Leuk Babyspeelgoed

Heb vandaag rondje Intertoys gedaan, wilde wat voor mijn dochter halen. (dacht iets van lego maar dan voor babies) Vraag het een medewerker laat ie me een zien van 40 euro (was t enige wat ze hadden) :o

Heb nog eens drie rondjes gemaakt en ben maar weggegaan…

Wil gewoon een leuk speeliets voor mn kleintje tot max 20 euro…

Hebben jullie tips.

Puzzels, blokjes, lego of iets dergelijks. Ben voornamelijk op zoek naar iets waarmee ze kan leren stapelen of volgorde plaatsen of…of…of…

(houten) figurenstoof!

Zelf hebben wij dus een houten en die losse figuurtjes kan je stapelen, ze kunnen uiteindelijk alle vormpjes door de juiste gaatjes drukken of de hele creatieve oplossing: deksel open, alles erin mikken en dan alles er weer uit :mrgreen:

Gewone blokkenkar/bak met blokken…

En verder voor het stapelen: 6 bekers voor een euro bij de IKEA :thumbup: Koop je voor 2/3 euro 2/3 sets en kan je hele leuke piramides mee maken hoor.

onze uk was gek van tupperwarebakjes ed, houten lepels waar ik mee kookte, of wc-rolletjes. Overigens stopte ze niks in de mond, waardoor ze met heel veel dingen kon spelen.

de wibra heeft ook enorm leuk babyspeelgeod, alleen weet ik zo niet of ze dat nu ook nog hebben staan, of dat het bepaalde aanbiedingen zijn.

naar de hema gaan of bij lobbes (online) kijken. Hebben ze zat voor een normale prijs.

mijn dochter vond een treintje met blokjes in verschillende figuurtjes helemaal leuk

en heb toen ook een hele zak (soort van ) mega blocks gekocht bij de kruidvat voor net iets meer dan 10 euro!!

Dank dames,

heb al heel wat dingen in mn winkelwagen bij lobbes tnx Madre :mrgreen:

@Dina wrote:

Dank dames,

:dance: :dance: :dance:

I lovvvvvvvvvvve Lobbes…

ik heb lobbes ook ontdekt…kwijl :inlove:

@Madre wrote:

@Dina wrote:
Dank dames,

:dance: :dance: :dance:

I lovvvvvvvvvvve Lobbes…

Vind het ook een leuke winkel… maar zo jammer dat de verzendkosten er nog overheen komen :lol:

Mega Blocks en gewone houten blokken zijn niet duur en erg leerzaam.

Er zijn ook zat duplosetjes van rond de 20 euro. Misschien bij een andere speelgoedwinkel kijken.

ik geef elke baby die in de buurt geboren wordt namens mijn zoon altijd hetzelfde cadeautje (erbij): stapelbekertjes, van die waar ook gaatjes in zitten. Voor nano is dat twee jaar lang zijn absolute lievelingsspeelgoed geweest. Je kan daar zo lan gzo veel verschillende dingen mee doen (stapelen, omgooien, in elkaar, water overgieten, met zand vullen enz enz enz).

En ik kreeg laatst nog van 2 mensen te horen dat hun uk zo vreselijk dol was op mijn cadeautje. Kost geen drol maar levert heel lang veel plezier op :thumbup:

@fiep klophout wrote:

ik geef elke baby die in de buurt geboren wordt namens mijn zoon altijd hetzelfde cadeautje (erbij): stapelbekertjes, van die waar ook gaatjes in zitten. Voor nano is dat twee jaar lang zijn absolute lievelingsspeelgoed geweest. Je kan daar zo lan gzo veel verschillende dingen mee doen (stapelen, omgooien, in elkaar, water overgieten, met zand vullen enz enz enz).

En ik kreeg laatst nog van 2 mensen te horen dat hun uk zo vreselijk dol was op mijn cadeautje. Kost geen drol maar levert heel lang veel plezier op :thumbup:

Stapelen en gooien is hier nu ook helemaal de hit.

Als ik het stapelen zat ben… is er altijd een grote broer bereid om te bouwen en een klein ventje bereid om het heel hard lachend om te gooien :lol:

Pete heeft dit als kerstcadeau gehad toen hij 3 maanden was, nu speelt hij er nog steeds mee en ook Luc en Stan vinden het geweldig.

kleine autootjes… daar zijn ze hier helemaal gek op.

wij hebben denk een ander slag meiden… stapelbekers vinden ze dus niks aan…

wij hebben bij de lidl laatst een muziekset met tamboerijn gekocht. daar wordt erg veel mee gespeeld… (en al het andere muziekspul)

trommel, xylofoon etc) wij hebben inmiddels een hele bak vol.

sommige dingen komen trouwens ook van lobbes…

je kunt ook auto`s stapelen :mrgreen:

een favo hier.

ik wou ook de duplo voor de kleine man, maar niet veel te krijgen

voor zijn leeftijd nu en best prijzig…

nu uitgekomen op de Megablocks, erg leuk spul

Mama (ofzo) bouwt en Jayden sloopt, leuk spelletje

jaahh die autos worden HEEL VEEL gebruik…

kan je trouwens niet van iemand die de kinderen iets groter heeft dingen lenen?

wij hebben zelf nooit van die baby duplo gehad, zijn direct begonnen met gewone duplo en daar speelt zelfs de oudste van 5,5 nog wel mee. Ook met ‘kleine lego’ maar ook met gewone duplo.

Maar voor de jongste hebben wij nu een grote bak van die babylego (dat rondere spul) te leen van een vriendin. Hartstikke leuk spul, hij speelt er ook leuk mee, maar zou het zelf meer hebben aangeschaft.

Ken je niet iemand die toevallig een doos van zoiets heeft staan en daar momenteel niks mee doet?

(en voordeel: als er niet meer mee gespeeld wordt geef je het weer mooi terug en hoef je er geen opbergplek voor te verzinnen :mrgreen: )

Dank lieve dames!!

Neey geen babies in de buurt :shifty: Ze heeft nog veel dingen van haar babytijd (rammelaars, diengen om te voelen stoffen kubbussen etc) daarom dacht ik tijd voor wat andere dingen.

Maar ook niet teveel, denk dat ik een doos mega blocks haal en thats it.

Pfff heb nu al een hoek helemaal vol speelgoed :? Ga gauw maar veel wegdoen voor een weeshuis.

Nou mijn volgende vraag :mrgreen: waar ruimen jullie het op.

Nu bij mij in twee manden en een doos, maar wil bij de ikea misschien zo een trofast halen met bakken.

@Dina wrote:

Nou mijn volgende vraag :mrgreen: waar ruimen jullie het op.

Nu bij mij in twee manden en een doos, maar wil bij de ikea misschien zo een trofast halen met bakken.

Daar dus in :wink: Heb in de woonkamer twee van die kleine kasten staan:

en dan op mijn kamer nog een paar extra bakken, die wissel ik dan af. Maar ongelooflijk he, hoe snel dat speelgoed groeit :shock: Hier had ik tot zijn eerste verjaardag echt bijna niks in huis, heerlijk. Geen idee waar het ‘mis’ gegaan is…