leuk online spel

En je hebt niet per ongeluk op ‘voltooi de quest’ gedrukt terwijl je je wortels nog niet allemaal op voorraad had?

zover ik weet niet… maar mij kennende zou dat best kunnen…

en nu haha :think:

Nu heb je een quest misgelopen. Geen ramp: volgende keer beter. Check morgen nog even of je kabouter/quest echt weg is dan kun je je wortels verkopen (2500 x 0,06 = 150 GB; niet slecht).

Ik hoop morgen mijn tomaten-quest af te ronden. Het is een hele bevalling. Maar heb dan ook alleen de avonden en wil heel koppig ook nog steeds langroeiers in het veld hebben. Maar het komt goed :lol:

:zzz:

hier de 1800 komkommers aan het questen…

Heb ze bijna allemaal! :mrgreen:

@Szus wrote:

En je hebt niet per ongeluk op ‘voltooi de quest’ gedrukt terwijl je je wortels nog niet allemaal op voorraad had?

Volgens mij staat er dan alleen: ‘je hebt niet genoeg vooraad’ :think: de quest zelf blijft gewoon staan…, ten minste zo was’t bij mij een keertje in het begin :shifty:

Hier nog geen komkommerquest gezien…

Ben wel onkruidverkoper inmiddels… :mrgreen:

Ik bijna onkruidverkoper. nog 6000 punten ongeveer.

Kreeg net dat bericht over cheaten met contracten.

Hoe maak je een contract, of met wie?

En doen jullie dat ook? Ik verkoop gewoon aan klanten onder in scherm en op de markt…

@Maris wrote:

Ik bijna onkruidverkoper. nog 6000 punten ongeveer.

Kreeg net dat bericht over cheaten met contracten.

Hoe maak je een contract, of met wie?

En doen jullie dat ook? Ik verkoop gewoon aan klanten onder in scherm en op de markt…

Ow ik doe dat nooit hoor contracten versturen.

Geen idee hoe dat in zijn werk gaat.

Ik verkoop gewoon op de markt, verkoop het dan goed en snel dus ga me niet eens verdiepen in die contracten versturen naar elkaar.

Wel vind ik het onzin van dat cheaten je mag toch heus zelf wel weten aan wie je wat en voor hoeveel je wat wilt verkopen ??

Ik ben nu Moljager, zal vandaag wel weer iets anders worden zoveel punten heb ik niet meer nodig.

nou ik merk met de tuinscores wel dat er gecheat wordt… (ok mijn tuin is gewoon een dood moeras maar dat komt wel goed als de boomstronken er uit zijn)

Soms stem ik op een tuin die oerlelijk is, dus van een beginner bijvoorbeeld. En die heeft dan al 30 punten (3 x een 10 gestemd gekregen).

Verder kan dat contractueuze cheaten niet zo veel schelen :wink:

stemmen op een tuin ???

hoe doe je dat ?

Volgens mij kun je iets aan iemand aanbieden in een contract, en dan kan de ander het accepteren. Stel dat je veel wortelen hebt en die voor 0.01 aan mij wil verkopen kun je dat in een contractje zetten en naar mij sturen. Daar wordt dan het meest mee gerommeld, spullen te goedkoop willen verkopen aan anderen. Maar idd dat moet je eigenlijk toch lekker zelf weten?

Wat duren sommige groentes toch lang he… In het begin kon ik lekker de hele dag door ff in mn tuintje kijken, zaaien, oogsten en verkopen… Nu duren sommige dingen zoooo lang… Dat is wel jammer! En om nou alleen maar wortelen en sla te gaan telen…

Ik heb weer eens nieuws uitgevonden weet niet hoelang het eral zit hoor.

Maar naast de markt heb je een open plein en daar staat iemand in het heel inimini bij mij.

En daar kan ik iets kopen en weer aan iemand verkopen.

Bijv een hartje Globe of klavertje vier.

Maar wat je erdan mee opschiet geen flauw idee.

Hebben jullie dit ook ?

Ja ik zie m ook!

Lijkt erop dat je dat iemand cadeau kan doen…

Wiehaa, ik ben nu pieprrooier…

Waarom duren die zo lang haha :mrgreen:

In de stad stond nu ook zo’n mannetje die mollen verkoopt! :mrgreen: Die kun je dan naar iemand toe sturen… Voor 400,00 Gb maar die had ik toch niet meer…

Ja indd ik heb er al 1 gehad dus zoek maar iemand anders uit dan mij, als je weer geld hebt :lol: :lol: :lol:

Vink zonde van mn geld… Beter bewaren totdat er weer onkruid groeit…

@jet1981 wrote:

Vink zonde van mn geld… Beter bewaren totdat er weer onkruid groeit…

Ja indd ik doe het ook niet meer hoor :slight_smile:

Pas als ik er weer 1 krijg :lol:

Wanneer komt het onkruid dan weer terug???

Als die stenen en boomstronken maar niet meer terug komen…

En de mollen uiteraard.

Ik ben trouwens bijna altijd blut :lol: Dus hou die mollen maar uit mijn buurt…

Romata: Stemmen op een tuintje doe je door op de oogjes te drukken naast een naam. Als er dan een tuin in beeld komt, dan kun je onder in beeld je waardering geven door op de sterren te klikken.

Vanaf level 7 komt het onkruid weer terug volgens mij…

Je krijgt dan een waarschuwingsbericht in je systeemberichten.