Ik ben ondertussen onkruidverkoper.
Heb nu nog 2 mollen en 10 boomstronken.
Pffff gaat langzaam hier vind ik :mrgreen:
@Maris wrote:
bosbes baron!!! :shock: wow jij gaat hard!!
Hier ook bijna alles op, ik verkoop alleen nog maar aan de klanten onderin het scherm, heb al tijden niets meer op de markt kunnen verkopen omdat ik het niet aan kan met de drukte!
Ook nog bezig met de spinaziequest… zucht wat veeeeeeeeel!
Ja indd gaat best snel hier
En hier ook tis echt al een tijdje geleden dat ik iets te koop heb gezet alles gaat op aan de klanten
Ik heb toevallig gisteravond weer wat dingetjes op de markt gezet. Heb een paar klanten die wachten op aubergine en courgette, en dat ging nog wel ff duren dus heb wat kortgroeiers gespaard en doorverkocht. Daar ga ik vandaag nog ff mee door, maar dan gaat het ook allemaal als voorraad op de plank.
Ben ook al langzaam aan spinaziesparen begonnen, maar nog niet volop: heb de Q nog niet eens binnen en heb besloten er ook straks niet volop mee aan de slag te gaan: wil ook af en toe een klant helpen
Heb besloten geen extra kunstmest of onderzoek te kopen: met zoveel langgroeiers heb je gewoon echt ruimte nodig. Doorstomen naar de 90.000 om de 2e tuin te openen dus… Gaat wel een paar weken duren vrees ik: heb nu 11000 GB :think:
Werken bij jullie jullie weergave van jullie profiel wel goed? Althans heb je daar een bevestiging knop?
Bij mij is dat namelijk niet zo en bij mijn man weer wel dus het ligt aan mijn pc. Echter weet ik nog steeds niet welke instelling of programma ik daarvoor nodig heb dus ben met hoofdforum aan het mailen enz. Pfff Ik wil ook me tuin optimaal kunnen gebruiken en alles kunnen lezen enz enz…
Dus mocht je daar ook problemen mee hebben melden op hoofdforum.
@Mich@ wrote:
Werken bij jullie jullie weergave van jullie profiel wel goed? Althans heb je daar een bevestiging knop?
Bij mij is dat namelijk niet zo en bij mijn man weer wel dus het ligt aan mijn pc. Echter weet ik nog steeds niet welke instelling of programma ik daarvoor nodig heb dus ben met hoofdforum aan het mailen enz. Pfff Ik wil ook me tuin optimaal kunnen gebruiken en alles kunnen lezen enz enz…
Dus mocht je daar ook problemen mee hebben melden op hoofdforum.
Je bedoelt de ‘bewaar veranderingen’ knop? Die heb ik wel gewoon. Ook nog geen problemen met mijn profiel gehad.
Hoop dat ze je snel kunnen helpen
Dat hoop ik ook heel erg want het is best irritant. Kan daardoor sommige teksten niet lezen bijv in onderzoekscentrum.
Heb al van alles geprobeerd. cookies verwijderen, alle software opnieuw gedownload en geïnstalleerd. beeldresulutie. Geen van allen werkt :?
Ook in Internet Explorer heb ik hetzelfde probleem (werk hoofdzakelijk met firefox namelijk)
Anyway, kan tenminste wel mijn plantjes planten en dat is ook wel fijn
wat een bagger quest die spinazie zeg. ben nog niet eens op de helft…
Yay, het is me toch gelukt
kan ik weer tevreden verder met het spel
:thumbup: Mooi zo
Ik ga BBQen in Drente. Zie jullie hier vanavond wel weer :-*
Dit is mijn tuintje, maar die is natuurlijk nog niet zo mooi als die van jullie. Ik heb wel al het onkruid weg en net de tweede steen. Schiet al op he? :mrgreen:
Lekker barbecueën Szus, dat zou ik ook best lusten… :drool:
Cynthia: wat is de link? Dan kan ik je een 10 geven voor je tuintje
Krijg je punten of meer klanten ofzo als er op je tuintje word gestemt ?
Romata: Weet ik eigenlijk niet.
Jouw tuintje is ook niet zichtbaar btw.
@Maris wrote:
Romata: Weet ik eigenlijk niet.
Jouw tuintje is ook niet zichtbaar btw.
Dat vind ik erg vreemd die staat wel aan gevinkt :? :? :?
Ow nu is ie wel te zien.
Ik had het alleen gevinkt maar dan moet je nog op wijzig klikken en daar ook iets aan vinken :oops:
Lekker slim haha
Maar het is gelukt…
Mijn tuin ziet er onwijs saai uit zaai bijna alleen maar spinazie :lol:
Ja hij doet het!
Mooie tegel, rechts bovenin je hoek! :lol:
Ik heb je even 10 punten gegeven! Zijn die vast binnen
Die stenen rechts bovenaan maken het helemaal af Romata
Volgens mij is er van die waarderingen weer een apart klassementje. Geloof niet dat je er punten ofzo voor krijgt :think:
Iedere speler kan de foto van zijn eigen tuin activeren.
Door de foto van je tuin te activeren kun je je tuintje overal promoten,niet alleen aan MHE-spelers maar over heel de wereld via je weblink. Iedereen kan zo je tuintje een beoordeling geven op een schaal van 1 tot 10 punten. Indien je deze wekelijkse tuinwaarderingswedstrijd wint, zul je een kleine beloning ontvangen ..
Ik ga even zoeken naar de link, maar er is bij mij nog niet zo heel veel te zien hoor… :oops:
http://s2.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=edit&user=4715335 (hij is nu een beetje leeg ;-))
Haha ja mooi is ie he maris.
Szus ja he
Haha nee ik had die gekocht en dacht eigenlijk dat ik daarmee heel het pas kon doen :mrgreen:.
Maar wil er nog een fontein bijkopen en nog wat tegeltjes eromheen doen zodat ik wat versieringspunten krijg ( en meer klanten )
Tegen de tijd dat ik veel geld heb koop ik wel 1 ding dat veel versieringspunten opleverd en niet zo’n gek ding in mijn tuin heb hahaha.
Cynthia hoe kan het dat je tuintje leeg is ??
Bij mij is ie nooit leeg geweest :mrgreen: :mrgreen:
Je kunt op elk moment een nieuwe ‘foto’ maken van je tuin. Dus als je; vanavond vol hebt gezet kun je morgenochtend als alles mooi rijp is een nieuwe foto maken die er :thumbup: uit ziet. De link blijft gewoon hetzelfde.
Ik heb alles vol gegooid. Weet niet of ik morgen vroeg genoeg op ben om nog wat te oogsten en zaaien, maar zo niet is dat ook geen ramp: tis maar een spelletje
Bedacht me vanavond hoe doelloos het allemaal eigenlijk is… Maar welke verslaving heeft er nu wel een goed doel? :lol: