Leuke kinderfilms

Wat zijn nu leuke kinderfilms, series (liefst kort) om te zien in de auto :mrgreen:



Kinderen zijn dan 2 en 4 jaar :angel:

Mijn dochtertje is helemaal gek (nog steeds) op kleine einsteins, korte filmpjes en voor beide leeftijden super om te zien.

Anique is helemaal weg van Knofje! Reno maakt het niets uit, die kijkt 2 sec. en kijkt dan weer naar buiten.

buurman en buurman :inlove:

Molletje :inlove: (al vind ik het soms wel erg zoetsappig…) en ik maak onze jongens ook blij met Thomas de Trein, Het Zandkasteel en Kikker… Eigenlijk van alles, als het maar niet te lang duurt en afgewisseld wordt :wink:

@Zeemeermin wrote:

@fiep klophout wrote:
buurman en buurman :inlove:




Jaaaa, echt! Wij hebben de 6 delige dvd box en Lars roept er elke dag om. Heel leuk! Ook voor jezelf :mrgreen: …




Ja ik sluit mij ook aan… :inlove:

Knofje, kleine einsteins, olivia

Angelina ballerina vindt mijn dochter ook heel leuk

Noddy is ook erg leuk :thumbup:

Barbapapa

Muis

Laura’s ster

Kikker



Zijn wel gewoon dvd’s maar allemaal afleveringen.

@fiep klophout wrote:

buurman en buurman :inlove:




zegt me helemaal niets :oops: :shifty: haha

Verder zie ik ineens bekende namen, zoals Knofje, Laura’s ster … :dance: :clap: :thumbup:

Ik hoor graag nog meer tips, maar bedankt alvast :thumbup:

@eisblume wrote:

Molletje :inlove: (al vind ik het soms wel erg zoetsappig…) en ik maak onze jongens ook blij met Thomas de Trein, Het Zandkasteel en Kikker… Eigenlijk van alles, als het maar niet te lang duurt en afgewisseld wordt :wink:




Ja precies hier ook afwisseling.

Wij gaan 2 dagen rijden, dus we doen actieve dingen zoals kleuren en lezen en slapen.

Maar een keer een leuk (kort) filmpje vinden ze dan wel lekker :angel:

Muis (vooral voor de kleinste)

Kikker

Zandkasteel

Shaun het schaap, en Timmy! (Aardman producties, echt geweldig :inlove:)

Sesamstraat

hier is bob de bouwer ook zwaar favoriet :mrgreen:

(en Pingu, ben ik zelf niet zo dol op)

O ja, en de kleine ijsbeer

barbapapa vonden ze hier lange tijd echt leuk, ik heb hier nog wel meer van die variatie dvd’s liggen die mag je best lenen :-* . Ik wil ze wel graag terug aangezien mijn petekindje ze straks ook vast leuk gaat vinden

Ik heb Charlie en Lola nog niet zien staan, die vinden ze hier ook leuk en zijn redelijk kort (voor ons de juiste vakantie dvd)

de daltons, Linus (ja sorry, blijft hier leuk), sprookjesboom, film van ome willem, het wonderteam.

charlie en lola is hier inderdaad ook erg favoriet.

verder dora, woezel en pip, thomas de trein, angelina ballerina, bobo, kikker en zijn vriendjes, uhm en een varkentje wat komt op kro kindertijd,… bubbeltje big of zoiets?

hier vinden ze beiden bumba en sesamstraat leuk. Elize (en wij ook) vind shaun het schaap helemaal geweldig.



wat wij voor 2 jaar gelden hebben gedaan voor Elize was een stuk van babytv opgenomen. zijn allemaal korte filmpjes en liedjes en dat vond ze toen ook erg leuk. en dora was toen ook favoriet.

Ik heb van KRO’s kindertijd een paar DVD’s en dat zijn verschillende series op een dvd. Een afwisseling van alle leuke series, dus.

volgens mij kan je zo iets ook zelf samenstellen met je computer. Uit je eigen dvd’s op de computer zetten en dan mixen en weer branden.