ik zag vandaag een foldertje liggen van ‘entoenentoen’, een tijdschrift met 48 pagina’s met de allerbeste voorleesverhalen, liedjes en gedichten voor kinderen van 2 t/m 6 jaar. iemand dat toevallig al gezien? Het eerste exemplaar is online te bekijken, ik word er wel een beetje hebberig van…
Ik vind de Happinez en Flow wel leuk, mooi vormgegeven ook.
Viva mama las ik ook nog weleens, maar ja, de kinderen worden groot dus dat boeit steeds minder.
Volgens mij was het Moirah die hier ook lid is, die me op http://www.kiind.nl wees, dat is dus een beetje anders als anders ouderschapsmagazine.Net andere onderwerpen, wat diepgaander en niet zo ‘roze’/zoetsappig.
Ik vind het wel jammer dat het online is, ik heb niet altijd zin om van het scherm te lezen. Als het in de winkel lag nam ik hem absoluut mee, ik lees echt trouw iedere maand!
ow dat ziet er ook leuk uit, jammer idd dat het online is, dat is toch een andere beleving dan met een tijdschriftje in je handen af en toe als het uitkomt eens een artikeltje lezen…
ik zag laatst Rekels ergens liggen, kon het blad niet precies duiden (ze duiden het op de site als volgt:Rekels … een andere kijk op kinderen. Maar welke andere kijk?
Lastig uit te leggen in een paar zinnen. Om te beginnen kunnen we wel zeggen wat we niet doen… Wat je niet zal aantreffen in Rekels zijn roze wolken, gejammer, geklaag, hosanna, superman-vaders op daken, slapeloze nachten, letters met krullen en dingen die je al lang in tal van andere bladen hebt gelezen.
Rekels is vooral een tijdschrift voor nieuwsgierige ouders.
Ouders die het leuk vinden om eens te lezen hoe bijvoorbeeld pindakaas wordt gemaakt;
-
ouders die af en toe de kids uit logeren doen en een weekendje weg gaan;<br />
-
ouders die het leuk hebben samen;<br />
-
ouders die kind durven te zijn;<br />
-
ouders die goed naar hun kinderen kijken.<br />
Rekels is gewoon handig vanwege de informatie over boeken, webshops, films en uitjes.
Rekels pretendeert in ieder nummer mensen iets te leren... gewoon omdat het leuk is om te weten. Rekels is bovenal entertainment.... ff tijd voor jezelf voordat die kleine Rekels je aandacht weer opeisen.)
ik had te weinig tijd om het echt door te lezen, maar het zag er niet onaardig uit.
(het is een gratis blad)
IK vind Happinezz wel leuk, en alle woonbladen… kan ik er niet genoeg van hebben. Mama tijdschriften zijn boring, de Linda vond ik ook leuk (voor 1 keer, zou ik niet elke maand willen lezen).
Ik dacht dat de groter groeien leuk zou zijn, maar die is nu vernieuwd en nu schijnbaar over schoolgaande kids? Meeste dingen gaan over kinderen in basisschoolleeftijd nu dus sluit niet aan bij mijn meiden… j/m vind ik ook leuk, maar die is vanaf 4 ook.