@romata wrote:
Szus ja he
Haha nee ik had die gekocht en dacht eigenlijk dat ik daarmee heel het pas kon doen :mrgreen:.
Maar wil er nog een fontein bijkopen en nog wat tegeltjes eromheen doen zodat ik wat versieringspunten krijg ( en meer klanten )
Tegen de tijd dat ik veel geld heb koop ik wel 1 ding dat veel versieringspunten opleverd en niet zo’n gek ding in mijn tuin heb hahaha.
Tegen de tijd dat je je spinazie bij elkaar hebt krijg je een fontein: scheelt weer geld.
@Szus wrote:
Je kunt op elk moment een nieuwe ‘foto’ maken van je tuin. Dus als je; vanavond vol hebt gezet kun je morgenochtend als alles mooi rijp is een nieuwe foto maken die er :thumbup: uit ziet. De link blijft gewoon hetzelfde.
Ik heb alles vol gegooid. Weet niet of ik morgen vroeg genoeg op ben om nog wat te oogsten en zaaien, maar zo niet is dat ook geen ramp: tis maar een spelletje
Bedacht me vanavond hoe doelloos het allemaal eigenlijk is… Maar welke verslaving heeft er nu wel een goed doel? :lol:
Ow dus als ik iets verander dan zie je dat niet ??
Moet je dus weer opnieuw alles aanvinken :think:
Haha en ja dat had ik van de week ook, hubbie zegt je doet constant hetzelfde zaaien en oogsten haha :roll:
Maar ochja
@romata wrote:
Haha en ja dat had ik van de week ook, hubbie zegt je doet constant hetzelfde zaaien en oogsten haha :roll:
Maar ochja
Nee, je ziet niet elke verandering. Voordeel is dat je je tuin één keer ‘mooi’ kunt maken en op dat moment een foto maken. Dan kun je er daarna weer een ongeorganiseerd zooitje van maken zonder dat je daardoor meteen een lage waardering krijgt
Romata, wat is de link van jouw tuintje dan? Ik kan hem niet vinden…
@Szus wrote:
@romata wrote:
Maar ochja
Nee, je ziet niet elke verandering. Voordeel is dat je je tuin één keer ‘mooi’ kunt maken en op dat moment een foto maken. Dan kun je er daarna weer een ongeorganiseerd zooitje van maken zonder dat je daardoor meteen een lage waardering krijgt
Klopt
daarom ben ik mijn tuin nu ook even mooi aan het maken en daarna ga ik me storten op die spinazie quest.
Verder ben ik ook weer aan het sparen. heb aantal versieringen gekocht dus me geld is nu weer even op. :mrgreen:
Yesss, ik heb mijn eerste quest! En het stenen weg halen gaat ook aardig. En wat is iedereen toch dol op aardbeien…
system
23 mei 2009 om 10:54
Nieuwe week om te stemmen!!!
Kunnen we ook niet een lijstje maken met de links van iedereen?
Hier is mijn link: http://s1.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=3737937
met nogsteeds dezelfde oude tuin… eerst de spinaziequest afronden. :oops:
Joepieee, nog een boomstronk en nog twee mollen te gaan en dan heb ik een lege tuin
Heb nu allemaal rijen lang roeiers boven in geplaatst. En onderin ben ik bezig met kort groeiers, en nog duurt t allemaal zo lang haha :mrgreen:
http://s2.molehillempire.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=4712725
NIeuwe link van mijn tuintje :mrgreen:
Edit : alleen nog twee mollen, dure krengen :mrgreen:
system
23 mei 2009 om 11:34
system
23 mei 2009 om 12:11
:mrgreen:
Dank je wel! Hij is vandaag 51 lentes jong :mrgreen:
Gefeliciteerd met je verjaardag
Ik zal vanavond even op jullie tuintjes stemmen.
En wat zien sommige tuintjes er mooi uit zeg :inlove:
Jippieee, nog een mol te gaan en dan is mijn tuintje, onkruid, steen boomstronk en mol vrij :dance:
system
23 mei 2009 om 15:12