Dion vind Baby Einstein en Baby Bright nummer 2 erg leuk om te kijken. Lijkt erg kinderachtig en niet voor peuters, maar is best mooi gemaakt. Is nog leerzaam ook. Bumba en de Teletubbies vind hij ook leuk maar Piet Piraat en Kabouter Plop loopt hij niet zo warm van.
Ik merk nu hij 2,5 is, hij herhaling niet zo leuk meer begint te vinden. Eerst kon ik een DVD grijs draaien, maar nu wil hij variatie. Dus hier geen nieuwe DVD’s meer, maar zet ik gewoon Nickelodeon Junior op. Van mij mag hij na het ontbijt even een half uur kijken en als ik ga koken. En met heel slecht weer, zet ik hem 's middags ook nog wel eens aan, maar meestal niet.
Hier zijn muis (Mateo) en Bumba (Micah) helemaal tha bomb…
Verder kijken ze natuurlijk naar Dora, Diego, Backyardigans en het wonderteam :roll:
Wat ze (en kinderen in het algemeen zo merk ik) ook heel leuk vinden is pippi langkous…Had laatst een dvd meegenomen en ze hebben met z’n 2-en een uur gekeken…Wat een rust :silenced:
Bij Lucas is Thomas veruit de favorietste… niet normaal, dat kind eet drinkt en droomt thomas… Daan vindt vooral de teletubbies en bumba leuk(bumba is een van de eerste woordjes die hij kon zeggen :think: ), maar kijkt ook naar het zandkasteel, hopla, sesamstraat… de rest kan hem niet zo boeien