Leuke dvd

Tim mag van mij 1x per dag naar een dvd kijken en we hebben hier van alles wat…kabouter plop, piet piraat,k3…het geijkte zou ik zo zeggen…

Maar wie heeft er een dvd thuis, die niet zo bekend is maar die je kind ontzettend leuk vind…was ik gewoon eens nieuwsgierig naar…wieweet als leuke tip

ik ben niet zo fan van de studio 100 dingen (tros… :hand: :wink: ), nano vindt bumba wel helemaal te gek. Verder doet de dvd van muis het hier erg goed (hoewel, de dvd zelf doet het veel minder goed, maar dat komt omdat nano er wat krassen in heeft gemaakt…). Muis is een stuk rustiger, voor kleine kindjes niet verkeerd vind ik.

Bumba is Tim ook gek van en dvd met liedjes vind ie leuk…

Muis…ja das waar ook…die heeft mn schoonmoeder…doe vind ie ook :thumbup:

My little pony :mrgreen: .

Echt niks aan maar in een sentimentele bui gekocht en nu wil ze niks anders meer zien en leeft echt helemaal mee met de paardjes die ‘ontvoerd’ worden :cry: ‘mag toch niet mama?’ ‘nee schat dat mag niet’ :inlove: .

“In het liedjesbos” van Dirk Scheele en Peter

“De kleuterspecial” (de avonturen van Haasje en Rammelaar) van Leonie Sazias.

2 niet alledaagse dvd’s vol liedjes die mijn kinderen nog steeds graag kijken!

Bruine beer in het blauwe huis. Veel liedjes en thema’s als vormen/kleuren/nabijheid en afstand/groot en klein etc.

Voor ouders ook nog redelijk goed uit te staan :mrgreen:

Ik neem voornamelijk dingen op die ik kan afspelen wanneer het mij uitkomt.

Isabel is helemaal gek op koekeloere en het zandkasteel.

En de bibaboerderij is ook heel leuk.

We hebben wel een dvd van Nijntje (maar die is niet heel erg in trek hier)

Wel tik tak, blijven ze geweldig vinden :thumbup:

deze vind Luna leuk

tik tak

bumba

dribbel (verschillende soorten)

lollifantenfilm

pooh vrienden voor altijd

sesamstraat muziek maken

jungleboek

boes

Daan vind dvd van “Little People”…van dat speelgoed…helemaal geweldig die word hier grijs gedraaid.

En “Bruine beer in het blauwe huis” is ook een succes hier.

De wawa’s!!!

ik zie vele bekende namen langs komen…de Wawa’s vind Tim ook geweldig…hij moet er zo om lachen.haha

Ik ben nu een bruine beer aan t downloaden…heb ik een keer van de bieb geleend en die was ook erg leuk…

Moffel en pier heeft mijn dochter altijd heeeeel leuk gevonden…

Kijken ze op de kleuterschool ook naar… maar het zijn leuke diertjes om naar te kijken :wink:

Muis vind ik ook een aanrader…zowel dvd als de boekjes

Hier is ook ‘bruine beer in het blauwe huis’ favoriet en sinds kort ook ‘laura’s ster’ en de dvd’s van kinderen voor kinderen :mrgreen:

Ik draai dan alleen de dvd’s van mijn tijd :shifty: en die zingt ze nu samen met mij mee :inlove:

hier is Brum en Thomas de trein favo…

Hier zijn de favorieten Pablo het vosje en “met Anky van Grunsven op stal”, een dvd waarop Anky zelf alles over paarden uitlegt, van stallen uitmesten tot zadelmak maken :mrgreen: . Als ze nu op haar hobbelpaard stapt moet eerst het zadel (handdoek) erop en dan zegt ze “linkervoet in de beugel” en stapt ze op. Dat wordt wat later :inlove: , ze is pas 2,5 jaar.

@m@lieke wrote:

hier is Brum en Thomas de trein favo…

Echt my god… wat is mijn zoon hier van fan… Een beetje Te zeg maar. :mrgreen:

Maar net als wat fiep zei: muis is mijn favo dan weer. Lekker rustig en niets “engs” waar ze weer over kunnen dromen. Verder het vertouwde dora en diego is hier ook helemaal goed, en errug leerzaam. Het nodigd ook echt uit om mee te doen.

Hier draaien we “kleine rode tractor” grijs en het zandkasteel.

De Backyardigans!!

Is tegenwoordig elke ochtend rond 10 uur op tv - we hebben al heel wat afleveringen opgenomen, die band wordt echt grijs gedraaid.

De stoere tijd is hier aangebroken… dus het liefst stoere films…

:naughty: :naughty: :naughty:

Maar heel graag kijkt ie ook naar…

Brum

Tractor Tom

Thomas de trein (en DIE is DUF!!! vind ik… :oops: )

Bob de Bouwer

Little people

Dik en dap (maar niet altijd)