Ik ben een hele lange tijd lid geweest van de flair, daarna ouders van nu en nu de kinderen, maar op zoek naar iets nieuws. Geen roddelbladen of zoiets. Het liefst iets wat gericht is op de kids. Helemaal leuk zou zijn als het leuk is voor mij en kinderen, bijv een kinderpagina ofzo. Heb ook zitten denken aan de flow, maar weet het niet zo. Misschien iets meer gericht op mezelf, maar ik koop toch elke keer weer iets als viva mama, ouders, groter groeien enz omdat daar ook genoeg voor mezelf in staat.
Waar hebben jullie een abo op?
En evt ook iets voor de kids, suggesties? Zag iets van een blad van fiep westendorp, kent iemand dat? De oudste is bijna 2, dus mag op de “groei”
Ik hoor het graag! (kan ik weer leuk een nieuw cadeau kiezen haha!)
Bedankt!
ik heb nergens een abo op, maar vind de Jantje en de Kek Mama alletwee wel leuke bladen. En voldoen wel aan jouw eisen: combi van onderwerpen over kinderen en over en voor moeders.
Ik koop elke maand de Linda.
Heb laatst ook Jantje gekocht en die is inderdaad erg leuk.
De jantje ken ik nog niet, zal eens kijken!
De pipo vind ik ook wel leuk, maar is alleen voor kids.
Verder is de fieperdepiep een nieuw, 4 keer per jaar en is voor kids, maar mama vind die tekeningen zooo mooi!!
Wij hebben al jaaaaren een abbo op de Donald Duck. Veel leesplezier voor ouders en kinderen !!! :mrgreen:
Sorry, beetje melig !
Ik wil graag een abo op de MAMA! Dat vind ik echt leuk!
Hier de ouders van nu, kinderen, groter groeien, j/m , viva mama en mijn moeder de OOK.
groter groeien :thumbup:
Kek
ik ben van de flair staan ook steeds meer dingen in mbt de kids
verder ben ik ook lid van de kek-mama is ook leuk!
hier een abo op de Flow en Seasons
m’n moeder op de libelle en die lees ik ook wel graag
m’n man op de Oor, daar heb ik dan weer niks mee
en de kids een abo op de bieb. Tijdschriften leven hier niet lang denk ik :mrgreen:
hier abo op.
kinderen
ouders van nu
baby viva
nu een proefabo op groter groeien, maar vind dit vooral basisschool leeftijd
en abo gehad op mama, maar vond dit niks, alleen maar reclame en niet echt iets te lezen
@Pitje27 wrote:
Dat is ook juist voor kinderen in de basisschool leeftijd staat ook boven aan op de cover.
nu een proefabo op groter groeien, maar vind dit vooral basisschool leeftijd
Ik heb abo’s op:
creating keepsakes (amerikaans tijdschrift)
hobby handig
groter groeien
En los koop ik regelmatig de Linda en de Flow.
Roddelblaadjes lees ik bij de kapper :mrgreen:
Linda vind ik leuk ja… koop ik soms los…
VT wonen koop ik ook los… ook leuk…
Verder koop ik geen tijdschriften waarin ook maar IETS over kinderen staat…
heb nu een proefabbo op de groter groeien… volgende nummer valt als het goed is hier op de mat.
5 nummers… ben benieuwd wat ik er van vindt (weleens een los nummer van de buurvrouw gelezen en dat vond ik wel leuk, maar of het 5x achter elkaar ook leuk is?!!)
Ik ben ook lid geweest van een een of ander ouderblad, weet niet eens meer wat het was, en op een gegeven moment komt hetzelfde onderwerp steeds weer terug. Vandaar dat ik na een jaar het toch echt had gehad.
Hier een abbo op kinderen, J/M vind ik ook leuk en koop ik af en toe
Ik heb de Viva Mama, erg leuk!!
@Joy wrote:
Hier een abbo op kinderen, J/M vind ik ook leuk en koop ik af en toe
Oh ja, dat was het, ik had de kinderen…