Ik wil geen onkruid terug!!!
En de nieuw quest vind ik ook niet leuk met die langzaamgroeiers,
De bus is er weer!
Ik haat het dat het onkruid weer terugkomt!! Nou ja, zo snel mogelijk eruit gooien dan maar weer.
Oh en die quest 5 is NIET leuk :?
Maris, jij was toch net begonnen? Ben je snel door de levels heen gegaan zeg… Zag je net op marktplaats, heb ff je tuintje gespiekt… :mrgreen:
Zo ben net even met de bus weg geweest
Nou moet zeggen was niet erg veel te doen in de stad.
Maar denk dat als je langer speelt ook meer optie’s in de stad hebt.
Wel heb ik een onderzoek laten doen naar mijn asperges want die moeten toch zooo lang !!
Maar nu gaan ze 1% sneller :lol: :lol: oom ze verder te laten onderzoeken of iets anders heb ik geen geld voor :lol:
Ga weer flink sparen voor zaterdag :think:
@romata wrote:
Koop je de wortels
Doe ik ook vaak.
Ik koop ook niet om aan klanten door te verkopen hoor: je krijgt er van je klanten minder voor terug dan je ervoor betaald ... :naughty:
Ik ben ook naar de stad geweest. heb kunstmest aangeschaft: nu groeit bij mij alles 1% harder. Was een beetje teleurgesteld in dat percentage. Mag hopen dat je met het volgende level kunstmest (die 20.000 kost :roll: ) een hoger percentage krijgt.
Maar als je 2.500 voor een aparte plant doet krijg je dus ook maar 1% tijdswinst. Das ook niet echt de moeite waard dan :think:
Sparen dus...
@Szus wrote:
@romata wrote:Koop je de wortels
Doe ik ook vaak.
Ik koop ook niet om aan klanten door te verkopen hoor: je krijgt er van je klanten minder voor terug dan je ervoor betaald ... :naughty:
Ik ben ook naar de stad geweest. heb kunstmest aangeschaft: nu groeit bij mij alles 1% harder. Was een beetje teleurgesteld in dat percentage. Mag hopen dat je met het volgende level kunstmest (die 20.000 kost :roll: ) een hoger percentage krijgt.
Maar als je 2.500 voor een aparte plant doet krijg je dus ook maar 1% tijdswinst. Das ook niet echt de moeite waard dan :think:
Sparen dus...
Waar doe je dat dan ??
Dat kunstmest voor alle planten !!
Dat heb ik namelijk niet gezien, of ik heb er flink overheen gekeken.
want 1% voor 1 plant is het niet echt waard.
maar bij de asperges is het 25 minuutjes sneller !!
Level: 0, bewatering versnelt de groei met 5%
Volgende level: 1, kost: 5.000,00 gB. Voer het onderzoek uit
Bedoel je dit, heb ff snel gekeken !!
ik had niet genoeg geld daarvoor
Zoo de quest van de wortels is gedaan, en wel allemaal zelf gezaaid en geoogst, goed he! :lol:
Nu mn tuintje weer volgestopt met langzaamgroeiers, morgen weer een dag!
@romata wrote:
Level: 0, bewatering versnelt de groei met 5%
Volgende level: 1, kost: 5.000,00 gB. Voer het onderzoek uit
Bedoel je dit, heb ff snel gekeken !!
ik had niet genoeg geld daarvoor
Die bedoel ik ja.
Tsja: ik koop nooit iets op de markt…dat bespaart een boel…dan heb je meer geld te besteden :lol:
Ik ga denk nog ff kunstmest scoren idd… want men die quest nu he Juud… pffff
JET: ja mooie tuin heb ik he??? :shifty: hehehe…
Ben nu bezig de boomstronken weg te werken!! :thumbup:
Wat is quest 3?
Vind het ook wel makkelijk om te sparen :lol:
:dance: Jeej, ik ben tomatenkweker :dance:
Maar wat duren die dingen lang zeg :shock:
tomaten lang…wacht maar tot je paprika’s en asperges krijgt :mrgreen:
Mhh ik was wortels aan t sparen voor mijn quest, maar nu is die kabouter weg voor de wortelen quest
huh? hoe bedoel je weg?
Gaan ze na een bepaalde tijd weer weg dan? Ik dacht dat ie altijd bleef staan?
Heb de 2 eerste quests meteen kunnen doen omdat ik genoeg groenten had.
De 3e quest heb ik nog niet gehad, dus ik weet niet wat ik moet sparen :lol:
Ik heb geen idee waar hij heen is, zie hem nergens meer, rot kabouter :?
Zit ik met mijn 2500 wortelen :mrgreen:
@Tamara30 wrote:
Mhh ik was wortels aan t sparen voor mijn quest, maar nu is die kabouter weg voor de wortelen quest
:eh: Wat bedoel je? Is het pijltje boven het schoonheidscentrum in het dorp weg waar je ze moet afleveren? :think:
Ja het pijltje is weg, want voorheen kon ik op dat pijltje klikken en dan kreeg ik die kabouter met die tekst