leuk online spel

@Belly wrote:

Ik zal morgen weer even vogelen hoe ik een nieuwe foto kan plaatsen…Als ik die nu maak, zie je alleen maar waterkaboutertjes staat :mrgreen:

Als je een foto maakt komen de waterkaboutertjes er niet op. Ik denk dat de fotograaf ze vraagt of ze ff opzij willen gaan voor een mooi plaatje :mrgreen:

foto :think:

@oessie wrote:

foto :think:

Je kunt een foto maken van je tuintje.

Als je naar profiel gaat ( bij dat kabourtje rechts boven )

kun je laat tuin zien aanvinken en daarna even op wijzig klikken dan naar beneden scrollen en kun je een foto nemen van je tuin.

Die kunnen wij dan bekijken.

oh oke, nou die van mij is nu ng een grote chaos

haha is die van mij nog steeds.

Ik maak nooit netjes rijen of figuurtjes of wat dan ook.

Gooi het zomaar altijd ergens neer :oops:

haha ik ook, en moet eerst die stenen er uit zien te krijgen, maar pfff dat zal nog wel even duren

komt goed Oessie, komt goed!!

quest 11 voltooid: Check

tuintje vol met langgroeiers: Check

oppas voor tuin geregel: Check (thanx Ka)

Mensen ik zeg… tot over 2 weken!! Ik ga zelf lekker genieten van de groenten en fruitjes op Lanzarote!

@tantetoe wrote:

Mensen ik zeg… tot over 2 weken!! Ik ga zelf lekker genieten van de groenten en fruitjes op Lanzarote!

Fijne vakantie meid!!!

:-*

Fijne vakantie Tantetoe!

Zo, ik ben inmiddels perceelhouder. Nog even en mijn schappen zijn vol :?

Ik heb hier wel gelezen hoe je dat kan ondervangen, maar snap er eerlijk gezegd niet veel van :oops:

Ik ben nu aan het sparen voor quest 7, ik spiek altijd naar de volgende quest, zodra ik een quest heb voltooid, zodat ik alvast kan gaan sparen.

Ik ga zo weer even opnieuw stemmen op onze tuintjes, want volgens mij is er een nieuwe ronde gestart.

Liefs Janneke :-*

@tantetoe wrote:

wens je een hele fijne vakantie :dance:

heo kan je die guests al in voren zien dan… ik moet nu 1000 sla

Vanavond krijg ik de komkommer quest de 3de is het pas voor mij.

En m’n tuin is leeg dus even een paar rondjes enkel kk en dan heb ik ze.

Daarna gaat ik heel mijn tuin me spinazie volgooien dan kan ik die verkopen vanavond laat en dan kan ik de laatste stronken en mollen mijn tuin uit jagen :thumbup:

Hier staat ergens een link naar de quests, maar kan het zo snel niet terug vinden.

Zal straks nog eens zoeken, of iemand anders moet het zo weten.

alstu Quest 1 t/m 10

Quest 1: 1000 sla

Quest 2: 2400 Wortels

Quest 3: 1800 Komkommers

Quest 4: 702 wortelen, 520 aardbeien en 500 radijzen

Quest 5: 3000 Tomaten

Quest 6: 1100 Aardappels

Quest 7: 5000 Spinazie

quest 8: 1500 goudsbloemen

quest 9: 1600 tomaten

quest 10: 300 aardappelen, 2400 uien, 500 radijzen en 600 komkommers

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=73030&postdays=0&postorder=asc&start=375

Hier staat een link naar eenlijstje :wink:

Whahaha, tegelijk gepost :mrgreen:

Goedemorgen iedereen :mrgreen:

Beter laat dan nooit: Prettige vakantie Tantetoe

Janneke: Ik heb gisteravond weer ff een stemrondje gedaan want zag dat alles weer op 0 stond.

Ik ben nog steeds spinazie aan het vermenigvuldigen. En ondanks dat ik altijd langgroeiers ben blijven doorkweken heb ik nu 8 klanten in de rij staan. Ze willen nu opeens allemaal bloemkool en knoflook namelijk. Die bloemkool had ik een redelijke voorraad van en die heb ik nu grotendeels uitgeplant (want had sowieso niet genoeg voor alle klanten) maar die knoflook mogen ze ff op wachten want die voorraad was al door eerdere klanten gekocht.

Ik kom eind van de middag weer ff terug: dan kan ik weer wat oogsten en meestal kom ik daarna wel ff hier op KoK spieken :wink:

:-*

thanx voor het lijstje!! dat duurt wel even eer ik ibij guest 10 ben

@oessie wrote:

heo kan je die guests al in voren zien dan… ik moet nu 1000 sla

http://208.116.50.174/forum/index.php?topic=33286.0