Waar zou ik dat kunnen halen,was al bij Intertoys geweest maar daar hadden ze alleen Cars en van voetbalclubs :sick:
Waar kan ik nog meer kijken voor leuke voor Jayden, hij moet namelijk na de meivakantie zelf gesneden fruit en een beker melk meenemen naar de Psz dus vandaar en het leek me een leuk kadootje voor erbij te geven met zijn verjaardag, maar ik hou niet zo van Cars en al helemaaaaaaaaaal niet van voetbal :lol:
Dus wie weet waar???
Blokker, Action, Marskramer :dance: er zijn zooooveel verschillende, inderdaad veel meer dan alleen Cars hoor :mrgreen:
hema heeft ook wel grappige!
op het internet kun je ze laten maken met eigen naam er op!!!
precies! Heeft teun ook, met z’n naam en een plaatje erbij. Zijn ook van Mepal dus goede kwaliteit.
onze middelste had eentje zelf uitgezocht met die koe van Dick Bruna erop :inlove:
Toen hij naar de basisschool ging moest het wel Cars zijn overigens… maar nu de oudste bijna 6 is… raak ik er aan gewend (alleen jammer dat hij nu Spiderman zo leuk vindt :thumbdown: )
blafre design heeft ook wel hippe broodtrommels, iig weer heel iets anders dan cars (mijn zoon heeft een cars-trommel, maar daar is het cars-plaatje al helemaal van verdwenen )
@fiep klophout wrote:
blafre design heeft ook wel hippe broodtrommels, iig weer heel iets anders dan cars (mijn zoon heeft een cars-trommel, maar daar is het cars-plaatje al helemaal van verdwenen)
![]()
die zijn leuk zeg!
Alleen ben ik bang dat zo’m trommeltje hier al heeeeel snel onder de deuken zit… en dan zijn mijn kinders nog wel zuinig op hun spullen ook. Maar ja gaat in de grote mand met tassen.
Ik hem zo’n trommel voor Sophie (gekregen van Nellie :inlove: ) met een roze hert erop … wij gebruiken hem als opbergtrommel voor elastiekjes en speltjes :lol:
Ik zou zo’n leuke trommel online bestellen Juul met zijn naam erop :inlove:
Ryan gaat over 2 weken naar de psz…Hij heeft een winnie the pooh beker van action. En een Flub broodtrommel van Blokker (Mepal)…
Moet alleen nog even bedenken hoe ik hem fruit ga meegeven :think:
@mariska89 wrote:
Moet alleen nog even bedenken hoe ik hem fruit ga meegeven :think:
nano heeft zo’n lunchbox met een extra ‘laatje’ erin. (kan geen plaatje vinden, maar heel simpel idee, en gewoon van de blokker). Hier werkt dat ideaal; alles wat voor de eerste pauze is (=fruit en stukje kaas oid) ligt op dat laatje en bij de tweede pauze haalt ie het laatje eruit en dan liggen zijn boterhammetjes daar.
Tip; koop meteen meerdere bekers en bakjes…
@lydia wrote:
Tip; koop meteen meerdere bekers en bakjes…
zijn jouw kids dan zo kwistig met de bakjes en bekers?
Hier zijn de beide heren aan hun 2e beker bezig… en dat alleen omdat ze nijntje en koe beker ontgroeit waren en een nieuwe kregen toen ze naar de basisschool gingen… die 2 andere bekers staan vast klaar voor de jongste in de schuur voor als hij naar de psz gaat.
@mamaMarije wrote:
@lydia wrote:Tip; koop meteen meerdere bekers en bakjes…
zijn jouw kids dan zo kwistig met de bakjes en bekers?
Hier zijn de beide heren aan hun 2e beker bezig… en dat alleen omdat ze nijntje en koe beker ontgroeit waren en een nieuwe kregen toen ze naar de basisschool gingen… die 2 andere bekers staan vast klaar voor de jongste in de schuur voor als hij naar de psz gaat.
nee, maar er blijven wel eens tassen op school staan of bij de gastouder, of in de vaatwasser die nog niet gedraaid heeft. Ik weet precies waar de bekers zijn, maar de vraag is vaak of ze in huis zijn en ten tweede of ze al schoon zijn :mrgreen:
Wij hebben van Mepal met naam erop, ziet er leuk uit…en meteen duidelijk met naam. Gekocht bij koter kado, de beker is ook echt heel goed, lekt niet! Mijn ervaring met de bekers van bv de action is heel slecht, vrijwel direct gingen die al lekken :thumbdown:
hier de bekers en lunchbox bij de action gekocht.
gaat al bijna 1,5 jaar mee zonder lekken en kapot te gaan.
en de kleine dame hier is er ook niet echt voorzichtig mee
Anne heeft van Mepal een setje (beker en trommeltje) uitgezocht in het winkeltje van de efteling :inlove: . Heel leuk en verder nergens te krijgen dus apart. Met een labelwriter haar naam erop gezet.
Ik was erg verbaasd over de goede kwaliteit van de beker :thumbup:
Bij De Action heb gisteren nog een paar leuke gezien :thumbup:
Th heeft een broodtrommel van sigikid geloof ik :think: .
Met een brandweer die een hondje red (zo ongeveer).
Bij zo’n "houten"speelgoedwinkel gekocht.
@Jiska wrote:
Action
:silenced: :silenced: :silenced: NIET hier halen… pfff van de week een leuke Prinsessenbeker gehaald… en kon gister d’r gymschoenen, rokje en onderbroek die allemaal in d’r schooltas zaten wassen… beker lekt dus :thumbdown: (zat echt wel goed dicht…) en alles zat onder de chocomel :sick: :sick: :sick: