leuk online spel

Spinaziequest komt hier over paar dagen pas, ben nu bezig mijn laatste aardappeltjes te sparen. Zit nu op 1091… mis er 9, maar ga ze zeker niet kopen. De oogst is toch bijna klaar, 2 uurtjes ofzo!

Ik heb zo’n onderzoek naar 1 groente, nu heb ik zo’n mannetje met wit pak in mijn tuin…

Maar wat moet ik er eigenlijk mee. Want als ik die groente nog sneller wil laten groeien, moet ik dan weer betalen?

En die kunstmest, is dat voor alle groenten of voor die ene alleen?

@Maris wrote:

Spinaziequest komt hier over paar dagen pas, ben nu bezig mijn laatste aardappeltjes te sparen. Zit nu op 1091… mis er 9, maar ga ze zeker niet kopen. De oogst is toch bijna klaar, 2 uurtjes ofzo!

Ik heb zo’n onderzoek naar 1 groente, nu heb ik zo’n mannetje met wit pak in mijn tuin…

Maar wat moet ik er eigenlijk mee. Want als ik die groente nog sneller wil laten groeien, moet ik dan weer betalen?

En die kunstmest, is dat voor alle groenten of voor die ene alleen?

ik heb ook zo’n mannetje in mijn tuin staan en gaat maar niet weg.

ik koop gewoon kunstmest dat is voor alles.

Dus zou echt niet meer 1 plant laten onderzoeken.

Maar weet niet tot hoeveel procent 1 plant gaat misschien gaat de kunstmest wel verder met procenten snap je hem nog haha.

tja ik weet het niet.

Eigenlijk was ik aan het sparen voor een 2e tuintje… was al een heel eind op weg… (NOT)

Maar nu vind ik dit toch wel zonde :lol:

Ben gepromoveerd tot moljager! :dance: Heb al aardig wat centjes gespaard… Nog even wat handel verkopen aan mn klanten als het klaar is en dan ga ik wat mooie spulletjes kopen! :mrgreen:

Ik heb ook een mol gekregen :?

Bah nu heb ik er 3 :wall:

Ben benieuwd wie hier die mollen dan verstuurd :think:

Ik heb er trouwens nog geen :pray:

Jeetje, dat iedereen mollen krijgt :? . Ik ben het in ieder geval niet en heb er ook nog geen gekregen. Ik heb nog steeds 2 mollen van het begin. Heb bijna de boomstronken weg en dan gaan de mollen.

Oja, ben inmiddels onkruidverkoper en wacht op de volgende quest.

Hoe kun je trouwens kunstmest kopen? Ook in het onderzoekcentrum?

Liefs Janneke :-*

@Janneke1976 wrote:

Jeetje, dat iedereen mollen krijgt :? . Ik ben het in ieder geval niet en heb er ook nog geen gekregen. Ik heb nog steeds 2 mollen van het begin. Heb bijna de boomstronken weg en dan gaan de mollen.

Oja, ben inmiddels onkruidverkoper en wacht op de volgende quest.

Hoe kun je trouwens kunstmest kopen? Ook in het onderzoekcentrum?

Liefs Janneke :-*
ja kun je indd kopen in het onderzoekcentrum

Afijn… 4265 spinazie plantjes rijker,…Vanavond nog ff planten (nu ff snel kortgroeiers) en dan heb er ik morgenochtend genoeg jihoeeeeee

Gelukkig is de quest hierna ff makkelijker hihi

Wil ook wel een tweede tuin… maar 90.000 gB is nogal wat…

En ben te koppig om er geld aan te besteden… dus sparen maar

Zit wel met probleem… over anderhalve week (mist mupke niet de waterpokken heeft… het heerst momenteel op de creche) ga ik 2 weken op vakantie… men wat zal ik achterlopen daarna

@tantetoe wrote:

Afijn… 4265 spinazie plantjes rijker,…Vanavond nog ff planten (nu ff snel kortgroeiers) en dan heb er ik morgenochtend genoeg jihoeeeeee

Zit wel met probleem… over anderhalve week (mist mupke niet de waterpokken heeft… het heerst momenteel op de creche) ga ik 2 weken op vakantie… men wat zal ik achterlopen daarna

Of je moet iemand vragen om je tuin bij te houden voor je?

@tantetoe wrote:

Wil best regelmatig je tuintje volgooien hoor, dan maak je naar je vakantie weer een nieuw wachtwoord aan :smiley:

Jullie benne lief

Mar Ka (Karin) is ook al zo lief… en houdt mijn tuintje bij!

Lekker veel langgroeiers… questen komen na die tijd wel weer

Grijns, dat zeg ik :mrgreen:

@~Judith~ wrote:

Grijns, dat zeg ik :mrgreen:

Wat … over die langgroeiers

DUimen jullie wel dat we op vakantie kunnen? VOlgende week zondag vliegen we, maar nu heersen de waterpokken op de creche… Als ze het nu krijgt is het niet erg, dan is ze er weer vanaf dan… maar als ze het pas eind volgende week krijgt… kunnen we fluiten naar het vliegen…

Neeeeeej, over iemand die je tuin bijhoudt!

En ik duim voor jullie :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Hmm, dat is een goede trouwens!

Ik ga in juni ook een paar dagen weg (midweek)

Maar weet niet of dat de moeite is om mijn tuin dan door iemand anders te laten verzorgen?

Anders gooi ik hem gewoon vol met de langste langgroeiers die ik op dat moment heb? (Nu asperges…)

Of komt er dan ook een mega rij wachtenden onder in je scherm?

@Maris wrote:

Hmm, dat is een goede trouwens!

Ik ga in juni ook een paar dagen weg (midweek)

Maar weet niet of dat de moeite is om mijn tuin dan door iemand anders te laten verzorgen?

Anders gooi ik hem gewoon vol met de langste langgroeiers die ik op dat moment heb? (Nu asperges…)

Of komt er dan ook een mega rij wachtenden onder in je scherm?

Wij gaan ook een midweek weg in juni…Eigenlijk net iets langer…Maar dat zal mijn tuintje toch ook wel redden :think:

geef anders maar een gil wil best een tuintje bijhouden !!

aaargh onkruid op de plek van mijn bijna volgroeide paprika’s :wall: :wall:

Ik kreeg vandaag ook onkruid :evil: