leuk online spel

Die quest duurt lang als je vergeet te planten :zzz: :zzz:

wat is een guest :think:

@oessie wrote:

Je krijgt op een gegeven moment opdrachten.

Bijv van een kinderopvang, gemeente of iets dergelijks, dat kan varieren van 1000 sla tot 3000 tomaten, die moet je dan planten en oogsten en dergelijke, en dan aan hun geven, krijg je punten voor geld of iets leuks.

@oessie wrote:

Dat zijn opdrachten die je van het spel krijgt. Je moet dan een hoeveelheid van een bepaalde groente verzamelen (of meer soorten) en daarvoor krijg je dan een beloning.

Een Quest is niet aan een bepaalde tijd gebonden, dus je kunt er zo lang over doen als je wilt. Je krijgt alleen geen nieuwe voordat de ene af is. Tussen het afronden van een quest en het krijgen van een nieuwe zit ongeveer 48 uur.

Als je rechts boven op het vraagteken klikt kun je ook heel veel informatie vinden.

waarom hebben jullie zovee geld zeg,ā€¦ als ik wat heb dan is het zo weer weg, en op de markt wil niemand wat van me kopen :frowning:

Hier is dat linkje met al die quests en de prijzen die je kijgt

http://208.116.50.174/forum/index.php?topic=33286.0

@mamma van sharondenise wrote:

@Cynthia wrote:
Ja, dat waren nog eens mooie tijden met die stagekabouterā€¦ Ik mis hem! :cry:

Ik oooooooooooook, ik klik me een ongeluk.

Ik ebn zo erg dat ik de sla en peen niet eens meer water geef.

Je hoeft ook geen water te gevenā€¦ Duurt de groei wel iets langer maar dat gaat maar om een paar minuutjes ofzoā€¦ Scheelt wel klikkenā€¦ :wink: (Ennehā€¦ 4 minuten op 22 uur :shock: (knoflook) zet ook geen zoden aan de dijk. :roll: )

@NoortjeP wrote:

@Cynthia wrote:

Je hoeft ook geen water te gevenā€¦ Duurt de groei wel iets langer maar dat gaat maar om een paar minuutjes ofzoā€¦ Scheelt wel klikkenā€¦ :wink: (Ennehā€¦ 4 minuten op 22 uur :shock: (knoflook) zet ook geen zoden aan de dijk. :roll: )

Ik dacht hoe langer de groei duurt hoe meer tijd erbij komt maar die 4 min is niet zo erg, die kan je inderdaad ook nog wel even wachten.

Hey Oes!

Welkom bij de club!! :lol:

Hier spinaziequest bijna afgerond.

Hoe zit dat met die fontein; komt die automatisch in je tuin?

Ik heb namelijk geen leeg vakjeā€¦ overal staat iets geplantā€¦

pff die laatste spinazietjesā€¦ irritante pop eye!

zit hij bij jullie ook steeds vast als je naar de stad gaat

@oessie wrote:

zit hij bij jullie ook steeds vast als je naar de stad gaat

soms weleensā€¦

Haalde ik net een steen weg, zat daar geld onder! Ook leuk!

Ik heb er een mol bijā€¦ :cry:

De site is bij mij vandaag ook wel een beetje traag, maar vastlopen doet ie nietā€¦

@NoortjeP wrote:
@Cynthia wrote:

Ik dacht hoe langer de groei duurt hoe meer tijd erbij komt maar die 4 min is niet zo erg, die kan je inderdaad ook nog wel even wachten.

Water geven scheelt 5% groeitijd. Op de 22 uur van knoflook is dat dus :think: 66 minuten. En dat is soms best de moeite waard. En op de 48 uur van sommige groenten scheelt water dus bijna 2.5 uur :angel:

@Szus wrote:

@NoortjeP wrote:
@Cynthia wrote:

Water geven scheelt 5% groeitijd. Op de 22 uur van knoflook is dat dus :think: 66 minuten. En dat is soms best de moeite waard. En op de 48 uur van sommige groenten scheelt water dus bijna 2.5 uur :angel:

dat loont dus inderdaad wel de moeite.

Ik ben ne enkel wortels aan het kweken en die geef ik geen water, dat verschil is te klein.

@Plut wrote:

soms weleensā€¦

Haalde ik net een steen weg, zat daar geld onder! Ook leuk!

Ik had net ook voor het eerst een schat onder een stronk 255 gb, ik kon dus een extra stronk weghalen :thumbup:

hey dat kan dus ook, schatten in de moestuin, nou iik ben al druk aan het verbouwen hoorā€¦ :mrgreen:

@Szus wrote:

@NoortjeP wrote:
@Cynthia wrote:

Ja kloptā€¦ ik moet eerlijk bekennen dat ik nog geen knoflook zelf gekweekt hebā€¦ heb geen zin om 22 uur te wachten. :oops: :oops: :oops:

En ik heb net na jou uitleg de bloemkool toch maar even water gegevenā€¦ :oops: :mrgreen:

heb gedroomd over uien, spinazie, komkommers, aardbeien enz enz :shifty:

@oessie wrote:

heb gedroomd over uien, spinazie, komkommers, aardbeien enz enz :shifty:

proest

Het zou me niks verbazen als ik dat ook deed, ik weet het alleen 's morgens niet meer. :wink:

Meiden, ik ben er ook nog hoor :lol: Ik kreeg alleen geen meldingen meer dat er een berichtje achtergelaten was :think:

Al mijn onkruid/stenen en boomstammetjes zijn weg :dance: Ik ben nu onkruidverkoperā€¦

Ik moet 3000 tomaten sparen :shock: ik heb er nu pas 1500ā€¦

Maar, ik krijg nu gewoon weer onkruid in mijn tuin :? MOet ik het weer weghalenā€¦Was net zo trots op mijn tuintje :mrgreen:

Ik zal morgen weer even vogelen hoe ik een nieuwe foto kan plaatsenā€¦Als ik die nu maak, zie je alleen maar waterkaboutertjes staat :mrgreen:

Ik mis mijn stagaire :cry: