Gefeliciteerd!!!
Heb je muziek niet geluisterd, heel eerlijk gezegd, want ik houd absoluut niet van country, ben een rasechte metalhead/punkrockchick. Maar ik houd er wel van wanneer mensen ergens passie voor hebben, en ook hun dromen waar maken. Zijn er genoeg die dat niet durven! :thumbup:
gefeliciteerd met je eerste prijs en je titel!! :dance: :dance: :dance:
Geweldig Janet, gefeliciteerd! Geniet van alles wat op je pad komt :thumbup:
you go girl :dance: :dance: :dance:
Dank u, dank u!!!
Heb zo telefonische een radio interview… :mrgreen:
gefeliciteerd…
wat goed zeg…
enne interesse is hier nog steeds hoor…
Dank je!! Zal binnenkort weer een uitgebreide update geven…
…
Dat is een mooie blikvanger voor je woonkamer! :mrgreen:
@Maxime wrote:
Dat is een mooie blikvanger voor je woonkamer! :mrgreen:
Hhaha…ja…belachelijk groot…ruim 60 cm…en weegt 4 kg…
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Een Nashville Platenlabel (Westwood International Records) wil mn muziek
uitbrengen!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Het begint er nu toch echt op te lijken dat ik een soort van zangcarriere krijg hahahahah
Owjah…ik ga vanaf mei volgend jaar ook de festivals en theaters in Duitsland in met de “Highway Women” show…met Pinksteren moet deze in premiere gaan…
Kan er verder nog weinig over zeggen…want over de inhoud van de show weet ik zelf nu ook nog niks hahahhah
maar Eva East (duitse zangeres) kwam met het idee en concept…en wilde me er heel graag bij hebben…en ik heb Ja gezegt
:mrgreen: :mrgreen:
@mamaatjevan4 wrote:
hey hey
woow ik ben dus helemaaaaal weg van je stem kom maar op met die cd en ik ben de eerste die hem koopt![]()
:dance: :dance:
ik vind de country stem dus heeeeeeeeeeerlijk om naar te luisteren superrrrrrrr
De cd is inmiddels te koop 8)
super zeg… gaat echt goed nu he…
Hhahahah…ik begin me echt een artiest te voelen nu…
Eeen country programma in Duitsland heeft een prijsvraag, met als prijs een gesigneerde cd van mij…haahahahahah
Ik moet dit weekend wat dingetjes inspreken voor het programma… :mrgreen: :mrgreen:
Nashville is toch zo’n beetje de bakermat voor de country muziek?
Fantastisch zeg. Volgens mij gaat jouw gewone leven nu behoorlijk op de schop! Fijn dat je succesvol bent in je dromen najagen. Hopelijk trekt het thuisfront het ook allemaal, want er zal best wat veranderen.
@Maxime wrote:
Nashville is toch zo’n beetje de bakermat voor de country muziek?
Fantastisch zeg. Volgens mij gaat jouw gewone leven nu behoorlijk op de schop! Fijn dat je succesvol bent in je dromen najagen. Hopelijk trekt het thuisfront het ook allemaal, want er zal best wat veranderen.
Nou die moeten best wennen idd…
Ik was tot de geboorte van mn jongste ook heel actief in de muziek…maar daarna jarenlang maar heel weinig…
Dus het is zeker wennen…helemaal als je , zoals mn hubby…helemaal niks met muziek hebt…Alleen mn oudste zoon die is super enthousiast…
Hhaha…toen ik de Euro Masters won had hij op twitter staan…Mijn mama is Europees Kampioen Country Music…wat doet jouw moeder??
hahahah
Ik ben wat dat betreft blij met een aantal muziekvrienden om me heen…die ook een beetje snappen waarom iets zo fantastische leuk is…
want voor mn hubby is het allemaal 1 pot nat…of ik nou de euro masters win of in het buurthuis om de hoek een liedje ga zingen, hahahah…
Vooral in het begin waren die contacten met Amerika enz allemaal heel onwerkelijk…
Dat waren ze voor mij al…dus voor anderen helemaal…
En nu nog steeds…
Maar het is weer leuk mee genomen dat ik nu de studio in mag om in te zingen…en dat de rekening betaald wordt door Mister Nashville Country Record producer haahah
Hij had het er trouwens wel al eerder over gehad hoor…het kwam niet helemaal uit de lucht vallen vanuit het niks…
maar bomen over mogelijkheden of concreet iets aanbieden is wel ff een verschil natuurlijk…
Ik vermoed dat er het komende half jaar nog niet zo veel veranderd…de winterperiode is slap qua festivals enz…dus het grote verschil nu is dat ik lekker bezig kan met nrs opnemen en me niet druk hoef te maken over geld…
Verder thuis veel voorbereiden voor de theatershow Highway Women…als ik daar meer over weet…en dan in het voorjaar maar eens kijken hoe de optredens gaan lopen en of ik misschien mn werk of een deel ervan kan opzeggen…(heb 2 pt banen, dus kan ook eerst 1 opzeggen als het een -ik kom tijd te kort kwestie is-…)
Ach…en als we straks met de pinksteren een leuke camper kunnen huren op kosten van de org en een gezellig weekend hebben en een zak geld mee naar huis nemen…dan wennen ze best snel denk ik …

Ik probeer vooral ook van het NU te genieten…want ben me ondanks alle succesjes en kansen en dat ik er hard aan blijf werken, heel erg bewust van het feit dat het allemaal ook zo weer voorbij kan zijn…
maar op dit moment is het idd wel een droom die uit komt…liedjes opnemen voor een Nashville Maatschappij…die ze betaald…promoot enz…echt helemaal SUPER!!!
Ow…de duitse radio hield het op Jannet B…ze hadden geen idee hoe ze mn achternaam moesten uitspreken…hahahahah (Bodewes = Boodeewus)
Update:
Vorige week hebben ze in een duitse radio uitzending serieus mn cd verloot…hahaha…man man…wat een grappige zij straatjes zijn dat dan weer.
Toen ik de zender opzocht op internet…zag ik dat er ook een live chat was…Ik ga ff kijken…wordt er gelijk op de radio omgeroepen dat ik live in the chat zit…hahaah
Highway Women project weet ik inmiddels iets meer van…
wordt helemaal leuk…maar dit jaar ben ik daar nog niet druk mee…
Ik ga wel samen met degene die het organiseert binnenkort een duetje opnemen…ook leuk
Morgen de opnames van de eerste single op het westwood label!! Zin in!!!
Verder langzaam repertoire bij elkaar aan het zoeken voor 3x 30 min knallen in Lancashire in oktober!
Heb inmiddels nog een aanvraag voor de UK, maar nog geen data en verdere details…(want ik ga dus echt niet met mn apparatuur slepen…bovendien passen mijn stekkers daar niet…)
Terwijl ze in Duitsland met me weglopen…ik vanuit de hele wereld ongelovelijk positieve reacties krijg op alles…en nu dus een Nashville Label heb…MAG ik best een gastoptreden doen tijden een fanclub avond van een countryband…in Drachten…maar het mag niks kosten… 8) :lol:
Nou…daar heb ik nu toch maar voor gepast…
100 km verderop betalen ze 500 euro plus reiskosten…hoe idioot is dat…
Ik heb me er maar bij neer gelegd…in Nederland moet alles low budget…en aangezien ik weiger om mn repertoire te laten bepalen door linedancers…wordt ik ook daar niet gevraagd (terwijl ik echt ansbaar repertoire heb…ze moet alleen ff 10 sec hard nadenken welke dans er op past hahaaahha)
Ik richt me nu dus maar op Duitsland en Engeland…en zie wel wat er verder gebeurd…
ik kreeg trouwens afgelopen week wel mail en verzoekjes van nederlandse DJs…die mn muziek via het NASHVILLE MUSIC BOARD van Lonnie hadden gekregen…hahahaah…
Tot zover… :mrgreen:
ik heb het niet helemaal gevolgd… maar wat gaaf zeg!!! ga zo door!!
Zal eens even een updateje geven…hahahahh
Inmiddels mn eerste single uit op het Nashville Platenlabel
en binnenkort voor de 2de serie liedjes de studio in (23 nov)
We hebben er nu bijna 20 al uitgezocht voor het album…er komen er uiteindelijk ongeveer 15 op…
Verder grappig dingen…radio spotjes inspreken…mn eerst contract in het duits verstuurd (en ondertekend terug hahahaah)
Afgelopen oktober mn eerste optreden in de UK gedaan…moet zowiezo 2x terug voor 4 nieuwe optredens…misschien in de zomer een minitour…maar das koffiedik kijken…hahaah
Heb daar trouwens ook de engelse schrijver ontmoet waar ik mee samenwerk sinds maart ofzo…erg gezellie !!!
In mei 2012 heb ik nu 2 weekenden staan met dubbele optredens op grote duitse country festivals… gaat echt helemaal super…
op jannetmusic (met de bekende www en punt nl) staan uitgebreidde verslagen, bij news en in het blog…zowel engels als nederlands…
super zeg… wat een droom lijkt met dat dat je gewoon van je hobby je beroep maakt.
hoe vinden ze het thuis? en hoe reageren de kinderen erop?