leuk online spel

@oessie wrote:

die mensen onderaan hebben wel geduld zeg, die staan maar de hele tijd tezwaaien, en ik ben steeds maar aan het planten

Die hebben inmens veel geduld oessie, over een paar dagen staan ze er nog.

Zolang jij ze niet wegstuurt blijven ze staan volgens mij :think:

En over dat geld, ik had precies hetzelfde als jou, maar de andere groenten leveren veel meer op dus dan gaat het ineens veel harder.

Ja kijk maar uit dat je niet verslaafd wordt :lol: :lol:

Haha, ik vermaak me ook prima met het spelletje. Steeds even kijken of het al opschiet (alsof de tijd dan sneller gaat :roll:) en kijken wat die gasten onderaan ook al weer van je willen. :wink:

Wat ik trouwens in het begin niet door had, is dat je er rekening mee moet houden dat het verkopen op de markt je provisie kost. Je moet dus wel een beetje geld hebben om je producten te kunnen verkopen. :slight_smile:

Ik heb nu nog tien stronken en de twee mollen uiteraard. Ik heb nu 151,72 gB, een schijntje vergeleken bij jullie, hahaha! :mrgreen:

@Cynthia wrote:

Haha, ik vermaak me ook prima met het spelletje. Steeds even kijken of het al opschiet (alsof de tijd dan sneller gaat :roll:) en kijken wat die gasten onderaan ook al weer van je willen. :wink:

Wat ik trouwens in het begin niet door had, is dat je er rekening mee moet houden dat het verkopen op de markt je provisie kost. Je moet dus wel een beetje geld hebben om je producten te kunnen verkopen. :slight_smile:

Ik heb nu nog tien stronken en de twee mollen uiteraard. Ik heb nu 151,72 gB, een schijntje vergeleken bij jullie, hahaha! :mrgreen:

jeetje ik heb nog 23 stronken (alles nog) en 2 mollen.

En ik heb op dit moment 128,55 gb

Maar over een paar minuten kan ik de hele oogst goudsbloemen en spinazie rooien dus dan kan ik weer wat verdienen :thumbup:

Daarna ga ik aardappels en knoflook planten en dan ga ik ermee stoppen voor vandaag.

Ooooh, weten jullie wat het ergste is? Als ik naar de site ga, zegt Juul: ‘Mama, ga je weer met de kaboutertjes spelen?’ :oops: :oops: :oops:

Ik zit nu te wachten tot mijn aardbeien rijp zijn, dan kan er iets langgroeiends in tot morgenochtend. :wink:

@Cynthia wrote:

Ooooh, weten jullie wat het ergste is? Als ik naar de site ga, zegt Juul: ‘Mama, ga je weer met de kaboutertjes spelen?’ :oops: :oops: :oops:

Ik zit nu te wachten tot mijn aardbeien rijp zijn, dan kan er iets langgroeiends in tot morgenochtend. :wink:

hahahahaha schattig

oke ik ben een bonen plukker, en kan nu ook komkommers oogsten…

wat ik mij afvroeg , ik heb gisteravond wat in mijn marktkaam te koop gezet, nu zit dat er niet meer in, houdt dat in dat het verkocht is dan?

ja maar dan krijg je ook een berichtje en daar staat in dat je het hebt verkocht en de hoeveelheid en de prijs.

oh oke, gezien!!

en nu heb ik een stagekabouter erbij of zo… wat kan ik die laten doen dan?

Als je daarop klikt geeft ie alles in je tuin in één keer water, IDEAAL!!!

Ja, dat waren nog eens mooie tijden met die stagekabouter… Ik mis hem! :cry:

haha, nou ik heb nog niet echt geld of zo , iedere keer een stukje onkruid weg en het is weer foetsie

@Cynthia wrote:

Ja, dat waren nog eens mooie tijden met die stagekabouter… Ik mis hem! :cry:

Ik oooooooooooook, ik klik me een ongeluk.

Ik ebn zo erg dat ik de sla en peen niet eens meer water geef.

@oessie wrote:

haha, nou ik heb nog niet echt geld of zo , iedere keer een stukje onkruid weg en het is weer foetsie

Als het goed is heb vanavond heel veel wortels nodig als jij die nou voor mij kweekt dan koop ik ze van je over voor een mooie prijs en dan heb jij weer wat cash en ik heb dan m’n quest gehaald :thumbup:

Edit ik heb net 44 wortels van je gekocht, wel duur hoor in de winkel waren ze 0,01 gb goedkoper :wink:

@mamma van sharondenise wrote:

@oessie wrote:

Als het goed is heb vanavond heel veel wortels nodig als jij die nou voor mij kweekt dan koop ik ze van je over voor een mooie prijs en dan heb jij weer wat cash en ik heb dan m’n quest gehaald :thumbup:

Je mag niet te laag in prijs hoor, want dan is het cheaten en word je eraf gedonderd. :roll: :slight_smile:

whahahaah, lief hoor van je!!!

begin het al een beetje te bergijpen, moet alleen nog die winkel vinden.

@Cynthia wrote:

@mamma van sharondenise wrote:
@oessie wrote:

Je mag niet te laag in prijs hoor, want dan is het cheaten en word je eraf gedonderd. :roll: :slight_smile:

Nee was ik ook niet van plan, daar heeft oessie nog niets aan :wink:

En ik heb al wat gekocht van d’r ik zag haar op de markt staan :lol: :lol:

@oessie wrote:

whahahaah, lief hoor van je!!!

begin het al een beetje te bergijpen, moet alleen nog die winkel vinden.

:-*

helemaal bovenin in het midden.

oke oessie is verslaafd :shifty:

@oessie wrote:

oke oessie is verslaafd :shifty:

Whahahahahahahaha :lol: :lol: :lol:

Dat was te verwachten oessie, wij wisten dat gisteren al je moest er alleen zelf nog achter komen :lol: :lol: :lol:

geeft niet hoor, je bent niet de enige :oops:

@Cynthia wrote:

Mijn man zegt; Deed je hier maar eens wat in de tuin... :oops:

Ik heb zo'n hekel aan tuinieren! Maar dit spelletje is zoooo verslavend!