Zo 1 mol weg, en alle rotsen zijn weg :dance: Nu nog 1 mol t gaan en alle boomstrionken :mrgreen:
Ik doe ook mee, maar ben net pas begonnen en heb net mijn eerste oogst binnen gehaald. Ik denk dat ik dat voorlopig maar even moet doen, om voorraden te vergroten, te verkopen en geld te verdienen, toch?
Ik heb nog niet hele topic door gelezen hoor, ga ik later nog wel doen.
Oh ja, ik ben Neknaa…
Precies, lekker veel planten en oogsten en als het kan verkopen aan de mensen die in je tuin komen!
Op welke server speel je mee??
Waar kan ik dat vinden van die server?
Oh, ik zie het al in de url. Ja toch? Er staat s2 bij mij. :mrgreen:
Ja, dan zit je op server 2, gezellig, daar zit ik ook :mrgreen:
Gezellie! :mrgreen:
Ik word nu al gek van de sla en wortels. Kun ja ander planten pas gaan kopen als je op een volgend level zit? Ik ben nu nog saladedraaier.
Ja, als je bovenin op het vraagteken klikt en dan op level, dan zie je precies bij hoeveel punten je een level stijgt. Per level heb je de mogelijkheid om andere groenten of fruit te verbouwen.
Het wordt steeds leuker :mrgreen: !
Bij 300 punten ga je naar het tweede level en ik heb er nu 197, dus dat gaat best vlot.
Jaaa, zie je wel! Voor je het weet zit je 40 uur te wachten tot de asperge klaar is :mrgreen:
Ik kom er maar niet achter hoe ik iets kan verkopen. Ik zie mijn marktkraam wel, met alles wat ik heb erin, maar waar kan ik instellen wat ik wil verkopen en wat de prijs moet zijn? En als ik zie dat wortels bij iedereen 0,7 gb zijn, mag ik dan zomaar op 0,6 gaan zitten?
@~Judith~ wrote:
Jaaa, zie je wel! Voor je het weet zit je 40 uur te wachten tot de asperge klaar is :mrgreen:
40 uur? :shock: Mag ik dan af en toe wel naar de wc tussendoor?
@Cynthia wrote:
@~Judith~ wrote:Jaaa, zie je wel! Voor je het weet zit je 40 uur te wachten tot de asperge klaar is :mrgreen:
40 uur? :shock: Mag ik dan af en toe wel naar de wc tussendoor?
Haha, ja sterker nog: je kunt gewoon uitloggen en dan groeit alles gewoon door.
En je mag op de markt alles inderdaad voor elke prijs neerzetten. Wat ik aanraad is om alleen onder de laagste prijs te gaan zitten als je je spul echt snel kwijt wilt. Anders gelijk aan de laagste prijs aanbieden; dan duurt het iets langer maar verkoop je het meestal ook wel.
Veel plezier Cynthia! :thumbup:
Wist ik wel hoor, haha!
Alles draait nu lekker, alleen niemand om iets aan te verkopen. Ik heb 1 keer een mannetje gehad, heel in het begin, maar nu niks meer. Maar ja, ik heb een stagekabouter, dat maakt veel goed!:mrgreen:
Zo net me aardappel Q afgerond.
Nu maar spinazie doen he! gister 800 radijzen, tomaten, komkommers en aardbeien verkocht :dance:
Zo, ik heb het heel topic ‘even’ gelezen en bij iedere link van een tuintje die ik zag tien punten gegeven.
Krijg soms geen linkjes van nieuwe antwoorden… grrr
Hier de spinazie q afgerond jihoeee
En nu dus een fontein in mijn tuin
Ook ff een linkje sturen… http://s2.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=4710184
Ik ben onkruidvrij! :dance: Nu maar aan de stenen beginnen.
Dat verkopen op de markt gaat trouwens als een speer, leuk…
Woee ben bosbes baron
Kan nu bomen gaan planten :dance:
Heb wel pas 1680 spinazie :roll:
Heb net even de 2 bovenste planken aangevuld ( gekocht ) tot 500 had bijna niets meer over joh zoveel klanten heb ik elke x.
Dus moet nog wel even wachten voordat ik die bomen kan planten had weer eens net mijn tuintje vol gezet :doh:
bosbes baron!!! :shock: wow jij gaat hard!!
Hier ook bijna alles op, ik verkoop alleen nog maar aan de klanten onderin het scherm, heb al tijden niets meer op de markt kunnen verkopen omdat ik het niet aan kan met de drukte!
Ook nog bezig met de spinaziequest… zucht wat veeeeeeeeel!