Jij bent al ver zeg! Ik zit nog met die 3000 tomaten… :roll:
Goehoed!
De hoeveelste quest was dat? Kan iemand niet een lijstje maken van welke quests er zijn?
Ik heb gisteren de tweede pas gedaan.
@Cynthia wrote:
Goehoed!
De hoeveelste quest was dat? Kan iemand niet een lijstje maken van welke quests er zijn?
dat was Quest 7.
@romata wrote:
@Cynthia wrote:Goehoed!
dat was Quest 7.
Oooooh, dan heb ik nog even, hahaha! :mrgreen:
Is het niet misschien een idee om de Quest in een spoiler te zetten waar ook onze namen staan ?
Heb even het topic door gespit om alle opdrachten bij elkaar te krijgen van 1 t/m 7
Quest 1: 1000 sla
Quest 2: 2400 Wortels
Quest 3: 1800 Komkommers
Quest 4: 702 wortelen, 520 aardbeien en 500 radijzen
Quest 5: 3000 Tomaten
Quest 6: 1100 Aardappels
Quest 7: 5000 Spinazie
@romata wrote:
Is het niet misschien een idee om de Quest in een spoiler te zetten waar ook onze namen staan ?
Heb even het topic door gespit om alle opdrachten bij elkaar te krijgen van 1 t/m 7
Quest 1: 1000 sla
Quest 2: 2400 Wortels
Quest 3: 1800 Komkommers
Quest 4: 702 wortelen, 520 aardbeien en 500 radijzen
Quest 5: 3000 Tomaten
Quest 6: 1100 Aardappels
Quest 7: 5000 Spinazie
Hee fijn, ik weet altijd graag waar ik aan toe ben. Niet dat ik groente ga sparen hoor, want ben nog druk met verkopen, heb nog boomstronken en mollen in mijn tuin.
Ik heb nog niet één quest gedaan… hopelijk komt de eerste gauw, want ik wil ook wel van die leuke prijzen :mrgreen: :mrgreen:
Sjongejonge eerst willen de klanten allemaal bloemkool hebben, ik dus extra zaaien en oogsten, willen ze ineens allemaal paprika! En die duren al zoooo lang… :roll:
Nou het is dus zover hier, ik heb geen ruimte meer op mijn plank.
Ik heb dus een contract naar mezelf verzonden.
Maar wat ik vreemd vind is dat je per wortel bijv 1 GB moet vragen als je een 0 invult dan word ie rood :S
Snap er niets van.
En niets invullen kan ook niet.
Dus ik ga mijn contract nakijken die ik mezelf heb verzonden zie ik dat als ik die accepteer het heel wat centjes kost.
248 x Wortels per stuk 1,00 gB
844 x Sla per stuk 1,00 gB
Totale waarde: 1.092,00 gB :shock:
Als je ze elke x moet terug kopen :wall:
Vind het spel opeens niet meer zo leuk :doh:
Als ik het contract accepteer dan staat er geld is bijgeschreven :?
Romata als het naar jezelf is kan je gewoon 0,01 invoeren. en de hoeveelheid. daarna voltooien.
Bij mij werkt het wel gewoon op deze manier en het kost niets. want het gaat in praktijk eraf en weer erop dus je saldo hoort hetzelfde te blijven.
@romata wrote:
Nou het is dus zover hier, ik heb geen ruimte meer op mijn plank.
Maar wat ik vreemd vind is dat je per wortel bijv 1 GB moet vragen als je een 0 invult dan word ie rood :S
Snap er niets van.
Dus ik ga mijn contract nakijken die ik mezelf heb verzonden zie ik dat als ik die accepteer het heel wat centjes kost.
Maakt niet uit welke prijs je er neer zet. Op het moment dat je het contract accepteerd betaald de koper het geld (dat ben jij dus) en de verkoper krijgt het geld (dat ben jij ook). Dus als ‘vraag’ je 10 GB per wortel; er komt precies zoveel bij op je saldo als er vanaf gehaald wordt. Netto resultaat is ALTIJD 0 als je een contract aan jezelf stuurt
@Szus wrote:
@romata wrote:Nou het is dus zover hier, ik heb geen ruimte meer op mijn plank.
Snap er niets van.
Maakt niet uit welke prijs je er neer zet. Op het moment dat je het contract accepteerd betaald de koper het geld (dat ben jij dus) en de verkoper krijgt het geld (dat ben jij ook). Dus als ‘vraag’ je 10 GB per wortel; er komt precies zoveel bij op je saldo als er vanaf gehaald wordt. Netto resultaat is ALTIJD 0 als je een contract aan jezelf stuurt
Hhihihi :oops:
Heel erg bedankt :-*
Gaan jullie uiteindelijk Coins kopen ?
Met geld niet denkik. Met GB’s, ooit, later als ik rijk ben… misschien wel.
Nu nog niet zo’n behoefte aan.
Ik koop ze op marktplaats eens in de zoveel tijd als ik daar geld voor heb of als er ineens goedkope tussen zitten… goed opletten dus
Ik heb vandaag mijn eerste quest voltooid :thumbup:
Hoever zijn jullie al allemaal dan?
Ik ben druk bezig gb’s te sparen om alle stenen eruit te krijgen, en daarna die stomme stronken natuurlijk.
Ik heb quest 9 reeds voltooid, morgen krijg ik als het goed is 10
Ben hard voor die tweede tuin aan het sparen… maar dat duurt nog wel ff vrees ik
Trouwens wel raar… ik mis elke keer de mailtjes dat er hier weer is geschreven!
Oh en Micha, wat is een beetje een redelijke prijs voor Coins dan?
In het spel als je coins omwisselt naar gb krijg je per stuk 300gb maar meestal zitten ze toch rond 1000 nog wat. Soms heb je mensen tussen zitten die ze aanbieden voor rond 500 en daar spring ik dus meestal op.