@~Judith~ wrote:
Ik haat het dat het onkruid weer terugkomt!! Nou ja, zo snel mogelijk eruit gooien dan maar weer.
Oh en die quest 5 is NIET leuk :?
Wat moet je sparen dan?
@~Judith~ wrote:
Ik haat het dat het onkruid weer terugkomt!! Nou ja, zo snel mogelijk eruit gooien dan maar weer.
Oh en die quest 5 is NIET leuk :?
Fijn ik kreeg net 2 stronken onkruid… Maar voor 2.50 kreeg ik het weer weg gelukkig…
Ik ben uien nog iets :shifty: :dance:
Heb nu bijna al mijn onkruid weg, zit nu alles vol te proppen met sla :mrgreen: Heb nog 4 uur te gaan voor de uien en de spinazie…(staan op een klein stukje) en dan strakjes plant ik alles vol met die groente wat zo lang duurt :mrgreen:
Ik heb mijn tomaten-quest afgerond Kan ik eindelijk weer gaan kweken waar ik zelf zin in heb :lol:
En voor de mensen die zich zorgen maken over terugkomend onkruid: tegen de tijd dat je zover bent is die 2,50 die het kost om het weer weg te halen echt geen probleem meer :lol:
Romata: die cadeautjesverkoopster was er altijd al. Is gewoon voor de gein: kun je elkaar eens iets leuks geven (beter dan een mol ;))
Ik ben inmiddels pieperrooier. Ik maak me ook niet zo’n zorgen over het onkruid. Ik hoop alleen dat de stenen, stronken en mollen niet terugkomen. Ben nu bijna klaar met de stenen en dan zijn de stronken aan de beurt.
Bij mij blijven de kopers komen hoor. Soms laat ik ze gewoon ff staan, want wil ook weleens wat op de markt verkopen.
@Janneke1976 wrote:
Bij mij blijven de kopers komen hoor. Soms laat ik ze gewoon ff staan, want wil ook weleens wat op de markt verkopen.
Wanneer krijg je eigenlijk een quest?? :think:
kunnen klanten ook gewoon weglopen dan?
Want ik was 2 dagen naar Parijs en had klanten staan, en die stonden er nog toen ik weer thuis kwam!
Nu iedereen weggewerkt
Ik kan gewoon niets op de markt verkopen…Heb niet genoeg geld voor de provisie :wall:
@Maris wrote:
kunnen klanten ook gewoon weglopen dan?
Want ik was 2 dagen naar Parijs en had klanten staan, en die stonden er nog toen ik weer thuis kwam!
Nu iedereen weggewerkt
Szus, dank je wel voor het antwoord
De klanten blijven volgens mij ook gewoon staan. Heel erg geduldig inderdaad 8)
De eerste quest kreeg ik bij level 5 geloof ik :think:, de sla-quest. Ik zit nu te wachten op quest 2. Wat was dat ook alweer?
Szus, ik heb nog geen asperges, maar die duren inderdaad lang :?
Voor zover ik begrepen zijn de quest niet geheel afhankelijk van je level. Ik heb wel eens een quest gehad toen ik een level lager zat dan Romata die’m vlak daarvoor ook had gehad. Bovendien zegt de help-sectie:
Als een bepaalde tijd is verstreken ontvang je een nieuwe quest!
Maar het maakt niet zoveel uit wanneer je ze precies krijgt: ze komen sowieso :mrgreen:
wortelquest was mijn 2e.
Ehm, heb ik niet lang over gedaan, want ik wist al voor de quest kwam dat ik moest sparen.
Toen de quest kwam, had ik de wortels al gespaard.
Vandaag de komkommerquest gedaan. Er zaten nog geen 2 dagen tussen mijn wortelquest en komkommer quest.
Ik ben nu perceelhouder…
Dan krijg je natuurlijk weer iets nieuws en die duren langg tjeemininee nog langer als de asperges :shock:
En dames ga aub aardappels sparen ik krijg net een quest binnen…
Ben er niet zo blij mee aangezien de aardappels heel traag gaan :?
@romata wrote:
Ik ben nu perceelhouder…
Dan krijg je natuurlijk weer iets nieuws en die duren langg tjeemininee nog langer als de asperges :shock:
@Maris wrote:
@romata wrote:Ik ben nu perceelhouder…
Hoeveel moet je er sparen?
@romata wrote:
@Maris wrote:@romata wrote:Ik ben nu perceelhouder…
Hoeveel moet je er sparen?
1100
Ik heb pas 2 quests gehad… Alleen de sla en de wortels… Zit dus wel verschil in wanneer je m krijgt.
Mijn tuin is steen, onkruid en mol-vrij! :dance: Nu ga ik sparen voor mijn decoraties! Even een mooie tuin maken
gefeliciteerd Jet!!
Ik moet nog een steen of 5 geloof ik. Maar ja ik heb niet zo veel te verkopen