leuk online spel

Neuh, ik heb net 1000 sla afgelost :mrgreen:

goessow :thumbup: nog ff en ik ben lvl6

Ook maar eens begonnen, kijken of het wat is… Snap het nog niet helemaal maar dat komt vanzelf wel! Ziet er wel leuk uit!

Brr die bloemkool en goudbloesem moet wel heeeel erg lang :slight_smile:

Ik krijg maar geen klanten. Zit in level 3 maar heb nooit geld! :thumbdown: Heb wel een heleboel groenten!

Matsjo: Verkoop ze dan op de markt. Ik heb het nooit vergeleken, maar schijnt dat je er dan ook meer voor krijgt dan van klanten die naar je tuintje toe komen.

Als je hulp wilt met hoe je het beste je prijs kunt bepalemn zodat je ook werkelijk wat verkoopt moet je’t maar zeggen…ik ben hier nog wel ff (morgen vrij, nog geen zin om naar bed te gaan ;))

@romata wrote:

Kun je die Goudsbloemen behalve op de markt nog ergens anders kopen? Wilde naar een basisprijs kijken, maar ze hebben ze niet in het winkeltje van de boerderij…

@Szus wrote:

@romata wrote:

Kun je die Goudsbloemen behalve op de markt nog ergens anders kopen? Wilde naar een basisprijs kijken, maar ze hebben ze niet in het winkeltje van de boerderij…

Nee indd dat vond ik ook al vreemd kon die ook nergens vinden.

Kun je volgens mij alleen maar op de markt kopen.

Misschien dat ie bij het volgend level erbij komt ofzo.

@Matsjo wrote:

Ik krijg maar geen klanten. Zit in level 3 maar heb nooit geld! :thumbdown: Heb wel een heleboel groenten!

Moet je indd te kopen zetten op de markt.

Als je even naar Product overzicht gaat, en klikt op het geen dat je wilt verkopen, zie je allemaal prijzen staan van jou product dat je wilt verkopen.

En dan ga je met jou prijs daar tussen zitten dan verkoop je het best snel moet ik zeggen.

Wortels 0.07

sla 0.09

komkommers 0.13

Radijzen 0.23

Aardbeien 0.43

Tomaten 0.49

Goudsbloem 1.65

Uien 1.80

Spinazie 2.00

Nog 1 tip: Sommige produkten zijn soms in de boerderijwinkel goedkoper dan op de markt. Dus hou de winkelprijzen altijd bij de hand zodat je niet onnodig duur koopt op de markt.

Zo heeft Romata uien in haar lijstje hierboven voor 1,80 staan, terwijl ze in de winkel maar 1,76 kosten. Prima als je ze voor 1,80 kunt verkopen (het is maar net wat een minder oplettend persoon ervoor wil betalen) maar ik zou ze nooit voor 1,80 inkopen :think:

Ik vind het wel wat saaier worden nu alles zo lang duurt om te groeien. Was gewoon blij dat ik gisteravond 1000 kroppen sla mocht massaproduceren :wink:

Aan de andere kant is nu een paar keer per dag 20 minuutjes tijd eraan besteden eigenlijk wel genoeg…kun je ook als een voordeel zien :lol:

Ben ook net begonnen, geen geld meer :roll:

Quest 2: 2400 wortels? En het is nou niet alsof je er op verdient… Maar zal het maar als een uitdaging zien. Zondag is wat dat betreft een goede dag: heb bijna de hele dag de tijd :wink:

Hoe gaat het met jullie tuintjes verder?

ben nog steeds uienplukker :think: Heb dr ook niet zo heel veel tijd voor, maar als ik een keer online ben, zet ik mn hele tuintje vol met langzame groeiers en dan kan ik deg erna weer verkopen (heb nu dus ineens sla en wortels te weinig :mrgreen: )

Ik heb net wortels te koop gezet! :mrgreen:

Waarom bieden mensen bijvoorbeeld aardbeien voor 1,00 gb aan, terwijl je ze in de winkel voor 0.44 kunt kopen?

@jet1981 wrote:

Ik heb net wortels te koop gezet! :mrgreen:

Waarom bieden mensen bijvoorbeeld aardbeien voor 1,00 gb aan, terwijl je ze in de winkel voor 0.44 kunt kopen?

Geen idee. Lijkt me niet dat iemand dom genoeg is om die te kopen. Wij in ieder geval niet :lol:

Ben trouwens niet van plan om voor deze quest wortels te kopen: dan maak ik er, gezien de belachelijk lage prijs die je ervoor krijgt, nog verlies op ook. Ik ga stug door met wortels zaaien :stuck_out_tongue:

@sanne062 wrote:

ben nog steeds uienplukker :think: Heb dr ook niet zo heel veel tijd voor, maar als ik een keer online ben, zet ik mn hele tuintje vol met langzame groeiers en dan kan ik deg erna weer verkopen (heb nu dus ineens sla en wortels te weinig :mrgreen: )

Wat ik de afgelopen dagen heb gedaan is dat ik er 1x per dag even goed voor ga zitten om snelle groeiers te zaaien en oogsten en wat dingen op de markt te zetten. En dan nog 1 (of 2)x per dag alleen ff snel de langzame groeiers oogsten en zaaien. Werkt nu prima (ben 4 dagen vrij geweest), maar als ik deze week weer werk wordt het natuurlijk een ander verhaal…

Verslavend! :lol:

Me vriend ‘Heb ik straks echt 1000 sla nodig?’…

Ik: kan, als je de Quest wil doen…

:roll:

vind alleen jammer dat als je premium wilt worden, je moet betalen en hetzelfde voor coins.

Verder doe ik overdag de minder lang durende groeispul en s’avonds lang groeiende. zo blijf je wel lekker bezig maar als ik een dag niet zou kunnen dan gooi ik me tuin vol met bijv spinazie oid.

waarvoor zijn die decoraties die je in de tuin kan zetten eigenlijk?

Hier de 2400 wortels al achter de rug! Hihi, mijn hele tuin stond vol wortels! Ik ben inmiddels al mijn onkruid, stenen en stronken kwijt, dus ik kan los :mrgreen: .

Zijn jullie tuintjes ook zichtbaar voor anderen??