@Tamara30 wrote:
http://s2.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=4712725
Mijn tuintje :mrgreen:
Quest 4 net voltooid.
Wat is quest 5 eigenlijk ? Dan kan ik gaan sparen :mrgreen:
Ik zie jouw tuintje niet Tamara?
@Tamara30 wrote:
http://s2.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=4712725
Mijn tuintje :mrgreen:
Quest 4 net voltooid.
Wat is quest 5 eigenlijk ? Dan kan ik gaan sparen :mrgreen:
Nu zou hij t moeten doen
http://s1.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=3737937
mijne
ehm, kun je elke dag stemmen???
nee helaas niet… das nou jammer he! want heb mijn tuintje nu wel beetje opgeknapt
weet iemand hoeveel een zonnebloem kost in de winkel?? :think:
geen zin om tot morgen te wachten hahaha
@Maris wrote:
weet iemand hoeveel een zonnebloem kost in de winkel?? :think:
geen zin om tot morgen te wachten hahaha
Ik dacht vanavond mijn aardappel-quest af te ronden. Maar kwam er een stuk of 30 te kort :?
Ben te koppig om ze erbij te kopen dus de quest komt morgen pas af.
Ben ook bezig om soortvan ‘vorm’ in mijn tuin te krijgen (en houden :lol: ). Het oog wil tenslotte ook wat.
Weer een opdracht voor degene die het willen weten !!
Om de openingsavond van onze nieuwe topfilm Pop Aye in stijl te vieren, hebben we veel spinazie nodig! Kunt u ons 5000 spinazieplanten sturen? Netjes gehakt en schoon gemaakt, alstublieft, we willen niet dat de dure kleren geruïneerd raken. We betalen 2700,00 gB en als extra beloning geven we je een prachtige fontein om je tuin te versieren
Ja, dat is echt een vreselijke quest! Mennn, ik kan geen spinazie meer zien onderhand :?
@~Judith~ wrote:
Ja, dat is echt een vreselijke quest! Mennn, ik kan geen spinazie meer zien onderhand :?
Pffff 3000 spinazie. Maar positief bekeken: het groeit een stuk sneller dan aardappels en tis weer eens wat anders
Ik zal maar vast langzamerhand beginnen…als ik morgenavond mijn laatste piepers gerooid heb.
@romata wrote:
Haha vind hem ook VRESELIJK.
ik had net mijn tuin vol gezet met langgroeiers 30sec daarna krijg ik dit…
En je raad nooit wat er niet bij zat pfff.
wie heet mij een mol gestuurd :mrgreen: :twisted:
Goh, jij ook al??? Wie is hier zo valsch :twisted: :mrgreen:
Ik heb 1x eerder 1 mol gestuurd, dat was Nar Romata, die heb ik netjes terug gekregen! en daarna heb ik het maar niet meer gedaan!
:mrgreen:
grrr wat een piep quest 5000 spinazie wie heeft dat bedacht
Ja, echt een gruwelijke quest! Ik ben bijna op de helft, maar ik verbouw nu ook even niets anders. De mensen moeten maar even geduld hebben
@~Judith~ wrote:
Ja, echt een gruwelijke quest! Ik ben bijna op de helft, maar ik verbouw nu ook even niets anders. De mensen moeten maar even geduld hebben
Ik heb niets gestuurd ja 1 x naar sweet-love voor wraak :lol: :lol:
Maar vind ik zonde van mijn geld een mol versturen ga nu net zo goed met sparen :dance:
@Karin1981 wrote:
@~Judith~ wrote:Ja, echt een gruwelijke quest! Ik ben bijna op de helft, maar ik verbouw nu ook even niets anders. De mensen moeten maar even geduld hebben
:lol: :lol: :lol:
ik zit ook over de helft maar menn het schiet niet op