Leuke dvd

@preggie wrote:

De stoere tijd is hier aangebroken… dus het liefst stoere films…

:naughty: :naughty: :naughty:

Maar heel graag kijkt ie ook naar…

Brum

Tractor Tom

Thomas de trein (en DIE is DUF!!! vind ik… :oops: )

Bob de Bouwer

Little people

Dik en dap (maar niet altijd)

Thomas is idd BORING!!! Kes kan er ook niet naar kijken, haha! (en ik dus ook niet, echt vreselijk!)

Dion vind Baby Einstein en Baby Bright nummer 2 erg leuk om te kijken. Lijkt erg kinderachtig en niet voor peuters, maar is best mooi gemaakt. Is nog leerzaam ook. Bumba en de Teletubbies vind hij ook leuk maar Piet Piraat en Kabouter Plop loopt hij niet zo warm van.

Ik merk nu hij 2,5 is, hij herhaling niet zo leuk meer begint te vinden. Eerst kon ik een DVD grijs draaien, maar nu wil hij variatie. Dus hier geen nieuwe DVD’s meer, maar zet ik gewoon Nickelodeon Junior op. Van mij mag hij na het ontbijt even een half uur kijken en als ik ga koken. En met heel slecht weer, zet ik hem 's middags ook nog wel eens aan, maar meestal niet.

Favoriet zijn Diego en Dora.

Peters favorieten:

Brum (met stip op 1)

Kleine rode tractor

Dribbel

Cars (hij kijkt ook de hele film wel weg)

Toy story (en die kijk ik ook graag)

Toy story is altijd goed, daarna is Peter meestal een uurtje zelf “buzzz lijtjier” :inlove:

Bij Aniek:

Diego en Dora, zo erg dat ze ook moet huilen als het niet komt en ze regelmatig verzucht “maaj ik houd zooooo van Dora en Jego!”

Backyardigans

Rugrats

Oliver en Co (de film van disney)

De aristokatten

Pipi Langkous en verder alle films van de princessen of barbie :roll:

hopla… echt ik vind er niets aan…maar Dave heeft hem al tig keer gezien…

en natuurlijk

BOB de bouwer…

thomas de trein…

nijntje (die vind hij niet zo heel leuk)

iets met poesjes

en nog wat ander dvd’s die hij niet kijkt…zijn niet interessant genoeg…

voor mezelf spaar ik disney :inlove:

baby einstein: baby van Gogh over kleuren…hij ligt in een deuk :roll: :eh: :inlove:

alles van het mickey mouse clubhuis

muis

dora

knabbel en babbel tekenfilpjes

kleine einsteins :thumbup: hij vraagt er zelfs om :mrgreen:

draakje

elmo

en dan hebben we nog de jellabies, de ozziboes, pingu, buurman en buurman, wallace and grommit

brum vind ie eng :eh:

en films kijkt hij alleen samen met papa: rattatouie en cars zijn favoriet

blauwe beer ligt klaar maar ik dacht dat hij er te jong voor was…toch maar utiproberen dan :shifty:

ow en dan vergeet ik nog winny the pooh: die serie waarin ze samen problemen oplossen :inlove:

de koala broertjes

eergisteren een dvd van maanman jim gekocht :inlove:

wij nemen alles op, hij kijkt nooit live tv :shifty:

@colle wrote:

hopla… echt ik vind er niets aan…maar Dave heeft hem al tig keer gezien…

en natuurlijk

BOB de bouwer…

thomas de trein…

nijntje (die vind hij niet zo heel leuk)

iets met poesjes

en nog wat ander dvd’s die hij niet kijkt…zijn niet interessant genoeg…

voor mezelf spaar ik disney :inlove:

JAAAAAAAAA Lanaj ook helemaal verliefd op Hopla dankzij Dave :lol: :lol: :lol:

En nijntje, ze is daar ook helemaal gek van.

En films van Disney spaar ik ook :inlove:

Hier zijn muis (Mateo) en Bumba (Micah) helemaal tha bomb…

Verder kijken ze natuurlijk naar Dora, Diego, Backyardigans en het wonderteam :roll:

Wat ze (en kinderen in het algemeen zo merk ik) ook heel leuk vinden is pippi langkous…Had laatst een dvd meegenomen en ze hebben met z’n 2-en een uur gekeken…Wat een rust :silenced:

Bij Lucas is Thomas veruit de favorietste… niet normaal, dat kind eet drinkt en droomt thomas… Daan vindt vooral de teletubbies en bumba leuk(bumba is een van de eerste woordjes die hij kon zeggen :think: ), maar kijkt ook naar het zandkasteel, hopla, sesamstraat… de rest kan hem niet zo boeien

Disney classics. Die kijkt ze overigens niet helemaal (heeft ze het geduld niet eens voor). Ze vind het geweldig om naar te kijken en mama ook :wink: