Ik zal morgen weer even vogelen hoe ik een nieuwe foto kan plaatsen…Als ik die nu maak, zie je alleen maar waterkaboutertjes staat :mrgreen:
Als je een foto maakt komen de waterkaboutertjes er niet op. Ik denk dat de fotograaf ze vraagt of ze ff opzij willen gaan voor een mooi plaatje :mrgreen:
Vanavond krijg ik de komkommer quest de 3de is het pas voor mij.
En m’n tuin is leeg dus even een paar rondjes enkel kk en dan heb ik ze.
Daarna gaat ik heel mijn tuin me spinazie volgooien dan kan ik die verkopen vanavond laat en dan kan ik de laatste stronken en mollen mijn tuin uit jagen :thumbup:
Janneke: Ik heb gisteravond weer ff een stemrondje gedaan want zag dat alles weer op 0 stond.
Ik ben nog steeds spinazie aan het vermenigvuldigen. En ondanks dat ik altijd langgroeiers ben blijven doorkweken heb ik nu 8 klanten in de rij staan. Ze willen nu opeens allemaal bloemkool en knoflook namelijk. Die bloemkool had ik een redelijke voorraad van en die heb ik nu grotendeels uitgeplant (want had sowieso niet genoeg voor alle klanten) maar die knoflook mogen ze ff op wachten want die voorraad was al door eerdere klanten gekocht.
Ik kom eind van de middag weer ff terug: dan kan ik weer wat oogsten en meestal kom ik daarna wel ff hier op KoK spieken