Leuke kinderfilms

my little pony, dommel, vrouwtje theelepel, david de kabouter zijn hier trouwens ook zeer geliefd.

Ik las Bobo… Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vind dat zó irritant, dat zou ik niet aankunnen hoor, in dezelfde auto :angel:



Zijn luistercd’s trouwens een optie, of vinden ze dat niet leuk?

haha bobo kwam van mij :slight_smile: en ik ben dar ook niet dol op, maar sophie vind dat dus echt helemaal geweldig, dus dat zou hier echt een feest zijn als ze dat in de auto zou mogen zien :slight_smile:

misschien geen korte variant, maar de film kikkerdril is hier een hit bij onze 4 en 2,5 jarige. in 1 ruk kijken ze die uit. :shock:

Hello kitty en lillifee zijn favoriet. Little people, nijntje, my little pony en dribbel doen het ook nog goed.



Woezel en pip vinden ze ook leuk,maar die heb ik niet op dvd, evenals alle andere leuke genoemde hierboven!

Ja Hello Kitty vindt mijn dochter ook heel erg leuk

@Jeremy wrote:

misschien geen korte variant, maar de film kikkerdril is hier een hit bij onze 4 en 2,5 jarige. in 1 ruk kijken ze die uit. :shock:




Die is erg leuk ja , is hier ook een enorme hit :thumbup:!

@fiep klophout wrote:

buurman en buurman :inlove:




hier ook nr.1 zelfs voor de oudste :inlove:

Marit is echt he-le-maal fanaat van de Disney film Rapunzel.Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook écht een leuke film vind :oops:

Dan hebben we nog Yogi Bear

Ice Age

Cars

De nieuwe Winny the pooh film (gezien in de bios en ook zo schattig!)

Barbie en 3 musketiers

Barbie en de…

Niels Holgerson

Maya de bij

Heidie

Dit staat momenteel bij ons op de ipad:

Pingu

Tom&Jerry

K3 - wensspel

K3 ijsprinsesje

Rapunzel

Ice Age

Pipi Langkous

Dribbel



Groeten

Isle

Leuk leuk leuk :dance:



Ik heb al een hele lijst :mrgreen:



Sommige films hebben ze al, zoals My Little Pony, daar hebben wij wel 6 dvd’s van :oops:

Oh en de Sprookjesboom zijn hier héél geliefd, zelfs Jasmijn kent alle liedjes :inlove: :lol:

Rapunzel, wij zijn naar de bios geweest :inlove: helemaal leuk :thumbup:



Maar bedankt en als jullie nog tips hebben, dan hoor ik het graag :inlove:

De nieuwe Musical van Mega Mindy is ook leuk! Isabel heeft ademloos zitten kijken!

De DVD van de theatervoorstelling van woezel en pip in de toverstuin is hier al bijna een jaar helemaal hip (gratis gekregen op de 9mnd beurs), daarnaast doen voor mij de baby einstein serie het in de auto zeer goed die zijn lekker rustig om aan te horen maar daar word onze meid al een beetje te oud voor dus is voor jullie oudste denk ik helemaal te saai

Pieter Post is hier helemaal favoriet, verder Woezel en Pip en Nijntje.



Buurman en buurman vindt Steven (nog) niks aan.

@fiep klophout wrote:

buurman en buurman :inlove:




Jaaaa, echt! Wij hebben de 6 delige dvd box en Lars roept er elke dag om. Heel leuk! Ook voor jezelf :mrgreen: …