Ik ben nu pieperrooier en heb al de stenen uit m’n tuintje.
Nu gaan we dus aan de stronken beginnen.
Aardappels zijn op de markt heel duur vanaf 3,84 staan ze daar te koop, terwijl ze in het winkeltje maar 3,60 zijn.
klopt het dat je in het begin alleen maar aan het planten bent…
@oessie wrote:
klopt het dat je in het begin alleen maar aan het planten bent…
Ja, want peen en sla is heel snel klaar.
Hierna krijg je komkommer en radijsjes die doen er al weer iets langer over.
En zo krijg je steds meer groentes die langer de tijd nodig hebben om te groeien maar die zijn dan ook wel meer waard.
Ik ben nu vanaf zondag bezig geloof ik en het gaat best snel hoor.
maar ik kan nu zeg maar niet op die markt of zo uien en zo kopen? :think: , i moet dus gewoon sla en wortelen blijven kweken tot ik een andere rang krijg? krijg ik die rang bij zoveel geld of zo?
De soorten die je kunt verbouwen hangen inderdaad van je rang af. En je rang hangt van je punten af. En je krijgt punten elke keer dat je een plantje oogst. Gewoon zaaien en oogsten dus, dan komt het vanzelf goed :mrgreen:
@oessie wrote:
maar ik kan nu zeg maar niet op die markt of zo uien en zo kopen? :think: , i moet dus gewoon sla en wortelen blijven kweken tot ik een andere rang krijg? krijg ik die rang bij zoveel geld of zo?
Als je rechtbovenin op het vraagtekentje klikt en vervolgens op level klikken dan zie je precies wanneer je een nieuw level bereikt.
Voor de volgende moet je 300 punten hebben en dan krijg je radijs en komkommers, en zo krijg je bij ieder level meer groenten.
bij mij zit hij steeds vast :wall:
en wanneer is het verstandig onkruid weg te kopen enzo., heb bv nu bijna alle lege velden gevuld met sla en tomaten…
sorry voor de vele vragen hoor, maar het lijkt me wel een leuk spel, maar ben echt een doos wat betreft computerspelletjes… vandaar dat ik ook veel in het speelhoekje zit :mrgreen:
@oessie wrote:
bij mij zit hij steeds vast :wall:
Hoe bedoel je, loopt je spel vast?
Even afsluiten en opnieuw inloggen misschien helpt dat.
@oessie wrote:
en wanneer is het verstandig onkruid weg te kopen enzo., heb bv nu bijna alle lege velden gevuld met sla en tomaten…
sorry voor de vele vragen hoor, maar het lijkt me wel een leuk spel, maar ben echt een doos wat betreft computerspelletjes… vandaar dat ik ook veel in het speelhoekje zit :mrgreen:
Gewoon even wachten totdat je met wat geld overblijft niet meteen je geld op maken.
Maar ik deed elke x een paar en dan weer wachten tot ik weer wat geld erbij had en dan weer een paar.
@oessie wrote:
Gewoon iedere keer als je wat gb hebt dan haal je een stukje onkruid weg.
Weet je al hoe je je groenten op de markt moet verkopen?
Want alleen zo kan je verdienen en je moet de klanten die onderaan je tuintje komen ook helpen want dan krijg je ook gb’s maar ook punten.
Ik heb nu net de laaste stenen eruit gewerkt en ga nu aan de stronken beginnen, het gaat dus best snel hoor.
nou er staat echt een hele rits met klanten onderaan… maar moet ook wat over houden om te oogsten toch!
@oessie wrote:
nou er staat echt een hele rits met klanten onderaan… maar moet ook wat over houden om te oogsten toch!
Ja niet alles opmaken, anders moet je elke x nieuwe kopen en kost je dus weer geld.
oke dan begin ik het denk ik te begrijpen…
hub zit te lachen dat ik zeg dat ik een saladedraaier ben
hahaha pas maar op dat je niet verslaafd raakt :mrgreen:
Tis zooo verslavend, nu denk je misschien raar spel maar word steeds en steeds leuker :dance:
ach vind het wel geinig inderdaad… kan er nu ook nogeens even bij weglopen
maar jij zei dat je je hele tuin leeg hebt met onkruid, maar dan moet je toch in mens veel geld hebben of niet :think:
Hoe verder je vordert hoe meer je kunt verdienen. Op een gegeven moment kun je het onkruid vrij makkelijk weg halen.
Dan zijn de stronken nog een struikelpunt maar die kun je langzamerhand ook opruimen. De mollen duurde wat langer. Maar die nemen niet zo veel ruimte in
die mensen onderaan hebben wel geduld zeg, die staan maar de hele tijd tezwaaien, en ik ben steeds maar aan het planten