ier zat ik dus ook, 4 stoelen naast ons was de brand
Groningen-Ajax geschrapt na brand
De wedstrijd FC Groningen-Ajax is afgelast, nadat brandjes op de tribune voor paniek hadden gezorgd. Het vuur kon worden geblust, maar na uitvoerig beraad werd beslist om niet af te trappen.
Het vuur ontstond toen rollen wc-papier die door de Groningen-supporters op het veld waren gegooid, vlam vatten. Vuurtjes verspreidden zich over de tribune, waar de mensen wegvluchtten voor de rook. Van hen werden er enkelen gewond afgevoerd per brancard.
Volgens Groningen-trainer Ron Jans werd besloten om niet te spelen, omdat enkele spelers ademhalingsproblemen hadden. De schade aan het stadion bleef beperkt tot een groot aantal gesmolten stoelen.
overig nieuws
jeetje karin, geen last van ademhalen enzo? heb alles via tele2 gezien, wat een drama…
en dat er geen geimpegneerde wcrollen zijn gebruikt snap ik ook niet… bij ons (=lees ajax) zijn zo vaak acties verboden omdat het niet brandveilig was… als ik dit zo zag… pfff blij toe!
we zaten net langs de lijn te luisteren en toen hoorden we het.
Belachelijk he.
Hoe krijg je pallets toiletrollen naar binnen zonder tegengehouden te worden :think:
Waar gaat dit eigenlijk over he…
actie van tifo team. Door groningen denk ik goedkeurd,
leuk he voetbal :o
Ik hoorde het ook al van mijn broer.
@Karin1981 wrote:
actie van tifo team. Door groningen denk ik goedkeurd,
ik luister alleen voetbal hoor

fanatieke supporters. Die vaak super gave acties doen nu dus ff niet
Jeetje he. We waren Heracles aan het kijken. Maar we kijken ook naar de tussenstand op internet op de ere divisie site. Het begon maat niet. Ik zei al er is wat aan de hand.
Ja hoor.
Ik snap die lui niet. Gaan naar een mooie wedstrijd doen ze dit.
Bij Heracles ook vaak sfeer akties. Die lopen altijd goed af. Gelukkig maar. Maar het is of een gek of meer er wat mee doet. Ik vind ze normaal geweldig. Maar het moet wel veilig zijn. Je mag het als je aangeeft sfeer aktie houden Maar het is net wat een gek ermee omgaat. Of dat het uit de hand is gelopen.
Of dat het uit de hand is gelopen. Of dat ze het extra hebben gedaan. Omdat Ajax kampioen kan worden.
Als Groningen het heeft gedaan kunnen ze wel een flinke boeting krijgen. terrecht natuurlijk.
Met al die emnsen krijg je paniek. En word het alleen maar erger.
Karin je hebt veel geluk gehad. :hug:
nou lekker dan …
:hug: voor jou wijffie :-*
Een aantal foto’s
http://fcgroningen2007-2008.euroborggroningen.com/13-04-2008%20%20FC%20GRONINGEN%20-%20AJAX.htm
:shock: :shock: :shock: jezus!!!
:shock: Ziet er heftiger uit dan dat ik me had voorgesteld… :think:
Bij Heracles gooien zo ook wel met Toiletpapier. Maar iemand heeft het aangestoken en dat kan natuurlijk ablsoluut niet. Moet je zien wat daar van komt. En met al die mensne en die paniek die krijg je dan ook met al die mensen. Diegene die dit heeft gedaan die het in brand heeft egtsokne moeten ze oppakken. Maar ja die krijgen ze niet weer. En Groningen maar flink boete betalen. :x
Kan het niet veroorzaakt zijn door peuken die mensen op het veld hebben gegooid? Een beetje dom, maar opzet? :think:
nee waren mensen die de wc rollen in de brand staken en dan naar beneden gooide. Nou zullen er ook wel peuken op het papier terrecht gekomen zijn
zohee :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
das echt even wat erger dan dat ik in gedachte had :shock:
@Karin1981 wrote:
nee waren mensen die de wc rollen in de brand staken en dan naar beneden gooide. Nou zullen er ook wel peuken op het papier terrecht gekomen zijn
Ja precies. Het is wel aangestoken .Dan lijkt het wel opzet of roekeloos dat ze dachten van het gaat wel goed. Maar erg dom en onverantwoordelijk… Dan weet je toch dat er vlam kan vatten? Of zie ik dat verkeerd. En dat dat gevaar op kan leveren. Zodat de wedstrijd gestaakt word zoals nu. Tja. En tuulk komen daar ook peuken op.