leuk online spel

Het was even doorploeteren, maar de 2400 wortels zijn de deur uit. Nu tenminste weer ruimte om dingen te telen die wel geld opbrengen. Moet nog een paar stenen en daarna ga ik aan de stronken beginnen. Maar dan moet ik wel goed kunnen verkopen natuurlijk, anders gaat het een langdurige zaak worden.

Sanne, volgens mij zijn de versiersels voor het ‘mooi’ maken van je tuin. In een later stadium zijn er volgens mij competities voor wie de mooiste tuin heeft e.d.

@~Judith~ wrote:

Zijn jullie tuintjes ook zichtbaar voor anderen??

Nee, nog niet: er valt weinig te zien behalve groenten in verschillende groeistadia :wink:

Ik neus wel eens in andere tuintjes.

Dus er zijn wel tuintjes te zien, alleen niet van iedereen indd.

Weet ook niet of je bijv die van mij kunt zien.

En hier zijn bijna alle boomstronken ook al weg :dance:

Ik zit op server 1, onder Lesje, maar hoe bekijk ik andere tuintjes?

@Sweet-Love wrote:

Ik zit op server 1, onder Lesje, maar hoe bekijk ik andere tuintjes?

Door naar het stadhuis te gaan.

Dan zie je een lijst staan met allemaal namen, en achter sommige namen staat een soort oogje.

Als je daar op klikt zie je hun tuintje :slight_smile:

En dat oogje staat ook achter de namen van mensen die verkopen op de marktplaats :thumbup:

Aha, ik heb nu mijn tuintje ook zichtbaar gemaakt!

@Sweet-Love wrote:

Hoe doe je dat :oops:

@romata wrote:

@Sweet-Love wrote:

Hoe doe je dat :oops:

In het rijtje met de bloempot en de gieter staat ook een kabouter. Die leidt naar je profiel. Daar kun je aanvinken ‘laat mijn tuin zien’.

Owja ik heb het :slight_smile:

Heb ook meteen even jou tuintje bekeken Lesje :thumbup:

Die bloemkolen raak je op deze manier nooit kwijt Romata :think:

@Szus wrote:

Die bloemkolen raak je op deze manier nooit kwijt Romata :think:

Je hebt gelijk, ik heb het meteen veranderd :slight_smile:

Kost me wel weer 10% maarja.

oei ik krijg nor rsi zo, zonder de kabouter die trouw mijn plantjes water geeft :roll:

Ja irritant he Sanne, ik was hem ook ineens kwijt! :shock:

Krijgen we nog een nieuwe?

@Sweet-Love wrote:

Ja irritant he Sanne, ik was hem ook ineens kwijt! :shock:

Krijgen we nog een nieuwe?

Nee bij level 5 kun je hem kopen geloof ik.

Als je een primium account hebt (voor ik denk 3,- per maand) kun je hem voor eenmalig 1000gB huren :wink:

@eisblume wrote:

Als je een primium account hebt (voor ik denk 3,- per maand) kun je hem voor eenmalig 1000bG huren :wink:

Maar ik ga eerst hard doorsparen voor die Coins, kun je namelijk ook kopen met gB i.p.v echt geld dat doe ik dus echt niet !!

@romata wrote:

@eisblume wrote:
Als je een primium account hebt (voor ik denk 3,- per maand) kun je hem voor eenmalig 1000bG huren :wink:

Maar ik ga eerst hard doorsparen voor die Coins, kun je namelijk ook kopen met gB i.p.v echt geld dat doe ik dus echt niet !!

Hier nog eentje. Ik doe echt niet aan betalingen met echt geld.

Ik vind persoonlijk dat een spel gewoon spel moet blijven en geen echte geld bij hoeft komen te kijken.

Maar goed, niet iedereen denkt er zo over en dat is ieder zijn/haar goed recht :slight_smile:

Jullie hebben wel gelijk hoor, maar ik spel op de laptop zonder muis en dat is echt bijna niet te doen vind ik om dan en te planten en water te geven :wink:

En ik denk maar zo: als ik het spel in een winkel gekocht had was ik meer dan 3,- kwijt geweest :wink: Bovendien blijft het spel door mensen zoals mij die wel geld uitgeven, lekker gratis voor de rest :wink: :mrgreen: want de makers doen het natuurlijk ook niet voor niks :wink:

je hoeft trouwens niet eens per se water te geven. door water te geven groeien je plantjes iets sneller, maar zonder groeien ze ook prima