Wat vinden jullie nou een leuke handtas? Ik ben een handtassen-nitwit en weet eigenlijk ook niet wat ik leuk vind maar het met een paspoort, agenda, sleutels, beurs/pinpassen los in de zakken lopen ben ik nu ook wel een beetje klaar mee…
Ik wil geen leer, niet te klein en niet te groot en een beetje sportief/niet te truttig… Is dat redelijk?
Dusss… welke tas vinden jullie leuk en pic’s/afbeeldingen astublieft!!
Ik vind zelf zoiets wel leuk denk ik maarja, das niet echt een handtas maar meer een schoudertas… maar past wel beter bij mij denk ik…
Ik draag ook dat soort tassen, ik koop er regelmatig eentje bij de hema. Tenminste niet zo duur
ik heb er veeeuuuul…
eerst had ik deze
:inlove:
maar een of andere klootzak heeft hem gepikt…
nu heb ik als hoofdtas deze:
en een aantal van idd hema, en huissteil (retro merk).
en nu ik dit heb gepost, wil ik die miereneter weer :evil:
Die miereneter is leuk zeg! Maar die handvaten doen het niet voor mij (noem je dat zo bij tassen? Handvaten? Haha)
@Fryskefaam wrote:
Die miereneter is leuk zeg! Maar die handvaten doen het niet voor mij (noem je dat zo bij tassen? Handvaten? Haha)
wow… dies enorm leuk!!
waar haal je zoiets? en is zoiets ookduur?? vind het een hele orginele tas… ook om te gebruiken als tas voor wat luiers ed!
ik heb een tassentic dus heb er heel veel :mrgreen: van klein naar groot stof leer enz enz
esprit heeft ook altjd leuke tassen met veel vakjes aan de binnenkant altijd handig :thumbup:
@konijn wrote:
@Fryskefaam wrote:Die miereneter is leuk zeg! Maar die handvaten doen het niet voor mij (noem je dat zo bij tassen? Handvaten? Haha)
wow… dies enorm leuk!!
waar haal je zoiets? en is zoiets ookduur?? vind het een hele orginele tas… ook om te gebruiken als tas voor wat luiers ed!
hij is helaas (bijna) nergens meer te krijgen…en ja, hij was best prijzig, rond de 50/60 (de meneer op het politiebureau geloofde zijn oren niet ‘een tas met een miereneter erop zei u toch??’ :lol: )
@fiep klophout wrote:
@konijn wrote:@Fryskefaam wrote:Die miereneter is leuk zeg! Maar die handvaten doen het niet voor mij (noem je dat zo bij tassen? Handvaten? Haha)
wow… dies enorm leuk!!
hij is helaas (bijna) nergens meer te krijgen…en ja, hij was best prijzig, voor een tas die als kindertas verkocht wordt iig, rond de 50/60 (de meneer op het politiebureau geloofde zijn oren niet ‘een tas met een miereneter erop zei u toch??’ :lol: )
oké idd… dat is ookniet de prijsklasse waarin ik mijn tassen altijd koop :oops: Ik zoek een tas, gewoon simpel, maar wel appart, niet zo doorsnee… denk helaas dat ik em maar moet vragn als kraamkado… alleen wel lastig als het blijkbaar tassen zijn om te jatten, ben ik zo mijn mooie tas weer kwijt, icl pampers ed… :think:
nou hij werd denk ik voornamelijk gejat vanwege de foon, portemonnaie en tomtom die er in zat De tas is vast in de gracht geeindigd daarna…
ow… oké of de tas wodt nu op mp verkocht! :? had ondertussen al gegoogled op tas miereneter, maar niet gevonden :oops:
Hmm… maar me portemenee zit ook altijd bij die luiers in… dus… even risicovol als een goedkope tas van de action!
Hier sjouw ik mee rond.
Oilily essentials (vintage look). Je moet er wel 95 euro voor neertellen :oops:
Heb er ook een bijpassende portemonnee bij. Krijg vaak te horen dat ik een leuke tas heb in ieder geval
@fiep klophout wrote:
nou hij werd denk ik voornamelijk gejat vanwege de foon, portemonnaie en tomtom die er in zat De tas is vast in de gracht geeindigd daarna…
haha… k kom ook wel lekker snugger over… :oops:
@konijn wrote:
ow… oké of de tas wodt nu op mp verkocht! :? had ondertussen al gegoogled op tas miereneter, maar niet gevonden :oops:
Hmm… maar me portemenee zit ook altijd bij die luiers in… dus… even risicovol als een goedkope tas van de action!
Als je de eigenschappen van de foto’s bekijkt dan kom je er vast wel uit waar hij weg komt!
@Fryskefaam wrote:
@konijn wrote:ow… oké of de tas wodt nu op mp verkocht! :? had ondertussen al gegoogled op tas miereneter, maar niet gevonden :oops:
Als je de eigenschappen van de foto’s bekijkt dan kom je er vast wel uit waar hij weg komt!
zover was ik nog niet… laat op de avond :oops: Maar heb de site gevonden… leuk leuk leuk! :dance:
Dat is Punky Paul de egel (lijkt wel erg veel op een miereneter :think: ) en is van RoomMate de Zoo collectie kijk maar eens op het wereldwijde web en dan roommate punt dk (ja is deens :lol: ) wat een gave spullen! is de eerste keer dat ik deze lijn zie, ergggg leuk
Ik heb een paar maanden geleden een brunotti handtas of schoudertas eigenlijk, denk ik (heb er zelf ook weinig verstand van) gekocht.
Overigens in de aanbieding, want ik vind ze vaak ook snel veel te veel geld. Ik was nu bijna 20 euro kwijt, maar omdat ik de tas erg leuk vond, had ik het er voorover :lol:
De tas oogt maar ietsje groter dan mijn vorige (eigenlijk wel wat tuttige) handtas), maar is ideaal gebleken.
Ik kan er aardig wat in kwijt en laat nu vaak de luiertas thuis staan en neem alleen 2 luiers en doekjes mee. In een ander vak dan de rest. In geval van nood kan ik een luier verschonen, zonder dat ik de luiertas hoef te mee te slepen.
Er kan dus behoorlijk wat in, zonder dat ik het idee heb dat ik met een grote tas rond loop :thumbup:
Ik kan geen plaatje vinden overigens, zal dus wel een oude collectie zijn geweest.
Een tas in mijn hand vasthouden of aan mijn arm vind ik echt helemaal niets, bij mij moet hij dus ook echt over mijn schouder kunnen hangen.
Oilily vind ik ook erg leuk, maar zelfs in de aanbieding vind ik ze behoorlijk prijzig. Persoonlijk heb ik dat eigenlijk gewoon niet over voor een handtas.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Ik heb een hele berg tassen, gewoon niet te dure, in allerlei kleuren, die bij mijn kleding passen :oops:
Maar voor gewoon koop ik altijd 1 grote, met een schouderband die ik overdwars kan doen, anders loop ik steeds die band op mijn schouder te hijsen of met een tas in mijn hand.
En hij moet sowieso groot zijn, voor uhm…snoetenpoetsers, agenda, telefoon, sleutels, portemonnee, zakdoekjes, pasjes, en heel erg veel ongeordende zooi Ik heb hem bij de Hema vandaan die ik nu heb, grijs met witte bloemen. En als ie vaal is of niet zo mooi meer koop ik in die prijsklasse (onder de 20 euro) gewoon weer een nieuwe.
Ik heb zo eentje voor op mijn werk:
maar daar tel je dus wel 100,- voor neer en het is echt leer, dus niet wat je zoekt, maar ik vind hem nog steeds :inlove:
Voor de ‘leuk’ heb ik deze:
voor 20,- op de kop getikt :mrgreen:
Heb vorig jaar mijn hele tassencollectie uitgezocht en meer dan 75% weggegooid omdat ik ze al jaren niet meer gebruikt heb. Nu hou ik het op 3-4 tassen die ik ook echt gebruik :mrgreen: