@M&J wrote:
Uienplukker :dance:
Ik ook :mrgreen:
@M&J wrote:
Uienplukker :dance:
snuffelke op server 1 en ben nu tomaten teler. leuk spel!
Hebben jullie al jullie onkruid/steen/boomstronk/Mollen al uit jullie tuintje.
Ik heb het onkruid helemaal weg, ben nu bezig 1 voor 1 met de stenen !!
Ik ben wel al begonnen met het onkruid. moet eerst even kopers hebben en dan kan ik weer verder. heb inmiddels aardig voorraadje gemaakt. :thumbup:
@romata wrote:
Hebben jullie al jullie onkruid/steen/boomstronk/Mollen al uit jullie tuintje.
@Szus wrote:
@romata wrote:Hebben jullie al jullie onkruid/steen/boomstronk/Mollen al uit jullie tuintje.
Onkruid wel allemaal, en een paar stenen. Maar heb de laatste tijd in uien en spinazie geïnvesteerd. Kan in vannacht daar aardig wat van laten groeien. Morgen dat spul verkopen en dan heb ik morgen geld om meer stenen weg te halen
Hier al bijna mijn hele tuin onkruid en steenvrij. Nu alleen die stronken en mollen nog en dan heb ik een schone tuin :dance:
Al iemand van jullie die een 2e tuin heeft?
Ik ben nu Oogsthulp…
Brr en die kabouter is weg die al mijn zaadjes tegelijk water geeft :evil: .
Moet echt eens gaan sparen voor Coins.
En nee ik heb nog geen 2de tuintje,ik wil eerst dit tuintje netjes hebben en dan een 2de tuintje
Ja die coins wil ik ook wel, mijn watergeefkabouter is ook weg :?
Oogsthulp ben ik al even, maar er gebeurt nog niets…
Ik zie nu dat je die coins echt moet kopen, echt geld voor moet betalen, dat ga ik voorlopig nog niet doen…
@~Judith~ wrote:
Ja die coins wil ik ook wel, mijn watergeefkabouter is ook weg :?
Oogsthulp ben ik al even, maar er gebeurt nog niets…
Ik zie nu dat je die coins echt moet kopen, echt geld voor moet betalen, dat ga ik voorlopig nog niet doen…
Ja, maar wat ze daarvoor vragen is abnormaal, er staat ook bij iedereen TE DUUR! achter…
@~Judith~ wrote:
Ja, maar wat ze daarvoor vragen is abnormaal, er staat ook bij iedereen TE DUUR! achter…
Hoe open je eigenlijk een 2de tuintje ?
Ah, moet jij ook al 1000 sla hebben, ik ook :mrgreen: ! Dat te duur slaat volgens mij niet op dat je te weinig geld hebt, want als er voor iets bijv. 500 gb wordt gevraagd staat dat er ook niet achter :think:
@~Judith~ wrote:
Ah, moet jij ook al 1000 sla hebben, ik ook :mrgreen: ! Dat te duur slaat volgens mij niet op dat je te weinig geld hebt, want als er voor iets bijv. 500 gb wordt gevraagd staat dat er ook niet achter :think:
@romata wrote:
Hoe open je eigenlijk een 2de tuintje ?
Ik heb gekeken, maar het staat er echt niet achter bij mij. Alleen bij die idioot hoge bedragen. Nou ja, lekker belangrijk ook :mrgreen: .
Gefeli met je eerste voltooide quest!!
@romata wrote:
@~Judith~ wrote:Ah, moet jij ook al 1000 sla hebben, ik ook :mrgreen: ! Dat te duur slaat volgens mij niet op dat je te weinig geld hebt, want als er voor iets bijv. 500 gb wordt gevraagd staat dat er ook niet achter :think:
Jawel hoor kijk maar eens goed.
1000 sla heb ik voltooid :dance:
iemand nog belang bij sla hihi