leuk online spel

Ik heb de coins nog niet onder de 1800 ofzo zien staan. Maar ik kijk ook niet zo vaak. Misschien iets vaker doen om een keer een ‘koopje’ te kunnen pakken.

Maar ik vind het nu geen prioriteit: eerst sparen voor een 2e tuin :angel:

Zo, ik heb ff gestemd op iedereen. Het lukte bij 2 tuintjes niet, van Plut en nog iemand, ben vergeten van wie :think: .

:-*

Ps. Er zaten echt een paar hele mooie tuintjes bij :thumbup: :clap:

@Janneke1976 wrote:

Zo, ik heb ff gestemd op iedereen. Het lukte bij 2 tuintjes niet, van Plut en nog iemand, ben vergeten van wie :think: .

:-*

Cynthia lukt ook niet

BellyBelly lukt ondertussen wel :thumbup:

Ik heb ook weer ff een rondje gedaan :slight_smile:

@Szus wrote:

Ik heb de coins nog niet onder de 1800 ofzo zien staan. Maar ik kijk ook niet zo vaak. Misschien iets vaker doen om een keer een ‘koopje’ te kunnen pakken.

Maar ik vind het nu geen prioriteit: eerst sparen voor een 2e tuin :angel:

Nee indd ik ook niet onder de 1800

Ik heb ze pas 1x voor 500 gezien, maar voor het tot me doordrong, waren ze natuurlijk al weg :wall:

@tantetoe wrote:

Ik heb quest 9 reeds voltooid, morgen krijg ik als het goed is 10

Ben hard voor die tweede tuin aan het sparen… maar dat duurt nog wel ff vrees ik

Trouwens wel raar… ik mis elke keer de mailtjes dat er hier weer is geschreven!

Wat zijn quest 8 & 9?? Helemaal niet nieuwsgierig hoor :liar: :liar:

@Janneke1976 wrote:

Ik heb ze pas 1x voor 500 gezien, maar voor het tot me doordrong, waren ze natuurlijk al weg :wall:

Ik weet niet of jullie het weten, maar even een tip dan.

Als je naar marktplaats gaat en dan rechtsonder staat een knopje met productoverzicht.

Daar kan je alles vinden wat er dus werkelijk op mp staat, maar veel overzichtelijker.

Dus klik je op coins zie je wie coins verkoopt en voor hoeveel. En het begint bij de goedkoopste.

Kan je dus ook veel goekoper coins kopen.

Ik zie ze dus regelmatig voor 900 staan! :thumbup:

zo en 10 is voltooid… f snel zo veel mogelijk voltooien voor de vakantie haha

Ff nadenken wat wat was.

ik zoek het straks nog wel een keertje op, weet echt niet meer uit mijn hoofd wat de hoeveelheden waren

[/spoiler]

Zet Quest 9 en 10 maar in een spoiler in vind het niet leuk om ze van te voren te weten :-*

Hoeveel geld heb jullie eigenlijk ?

Vind het zo ontzettend langzaam gaan ik heb Geld: 12.732,44 gB

op server 2 zijn de coins altijd veel goedkoper dan server1… :frowning:

ik heb ongeveer 10.000 gb.

nog 80.000 te gaan voor mijn 2e tuintje :lol:

@Maris wrote:

op server 2 zijn de coins altijd veel goedkoper dan server1… :frowning:

ik heb ongeveer 10.000 gb.

nog 80.000 te gaan voor mijn 2e tuintje :lol:

Ja daar spaar ik dus ook voor.

Met een 2de tuintje gaat vast alles veel beter en sneller :thumbup:

Ik zit nu op 17.600 gB.

Ik zit in de spinaziequest. Als ik begin van de avond thuis kom kan ik de spinazie van 's ochtends oogsten, maar heeft nog geen zin om nieuwe te planten; die zou dan midden in de nacht klaar zijn en dan staat mijn veldje niets op te leveren :snooty: . 's Avonds plant en oogst ik dus alles wat <2 uur nodig heeft. Dat verkoop ik dan. Plant ik aan het eind van de avond weer spinazie.

Mijn klanten wachten bijna allemaal op courgette…en dat duurt telkens wel ff-tjes aangezien ik geen zin heb om al te veel van dat spul te planten :wink:

op server 2 zijn de coins altijd veel goedkoper dan server1....

Zouden we een server-verhuizing kunnen aanvragen: momenteel staan ze op server 1 vanaf 1900 gB :evil:

Mijn tip trouwens:

Als je ergens in het dorp of de stad bent en je wilt snel weer naar je tuintje (zonder de fiets en de kaart erbij te pakken) kun je gewoon op de gieter of het bloempotje bovenin drukken: ben je in 1x terug.

Gaat stukken sneller dan de fiets en de kaart :wink:

Quest…

Onderwerp Kinderopvang

Om te vieren dat het lente is, willen we wat kransen gaan binden met onze kinderen. Kunt u 1500 goudsbloemen missen?

quest 8, 9 en 10…

quest 8: 1500 goudsbloemen

quest 9: 1600 tomaten

quest 10: 300 aardappelen, 2400 uien, 500 radijzen en 600 komkommers

Inmiddels heb ik 18.059 gB… nog meer dan 70 duizend te gaan dus… maar we komen er wel!

wou ook eens mee doen, maar snap er echt niet van, ben nu water aan het geven aan mijn wortelen, maar duurt dat zo lang :think:

oke gelukt, heb wat wortelen verkocht, hoe kan ik nu bv een sla planten dan? :think:

@oessie wrote:

oke gelukt, heb wat wortelen verkocht, hoe kan ik nu bv een sla planten dan? :think:

Ik weet eerlijk gezegd niet meer precies hoe het begin was…maar je hebt blijkbaar nog geen sla-zaad?

Dan kun je dat zaad kopen in de winkel of op de markt. Als je op de markt gaat kopen let er dan op dat je voor sla niet meer dan 8 cent betaald…anders is het goedkoper om het in de winkel te kopen.

Succes Oessie!