Koninginnedag is daar natuurlijk uitermate geschikt voor :wink:

Voor mezelf weet ik niet, wie weet loop ik nog ergens tegen aan.

Ik zoek nog wel foeilelijke kitscherige fotolijstjes voor op de wc, waar ik leuke kaarten in kan doen.

Oja als ik een gamecube tegenkom van nintendo dan neem ik die mee, ik heb nu een wii waar ik bijna enkel gamecube spellen op speel vandaar.

Werkelijk niets van dit alles behalve wat boeken zijn we tegenaan gelopen.

We zijn op de leyweg gegaan in den Haag en vergeleken met oud Rijswijk is het aanbod echt heel erg anders.

Beetje te vergelijken met Amsterdam vondelpark (oud zuid) en de Bijlmer.

Weinig kinderboeken in Sharon haar leeftijd, geen playmobil.

maar desondanks hebben we allemaal wel wat kunnen scoren, behalve ik.

Sharon wat shirtjes, boeken waaronder 2 enorm dikke sprookjesboeken, van die ouderwetse eentje van Grimm en de andere van Anderse.

Desmée leuke kleertjes en little people en doraboekjes.

Yari autootjes. Ran heeft wat suske en wiske stripboken meegenomen.

Al met al een leuke vermoeiende dag.

Oja ik had wel iets, een roze kapstok met hartjes, kunnen de kinderen hun jassen aan hangen, dat is ook een beetje voor mij.

@mamaMarije wrote:

Ik koop nooit boeken in de winkel maar altijd tweedehands en Koninginnedag is daar natuurlijk uitermate geschikt voor :wink:

Heb 2 dozen vol voor je in de aanbieding… 3 boeken voor 2,50, afdingen mag :mrgreen: .

Of ongezien beide dozen voor 10 euro meenemen :wink: (en er zitten veel boeken in, de meesten met een nieuwprijs die hoger ligt als die 10 euro hihi).

Jammer dat je helemaal in Drenthe zit, worden an alsnog dure boeken :wink:
Maar zo te lezen goed verkocht en kind happy met zijn DSI (heeft ie hem al, of wordt z'n geduld nog even op de proef gesteld?)

Hier heeft dochter voor 68 euro weten te verkopen en ik scoorde voor haar schaatsen van nijdam, nieuw voor 1,50 :mrgreen:

zo jammer dat dat hier in de buurt/regio dus niet is…

wel een gezellige dag geweest hoor, maar jammer dat wij nooit rommelmarkten hebben in de buurt…

Hier was alles om 14;00 al weg :? :thumbdown:

zo jammer… volgend jaar maar weer hoor :wink:

Die kinderen altijd blij als ze weer wat hebben :inlove:

@mamaMarije wrote:

Heb 2 dozen vol voor je in de aanbieding… 3 boeken voor 2,50, afdingen mag :mrgreen: .

Of ongezien beide dozen voor 10 euro meenemen :wink: (en er zitten veel boeken in, de meesten met een nieuwprijs die hoger ligt als die 10 euro hihi).

Jammer dat je helemaal in Drenthe zit, worden an alsnog dure boeken :wink:
Maar zo te lezen goed verkocht en kind happy met zijn DSI (heeft ie hem al, of wordt z'n geduld nog even op de proef gesteld?)

ja wat denk jij... ik was gistermiddag dus alsnog in de drukte van Koninginnedag in de stad :lol: .
Wist overigens direct weer waarom ik daar niet was met de kids om te verkopen.... DRUK! En lawaai... en laat nou juist onze 2e muziek wel leuk vinden, maar herrie niet.
Die heeft tot in de winkel met zijn handen over zijn oren gelopen.
Terug ging dat wat lastiger, want door de grijns op zijn gezicht schoven zijn oren op naar achteren :mrgreen: en moest hij natuurlijk de tas met DSi vasthouden.

@Mereltje, hoeveel stukjes puzzel zoek je?
Heb nog wel wat over van gisteren :wink: .

Wij waren gisteren 20euro armer en 2 kinderen en 1 blije mama rijker… Van die 20 gingen ook nog 4 ijsjes, 2 bakjes friet en 2 blikjes fris vanaf en verder kochten we:

• 3 lepels, 1 ijsschep, 1 taart schep, 1 tulband vorm, 1 rieten mandje, 1 waterketeltje, 2 blikjes voor in ons te maken “mud-pie-kitchen”.

• een gebreid vest (katoen) voor zoon

Zoon kocht; een discobal, verkeersbord, leesboek, legeroutfit + camouflage net, “hokkie-tokkie” (speelgoed telefoontje).

Dochter kocht; een Barbie, jojo, hondjes en een “computer” spelletje van de Disneyprinsesjes (in het engels en 1 ding die gezegd wordt verstaan we als “sukkel met je dikke kop”).

Wat een leuk spul!

Ik vind zo’n mudpiekitchen ook zo leuk, die komt hier echt als de kleine vent groter is :slight_smile: leuk spul voor erin gevonden!

En dat vest :inlove: mocht je die ooit wegdoen… :mrgreen:

22 kledingstukken voor de kids waaronder veel Noppies, Eager Beaver, We en Villa Happ. (8 broeken, 6 truitjes, 1 zomerjas, 1 legging, 3 rokjes en 3 jurken)

En 3 leesboekjes voor Chris.

Alles voor €28.50,-