Leuke handtas?

Claudio Ferrici

Ik heb heeeeeel veeeeeel tassen, allerlei merken en prijsklasses, maar de voorste die zou ik nog wel willen :inlove:

Ik vind dat leer dus echt verschrikkelijk :silenced: Echt niet mijn ding! Ik ben er gewoon geen type voor. Ik heb de tas van esprit besteld, gewoon een simpele, sportieve (sporttas mee was me net wat té :wink: ) schoudertas… nu kijken hoe vaak ik hem gebruik!

@Fryskefaam wrote:

Ik vind dat leer dus echt verschrikkelijk :silenced: Echt niet mijn ding!

Dat kan :mrgreen:

Ik zou niet anders kunnen… Loop iedere keer weer met stapels leerlingenwerk te sjouwen, dat kan geen stoffen tas aan :wink: Bovendien vind ik het wel mooi :wink: ach ja, smaken verschillen :mrgreen:

Hoop dat je blij bent met je aankoop en’m vaak gaat gebruiken :mrgreen:

tas??? :shifty: Ik gebruik nooit een handtas :oops:

Tegenwoordig gaat alles in het voorvak van de luiertas, die heb ik toch 9 van 10 keer bij me :mrgreen:

Heb een keer een tas gehad, maar wat een onding. In de kroeg wist ik niet zo goed wat ik er mee aanmoest en ik vergat bijna altijd dat ding mee te nemen :slight_smile:

Ik ben ook erg benieuwd hoe vaak ik hem ga gebruiken hoor :lol: Maar het zou voor de veiligheid van m’n spullen beter zijn, ben m’n portemonnee geregeld kwijt, m’n paspoort en rijbewijs ook, vaak komen ze dan te voorschijn in de auto, waar ze uit de zak van m’n jas zijn gegleden.