Dat schiet ook al op!
Heb nu klanten staan die tenminste geld opleveren… Ondertussen komkommers aan het sparen…
@Maris wrote:
@romata wrote:@Maris wrote:@romata wrote:Ik ben nu perceelhouder…
Dan krijg je natuurlijk weer iets nieuws en die duren langg tjeemininee nog langer als de asperges :shock:
En dames ga aub aardappels sparen ik krijg net een quest binnen…
Ben er niet zo blij mee aangezien de aardappels heel traag gaan :?
Hoeveel moet je er sparen?
1100
zo dan… :shock:
Dan mag je er wel veel gb en punten voor krijgen!!!
Heb nog een vraag…
Heb net mijn hele tuintje bewaterd… Mijn aardbeien waren bijna klaar…
En ineens is alles niet meer bewaterd en moet het nog een heel uur verder kweken!!!
Hoe kan dat? Is dat ook een pesterijtje die je kunt weggeven aan een andere speler?? :think:
Ja indd het zijn er nogal wat !!
Je krijgt er 700 GB voor.
En ik heb geen flauw idee eigenlijk hoor ik heb het nog nooit gehad.
Heb ik ook nog nooit gehad Maris, heb je de pagina vernieuwd? SOms loopt hij hier nl weleens vast…
Pff 1100 aardappelen, kan je je lol op he!
Maris: kan het zijn dat je de betreffende planten al 24uur in je tuin had staan :think: Je moet ze namelijk 1x in de 24uur water geven is mijn ervaring. En als ze nog water krijgen, kun je ze niet opnieuw water geven. Je moet dus echt eerst 24uur wachten voordat je ze opnieuw water kunt geven. Ben ik nog te volgen :? :think: :shifty:
eisblume: nee het waren aardbeien, dus die hoeven niet zo lang
BALEN: ik net veel aardappels geplant… wordt dat onkruid :evil:
En ik had al zo weinig aardappels (en geld…)
Nee, dan kan dat het iig niet zijn :mrgreen:
Had vandaag ook onkruid. Precies bij mijn paprika’s die al 12 uur stonden :evil: :twisted: :evil:
@romata wrote:
@Maris wrote:@romata wrote:Ik ben nu perceelhouder…
Dan krijg je natuurlijk weer iets nieuws en die duren langg tjeemininee nog langer als de asperges :shock:
En dames ga aub aardappels sparen ik krijg net een quest binnen…
Ben er niet zo blij mee aangezien de aardappels heel traag gaan :?
Hoeveel moet je er sparen?
1100
:shock: pfff dat gaat zeker een week duren :think:
Nu snap ik ook dat de marktprijs van aardappelen zo hoog ligt (tov de winkelprijs): er zullen aardig wat mensen bijkopen om de quest te voltooien…
Pfff ik kan helemaal niets doen heel mijn tuin staat vol met aardappelss echt saaai !!!
Ik heb er ook over na zitten denken om te kopen maar ga het deze x echt niet doen.
Wil sparen :dance:
@romata wrote:
Pfff ik kan helemaal niets doen heel mijn tuin staat vol met aardappelss echt saaai !!!
Ik heb er ook over na zitten denken om te kopen maar ga het deze x echt niet doen.
Wil sparen :dance:
Go Romata!
:mrgreen:
:mrgreen:
Verkopen jullie je dingen ook zo goed op de markt.
Het is hier vrijwel elke x direct weg.
Kan het niet eens aanslepen :think:
Wel zorg ik dat ik van alles 200 op de plank heb staan.
Doen jullie dat ook of verkopen jullie echt alles ?
Van de langgroeiers heb ik >100 op de plank, van de kortgroeiers >200. Maar die langgroeiers moeten eigenlijk ook naar 200, want ik kom nnu regelmatig te kort voor klanten.
Ik hou tijdens quests trouwens altijd een hoekje (5x5 ofzo) beschikbaar voor kortgroeiers, want dat moet ook een beetje doorgaan vind ik. Had net voor jou berichtje over de volgende quest de helft van mn veld vol gezet met langgroeiers, dus de massaproductie van aardappelen moet nog ff wachten…
Ik verkoop ook redelijk snel op de markt. Maar zorg meestal dat ik maar 1 of 2 cent boven de laagste prijs zit als er kleine partijen op de markt staan, of gelijk aan de laagste prijs als iemand een paar honderd van iets heeft neergezet. Soms duurt het wel eens een paar uur, maar meestal is alles binnen een kwartiertje wel verkocht.
Maar volgens mij is er niemand verder dan ik of wel ??
Want vind het ook wel erg fijn als ik van te voren weet als er weer een quest komt !!
Volgens mij niet :think:
Noemen ze dat niet een remmende voorsprong?
Brr moet hard sparen vandaag begon met 2.800.00 wil vandaag zeker de 5.000.00 halen dan kan ik naar de stad :).
Heb veel te koop gezet, zit dus nu met bijna alles onder de 200 :(.
Maar heb nu binnen een half uur wel 4.269,99 gB dus nog een beetje sparen
Heb vanalles in de aanbieding dames :mrgreen:
Ik heb van alles 500 of meer eerlijk gezegd… Behalve de nieuwere produkten zoals aardappel, knoflook, paprika, broccoli…
Hoe kom je aan een 2e tuintje?
Oh over 3 minuten zijn eindelijk mijn aardappelen klaar!! :dance:
Ben benieuwd hoeveel, denk zo’n 450!
Bij level 8 kun je een 2e tuintje kopen. Geen idee hoeveel dat kost.
Jeetje Romata, jij haalt flinke bedragen binnen :shock: . Wat is jouw level ook alweer?
Ik ben nog een pieperrooier. Ik heb mijn 2e quest gehaald, dus ga even teruglezen wat de 3e quest ook al weer was :mrgreen:
de derde is de komkommer quest 2400 of zo als ik me goed herinner? of 1800??
Dank je, ik dacht al zoiets, dus ik was ze wel aan het sparen voor de zekerheid. Zit nu op 1400, dus dat valt niet tegen.