Wij waren al heel snel klaar met de bekers.
Hij krijgt gewoon een pakje drinken mee.
Die bekers gaan zo snel stinken en die lucht gaat er niet meer uit. :sick:
Bij de Marskramer hebben ze leuke designs
Als je echt voor kwaliteit gaat en lekproof zou ik voor tupperware gaan.
Heb vroeger al heel wat bekers versleten bij mijn 2 oudste ze lekte altijd tot ik zo’n tumble beker van tupperware kocht echt super ideaal.
Nu heb ik voor mijn jongste een setje gekocht met een soort bidon beker met trommel van tupperware bob de bouwer stijl :inlove:
vieze lucht in mepal bekers?
Wat geef je ze mee dan? :think: Hier gaat er gewoon Carvan Cevitam in en ze hebben hier beide zo’n sportdrinktbeker met een bidon achtige drinktuut. Van Mepal, de 1 effen groen, de andere effen turqoise en we hebben er zelf leuke stickers op geplakt.
Ik vind ze perfect en naast goed afspoelen onder de hete kraan doe ik er eigelijk niets mee :shifty:
maar er gaat dan ook nooit melk, yogho of iets ander ranzigs in… want dat zet gewoon af in de beker en idd… dan worden ze smerig.
Ik zou ook 2 setjes kopen. Als mijn kind moet overblijven geef ik hem 2 bakjes mee.
Hier ook goede ervaringen met Mepal.
Maar ik denk dat ik voor Micah eens ga kijken naar Blafre dingen… :inlove:
mepal ken ik niet.
Ik heb 1keer een beker van intertoys gehad en daar deed ik dus alles in.
Ook yoghodrank.
Dus misschien is het daardoor gekomen.
Pakjes drinken vind ik net zo makkelijk en voor de prijs hoef je t ook niet te laten.
@stillewater wrote:
Pakjes drinken vind ik net zo makkelijk en voor de prijs hoef je t ook niet te laten.
Inderdaad ivm onnodig afval, krijg je hie rop school je lege pakje weer mee terug in je broodtrommeltje. Het zelgde geld voor de papiertjes om bv de koek heen.
Ik heb die van Mepal Aquablauwe met zijn naam erop gedrukt :inlove:
En hebben jullie dan de school beker of de drinkfles van Mepal??
Anne heeft de gewone schoolbeker met draaidop van mepal, echt een goed ding. Draaien tot je het klikje hoort en klaar is kees.
@Moosje wrote:
En hebben jullie dan de school beker of de drinkfles van Mepal??
Hier ook de beker met draaidop, fijn ding !!! Ik spoel hem thuis meteen om dus geen rare luchtjes nog gehad :mrgreen:
Voor de prijs misschien niet maar wat denk je van de enorme berg afval die je produceert met al die pakjes? Hier krijgen ze gewoon water of roosvicee mee naar school in de mepalbeker. Ik vind het echt niet nodig om de kinderen aan te leren nodeloos afval te produceren.