Ik heb van Ikea zo’n opvouwbare stoffen kist (een rode - met een stoffen hangslot - omdat ik ook rode eetkamerstoelen heb) en daar past bizar veel in. Verder gooi en geef ik elk half jaar dingen weg, en een deel staat op zolder, hij kan toch niet overal tegelijk mee spelen. Dat Trofastding schijnt handig te zijn (ik vind het niks dus hier staat dat niet ) maar in elke kist/doos/mand kun je speelgoed doen, toch?
hier in de woonkamer zo’n zelfde als Fiep.
Op de slaapkamer van de kids staat dan nog een ‘liggende’ kast van Trofast. Ik wissel hier de bakken ook af.
En veel speelgoed… eh ja ik heb 3 kids in verschillende speelfases, dus we hebben genoeg :lol:
De oudste speelt met lego EN duplo, de middelste met duplo en sinds kort helemaal into playmobil en de jongste is dus aan het spelen met de geleende bak babylego en little people… ook weleens de bak met duplo overigens. Zijn natuurlijk ook allemaal net dingen net als mega blocks die nogal wat ruimte innemen :roll:
Boekjes, puzzels en dat soort dingen valt allemaal wel mee, die stapel je op in een kast en klaaaarrrr, maar die blokken etc… ja die zijn nogal eh groot. Lang leve de Trofast, lang leve IKEA :dance:
Mijn dochter is ook fan van stapelbekers en haar megablocks (heeft ze net voor haar verjaardag gekregen). Hartstikke leuk en zo’n grote zak megablocks is iets van 12 euro.
Wij hebben ook de trofast, alleen die in trapvorm, kan heeeeeeeel veel in en nu staat ze vaak aan het lage gedeelte te spelen. Vind het ook makkelijk dat je de grote en kleine bakken kunt afwisselen. De megablocks zitten nu in een grote bak, maar als die straks als ze groter is weg gaan kun je er weer 2 kleine bakken kwijt. Ideaal!
Ojaaa… die stapelbekers zijn bij Lars ook favoriet! En doosjes, keukengerei etc. ook. Ik kan het duurste speelgoed voor hem klaarleggen, maar wat hij als eerste pakt is meestal iets wat heeeel simpel is.