Leuk tijdschrift???

@Mama_jeanet wrote:

@Pitje27 wrote:

nu een proefabo op groter groeien, maar vind dit vooral basisschool leeftijd
Dat is ook juist voor kinderen in de basisschool leeftijd staat ook boven aan op de cover.

het mooie is ik werd dus gebeld door een of ander bedrijf die die abonnementen verzorgt (zester ofzo) en die zei : u heeft een kind van 2 en wij kunnen gratis u abo om zetten naar een groter groeien want daar heeft u meer aan.... dus ging er van uit dat dit dus ook zo was.... niet dus..
maar gelukkig is het een proefabo. en kan ik er ook weer vanaf..

lous, wanneer heb jij die Jantje gekocht? Was toch niet zo lang geleden he? Ik kan op inet er maar heel weinig over vinden en zie hem eigenlijk ook maar zelden in de schappen liggen :think: zal ie maar eens per 6mnd uitkomen of zo?

edit: 4 x per jaar dus. zóéken fiep… :wall:

Ik leen ook mijn tijdschriften vaak bij de bieb.

Heb ik tijdschriften van 1 maand of 1 week oud, maar het gaat mij dan om de verhalen, hoeft niet perse actueel te zijn.

En als ik tijd heb, ga ik in de leeszaal zitten, dan kan ik wel de actuele bladen lezen, mag ik ze niet meenemen.

Wij hebben wel een abo op Donald Duck, dat is voor het hele gezin.

En los koop ik verschillende bladen, meestal als ze goedkoper zijn (1 euro voor Grazia b.v. deze week)

Linda kost 7 euro, vinden jullie dat dan niet duur?

Linda kost 5,25 en is een maandblad.

Als jij dus elke week een blad van 1 euro koopt hoef ik nog maar 1,25 bij te leggen voor mijn Linda…

Ik vind sommige bladen inderdaad duur, maar ik vind het echt leuk dus het geld ook waard.

Verder koop ik dus ook al die losse bladen als het in de aanbieding is. Ben gek op die rotzooi…

Maar moet eerlijk zeggen dat die mama-bladen mij een beetje mijn keel uit hangen.

Jantje is wat hipper, wat minder roze-wolk-zweverig ofzo :think:

@Madre wrote:

Jantje is wat hipper, wat minder roze-wolk-zweverig ofzo :think:

lijkt veel op de MAMA, ook veel reclame enzo…

@Madre wrote:

Als jij dus elke week een blad van 1 euro koopt hoef ik nog maar 1,25 bij te leggen voor mijn Linda…

Nou, ik koop dus echt maar heel af en toe, misschien eens in de maand, soms minder vaak. Linda kan ik hier in de bieb ook lezen en meenemen(maandje ouder) Of ik lees het op het werk soms, heeft een collega hem meegenomen.
Abonnement Linda is 65 euro, dan is het dus bijna 5,40 per nummer, en losse verkoop zal wel duurder zijn denk ik.

het is dus wel een leuk blad, maar vind het zo jammer dat het zo duur moet zijn.

ik vind tijdschriften ook belachelijk duur… koop ze dan eigenlijk ook vooral als ze zo’n mooie omslag hebben met een iets normalere prijs erop :angel:

Verder kreeg ik ook vaak bladen van vriendin van me, die had altijd een tijdschriften molen op haar werk, en weet hoe verslaafd ik aan tijdschriften ben :smiley:

Weet je wat ik trouwens ook echt een leuk blad vind? Heeft niks met kinderen te maken, maar SALT… (en ook best betaalbaar)

@Esther75 wrote:

@Madre wrote:

Nou, ik koop dus echt maar heel af en toe, misschien eens in de maand, soms minder vaak. Linda kan ik hier in de bieb ook lezen en meenemen(maandje ouder) Of ik lees het op het werk soms, heeft een collega hem meegenomen.
Abonnement Linda is 65 euro, dan is het dus bijna 5,40 per nummer, en losse verkoop zal wel duurder zijn denk ik.

het is dus wel een leuk blad, maar vind het zo jammer dat het zo duur moet zijn.

Sorry maar ik vind je berekening een beetje raar, waarom neem je niet gewoon aan dat een los nummer 5,25 is?

Een jaarabonement met extra's (dus kado) is 63 euro.

63 euro gedeeld door 12 is 5,25

Ik heb hier de laatste Linda liggen.

Jij vind het het niet waard, ik wel. 5,25 voor een maandblad vind ik persoonlijk niet heel erg duur. Het is vaak ook nog eens een stuk dikker dan weekblaadjes en de papierkwaliteit is beter.

Mijn man kocht laatst een fotoblad van 14,95.
Dat vind ik pas veel geld, maar blijkbaar vind hij het het waard dus ga ik daar niet over zeuren.

Waar de een wel geld voor wil uitgeven wil de ander het niet.
Prima toch?
Als ik mij echt vermaak met een blad vind ik het niet erg om daarvoor te betalen.

Ik heb nu ook de Linda gekocht, in combinatie met Ouders van Nu.

Na mijn operatie 2 weken geleden kreeg ik de Linda van mijn schoonzus, en ik vind het een erg leuk blad moet ik zeggen :thumbup:

Soms koop ik de Vriendin, maar op 1 of andere manier is dat het toch niet :think: . Viva Mama vind ik ook leuk om te lezen.

Ik had de Groter Groeien, nu vind ik daar niet meer zoveel aan en ben ik over gegaan op de Mama. Kreeg laatst een Psychologie van een vriendin, denk dat ik daarop overga. Zat ook een Opzij bij en ik voel mezelf erg geemancipeerd maar dat blad ging ik zelfs van steigeren. Een beetje over de top voor mij.

Petri

Ik heb een abo op de Grazia. Heerlijk iedere week smullen van de modetrends en de foto’s van de celebs. De mama tijdschriften lees ik niet meer. Vallen steeds in herhaling. De Flair vind ik ook wel leuk.

@Paikea wrote:

De mama tijdschriften lees ik niet meer. Vallen steeds in herhaling.

Nou dat is idd waar!

Ik was laatst in een winkel en daar zag ik een Kinderen liggen met 50% korting.

Maar hij was van 2009 vandaar de korting maar ik heb voor het laatst een Kinderen gelezen in 2005 toen mijn dochter net geboren was.

Dus ik vond het niet erg dat ie een paar maanden oud was.

Kijk ik erin, zie ik allemaal dingen erin staan die ik al gelezen had!!!

In 2005 dus…

Ze gebruiken steeds oude artikelen, nieuwe cover erom, en huppa leg maar weer in de winkel… :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

@Pitje27 wrote:

@Mama_jeanet wrote:
@Pitje27 wrote:

Dat is ook juist voor kinderen in de basisschool leeftijd staat ook boven aan op de cover.

het mooie is ik werd dus gebeld door een of ander bedrijf die die abonnementen verzorgt (zester ofzo) en die zei : u heeft een kind van 2 en wij kunnen gratis u abo om zetten naar een groter groeien want daar heeft u meer aan.... dus ging er van uit dat dit dus ook zo was.... niet dus..

De Groter Groeien is juist voor kinderen van 2-4 jaar en de J/M is over kinderen vanaf 4 jaar.

Ik heb abonnement op MAMA en koop maandelijks van alles los, VT Wonen, 101 woonideeen, Linda, Kek. Jantje is volgens mij een kwartaal uitgave. Die met die blauwe cover ligt al een hele tijd in de winkels.

@jet wrote:

@Pitje27 wrote:
@Mama_jeanet wrote:
@Pitje27 wrote:

De Groter Groeien is juist voor kinderen van 2-4 jaar en de J/M is over kinderen vanaf 4 jaar.

Ik heb abonnement op MAMA en koop maandelijks van alles los, VT Wonen, 101 woonideeen, Linda, Kek. Jantje is volgens mij een kwartaal uitgave. Die met die blauwe cover ligt al een hele tijd in de winkels.

vlg wk krijg ik het eerst x dus zal eens kijken..

maar zag op de site dit staan: Groter Groeien is een opvoedblad over kinderen van 2 tot 10 jaar

j/m 4 tm 16 jaar.. maar misschien was het de GG juist niet die oplage dat er veel over oudere kinderen in stond.

@Pitje27 wrote:

maar zag op de site dit staan: Groter Groeien is een opvoedblad over kinderen van 2 tot 10 jaar

dat is volgens mij nieuwig dan. Want het was eerst voor 2 t.m 4 en de opvolger was dan J/M. Misschien is het veranderd naar 10 om zo breder publiek te blijven trekken ofzo :think:

@petri wrote:

Kreeg laatst een Psychologie van

het jammere van dat blad vind ik dat het zo ‘leeg’ is; het pretendeert heel wat te zijn, maar het stopt bij elk artikel daar waar het eigenlijk net interessant wordt. Blijft dus een beetje aan het -voorspelbare- oppervlakte drijven ipv dat het een beetje de diepte in gaat. Ik geloof serieus dat ik nog nooit iets daarin gelezen heb wat echt nieuw voor me was (en dat is echt neit omdat ik thuis ben op het gebied van de psyche, want dat ben ik helemaal niet).

Wat vele over de Ouders van Nu en Kinderen en zo zeggen, herken ik heel erg: dat eeuwige geherhaal. Ik had op een gegeven moment een abo op 1 van die twee gewonnen, vond het op het begin heel leuk om te lezen (was toen ook net moeder, dus dan is dat allemaal sowieso nieuwe materie en aan de orde van de dag), maar werd na een paar maanden al echt misselijk er van…

Ik vind al die “mama-tijdschriften” super om te lezen sinds Isabels geboorte (of eigenlijk al negen maanden daarvoor, hihi) 'k Lees eigenlijk nauwelijks nog andere bladen, behalve als ik ziek ben of zo en een hele stapel op de bank wil wegwerken… :mrgreen: 'k Heb geen voorkeur voor Groter Groeien/Ouders van Nu/noem maar op en heb eerder een abo gehad op Kinderen en Groter Groeien maar nu op niks meer. Als het uitkomt koop ik ze los.

Oh en… mocht iemand interesse hebben in een stapeltje mama-boekjes… zie m’n winkeltje :wink: :stuck_out_tongue:

Ik heb een abo op VIVA mama. Staan leuke dingen in vindt ik.

Ben zelf erg te spreken over de Jantje. Zit stiekem al een paar weken te neuzen in de schappen of de nieuwe uitgave er al ligt.

Verder koop ik regelmatig de groter groeien , vt wonen en dergelijke.

Heb nu een abo op de marie claire, heeft ook niks met kinderen te maken!