Leuk bezig :-)

@Pitje27 wrote:

super zeg… wat een droom lijkt met dat dat je gewoon van je hobby je beroep maakt.

hoe vinden ze het thuis? en hoe reageren de kinderen erop?

Voorlopig nog steeds naast mn werk als gastouder en in de thuiszorg hoor…

ik hoop wel mn thuiszorg contract niet te hoeven verlengen deze zomer…

Mijn man heeft jammer genoeg niks met muziek…hij gunt me mn droom hoor…

en zal ook geen problemen maken/hebben met dat ik hier mn werk van maak en veel weg ben en dat soort dingen…

maar wel ontzettend jammer dat ik die spanning, dat -WOW- gevoel, niet kwijt kan bij hem…

en ik vertel dus ook minder dan…wat er weer in resulteert dat hij soms niet in de gaten heeft hoeveel tij iets kost…dat ik geen spelletjes aan het spelen ben op de laptop ofzo…hahahah

Als ik dan zo vanuit het niks opeens roep- hey…2 adressen voor engeland in 1 weekend kunnen stoppen…want de ene club wil zich wel aanpassen…dus nu nog even een goed weekend zoeken-…beseft hij opeens dat ik dus van alles aan het organiseren ben…

Gelukkig kan ik mn - WOW- gevoel wel kwijt hoor, daar heb ik daar mn muziekvrienden voor en in het bijzonder mn zangmaatje Alex…

die kan dus wel…als ik hem een promo-stukje laat lezen wat de platenmaatschappij straks de deur uit wil doen om distribiteurs te werven voor mn album…gewoon roepen…Jeetje Jannet ik zit hier gewoon met kippenvel…wat geweldig is dit…jeetje…wat SUPER!!!..en dan merk ik ook dat hij het snapt, zeg maar…

Gelukkig ook weer…dat mn man er totaal geen moeite mee heeft dat Alex en ik dan ook samen op pad gaan…

(hij gaat zowiezo naar 1 weekend in Duitsland mee en ook naar Engeland)

Ik wil niet alleen en Alex is gewoon de meest logische keus…

Hubby heeft niks met muziek…en Alex kan ook nog leuk duetten mee doen…waarbij we misschien ook voor het duo gebeuren mogelijkheden creeeren…)

Bovendien stelt A zich echt zo super op…(ik denk dat ik anderom best jaloers geweest zou zijn…maar daar zit het um denk ik ook in…hij zou dit nooit zo kunnen…hij heeft die ambitie niet zo…vind het prima om op de achtergrond -mee te liften- )

Mijn kids…de meiden vinden het allemaal wel ok…maar verder niet zo bijzonder , hahah…dat mama zingt weten ze hun hele leven al…

Bovendien zijn ze druk met hun eigen leven vorm te geven…

Mijn oudste zoon vind het helemaal super…

die heeft niks met country…maar wel met muziek…en is gewoon helemaal trots als hij dan zo’n aankondiging ziet van een groot festival waar ik tussen sta enz…das echt grappig om te zien ook…hoe hij reageert…

Ikzelf heb echt zoiets van…ik ben nog nooit zo - on track - geweest met mn leven…voel me helemaal top met alles wat er gebeurd…

:mrgreen: :dance: :dance:

aankondiging van een van de festivals volgend jaar…

http://www.countryclash.de/programm.php?id=38

Wat ik in de UK ging doen…

zelluf optreden…

http://www.youtube.com/watch?v=OfJH_TeDDYU&feature=related

en ff naar het concert van mn grote held…ff afkijken hoe het moet!!!

http://www.youtube.com/watch?v=EyHvYqKpUQE

wat een super super super concert!!!

Oh ja…en ik heb nog cds verkocht…tijdens het Cliff Richard concert…

Ik werd serieus herkend…hahahha…dat was pas lachen…

Mn vriendin zat helemaal zo van…Jemig…ben je hier nou stiekem beroemd geworden zonder dat ik het weet ofzo…hahaaaaha

ah, ook nog gastouder :thumbup:

Ik blijf het leuk vinden dat ik je diploma uit mocht reiken toen :lol: of zoiets. Ik weet het niet meer precies. Wel dat we samen op 1 foto kwamen.

Succes met je toekomst :thumbup:

@lydia wrote:

ah, ook nog gastouder :thumbup:

Ik blijf het leuk vinden dat ik je diploma uit mocht reiken toen :lol: of zoiets. Ik weet het niet meer precies. Wel dat we samen op 1 foto kwamen.

Succes met je toekomst :thumbup:

Dank je Lydia :mrgreen:

En gastouderen blijf ik echt zo lang ik het kan combineren doen hoor.

Ik ben alleen open op ma-di-wo en de schoolvakanties ben ik vrij momenteel (ouders uit het onderwijs), dus genoeg mogelijkheden voorlopig.

De TZ op donderdag is wel eens irritant…dan is iedereen uit huis (school/werk)en zou voor mij ideaal zijn als muziekdag thuis…

Laat ik weer eens updaten…

Inmiddels vordert het album lekker…ergens dit jaar istie wel klaar :mrgreen:

Ondertussen druk met een nieuwe begeleidingsband…

(ik ken all nrs wel al…maar zij nog niet)

In januari de eerste Full Cast repetitie gehad van de Highway Women show…

gaat in mei in premiere…

Volgende week weer 2 dagen naar Heimbach voor een full cast repetitie.

Mn zelfgeschreven nr Dear Johnny…wordt echt over de hele wereld opeens opgepakt…echt ongelovelijk…

Zo stond ik een paar weken terug op nr 1 in Zweden (meest gedraaide country plaat), op 2 in Oostenrijk en op 3 in Ierland…haha

Of me dat nou ook nog een beetje opleverd, merk ik bij de volgende buma/stemra afrekening wel…hahaah

Begin februari was ik in gesprak met een vriend uit engeland…die een Cliff Richard tribute act deed.

Hij vertelde dattie ook weer deelnam aan de jaarlijkse Tribute act Event.

Ik liep een beetje te geinen dat ik ook wel mee wilde doen…maar dat hi een betere Cliff was dan ik…

Al grappend…kwamen we op het feit dat ik het vaakst vergeleken wordt met Tammy Wynette…

Nou…grapje werd ernst…ik mede me aan,ik werd gescreened door de "tribute act " commissie…en nu ga ik eind april in Blackpool (U.K.) een Tammy Wynette tribute doen…

:mrgreen:

Voor wie zich nu achter de oren krabben…wie is Tammy Wynette…

dit is mijn versie van haar bekenste nr…

http://www.youtube.com/watch?v=rGdOt025azM

Ik doe in totaal 7 van haar nrs…em heb me voor de gelegenheid een beetje een “Tammy” achtige outfit aangeschaft…

En zo blijf ik leuk bezig :dance:

Wat ontzettend gaaf allemaal Janet! Fijn dat het allemaal zo goed gaat. Geniet ervan! :thumbup:

stand by your man, KIPPEVEL 8) …wauw :thumbup:

@lowietje wrote:

stand by your man, KIPPEVEL 8) …wauw :thumbup:

Dank je…

Hoor net van een echte Tammy Wynette fan dat ze vindt dat ik um heel er goed zing EN klink als Tammy…

dus daar ben ik wel blij mee…

Dat iemand die haar ook goed kent qua stem zegt dat het ok is…

want de meeste mensen kennen haar natuurlijk amper…

en dan is het al gauw -klinkt als-…