leuk joh voetbal

Jemig! :o

Das echt heftig!!

Snap ik nou nix van hoor :?

Leuk voetbal :liar: :liar:

Triest diep triest vind ik het.

afschuwelijk :evil: ik zat zelf in een ander stadion toen bekend werd wat er in Groningen aan de hand was :naughty: :naughty: belachelijk, je kan toch zelf wel bedenken wat er kan gebeuren als je een brandenden toiletrol gaat gooien :shock: . Helaas zitten er altijd een paar gekken tussen de goede supporters :hand: Hier bij NEC worden ook wel eens toiletrollen gegooid als sfeeractie, maar in de fik steken heb ik (gelukkig) nog nooit meegemaakt.

:hug: voor jullie!

Maartje in een stadion :smiley:

Mijn blikveld wordt steeds breder geloof ik :smiley:

Nennnn, heb het idd net gezien op Tele2…

Heftig zeg…

En wij hebben de naam… :wink: :mrgreen:

Gelukkig ben jij helemaal ongedeerd!!!

Jemig :o

Karin, heb je zelf niets, ook geen materiele schade?

Dit gaat Groningen nog duiten kosten, vrees ik… :?

Nee helemaal niet gelukkig. Ben zelf erg bang voor vuur. dus was erg snel weg, Gelukkig stonden we dit keer meer richten de cornervlag normaal staan we dichtbij de goal

Oh wat vreselijk om mee te maken!

Ik was vanmiddag bij de Graafschap - FC Utrecht en kreeg inderdaad allemaal smsjes erover. Afgrijselijk!

@lydia wrote:

Ja, ja; je hebt te maken met een echte NEC-supporter in hart en nieren. Zo blijven we elkaar verrassen he :wink:

zo he :shock:

Ik ben niet in dat wereldje thuis dus lees het hier voor het eerst.

Gelukkig heb jij nix karin!

Asociaal, zijn idd altijd een paar tussen die de boel moeten verzieken voor de hele bups.

@mamaartje wrote:

@lydia wrote:

Ja, ja; je hebt te maken met een echte NEC-supporter in hart en nieren. Zo blijven we elkaar verrassen he :wink:

Weer trekken wij ten strijde voor rood, zwart en groen :dance: :mrgreen:

Woensdag 'n herkansing! Karin, geef die A’dammers van katoen (najah, jouw mannen tegen die A’damse mannen dan :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: )…

Groningen mag best wel winnen vind ik :lol: :lol:

Karin, ik ben er normaal altijd, maar zondag was ik ziek (en mijn man ook). Ik moest nog wel even aan je denken omdat ik weet dat je daar zit.

Mijn broer staat daar ook altijd en die was zijn schoonvader kwijt en een vriendin belde mij in paniek op omdat ze dacht dat ik nog op het veld stond, zij was haar vader kwijt. Later zijn ze beide weer ongedeerd terug gevonden. Maar ik kon wel janken! Helemaal toen ik die beelden zag gisteren. Mijn vader zit op de 2e ring en die moest wachten tot de zijdeur open ging :wall:

Acties als deze zijn er al heel vaak geweest en ook altijd goed gegaan. De jongens van het GF (Groningen Fanatics) die dit organiseren doen dit in overleg met de club en zij weer met de brandweer. Tot nu toe is het altijd goed gekeurd. Beetje vreemd, want als ze die mooie mega spandoeken maken moeten ze brandwerend zijn en dan zou je toch zeggen dat dit niet mag.

@Kaatjes wrote:

Woensdag 'n herkansing! Karin, geef die A’dammers van katoen (najah, jouw mannen tegen die A’damse mannen dan :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: )…

Vind ik ook! :smiley:

@Pumba wrote:

@Kaatjes wrote:

Vind ik ook! :smiley:

helemaal mee eens :mrgreen:

@Kaatjes wrote:

Ja vind ik ook! En dan een heeeele moeilijke wedstrijd zodat de Groningers zondagmiddag nog steeds moe zijn en wij in het Utregse het seizoen kunnen redden :dance:

@Winnie11 wrote:

@mamaartje wrote:
@lydia wrote:

Weer trekken wij ten strijde voor rood, zwart en groen :dance: :mrgreen:

de nummer 1 van gelderland, de nummer 1 van gelderland :mrgreen: :mrgreen:

@Christine wrote:

@Kaatjes wrote:

Ja vind ik ook! En dan een heeeele moeilijke wedstrijd zodat de Groningers zondagmiddag nog steeds moe zijn en wij in het Utregse het seizoen kunnen redden :dance:

Christine ben je er zondag bij??? Ik kom naar Utrecht dus pas maar op! :mrgreen:

Bij ons (lees: RKC :lol: ) worden er ook vaak wc-rollen en snippers op het veld gegooid…godzijdank is er nog nooit een idioot op het idee gekomen om ze in de fik te steken!

Ik ben zooooo blij dat ik het nog nooit meegemaakt heb…zo eng als de ‘meute’ zich in veiligheid gaat brengen, je wordt dan gewoon onder de voet gelopen :shock:

@Pumba wrote:

Christine ben je er zondag bij??? Ik kom naar Utrecht dus pas maar op! :mrgreen:

Oooeee spannend :slight_smile:

Ik ben er natúurlijk bij! Ik heb dit seizoen geloof twee thuiswedstijden gemist :dance:

Zal ik zwaaien naar je? :wink: