Hey vlieg, echt geweldig je cyclus!!! :lol:
Wat kan het soms toch raar lopen!!
Maar dat je ook bewust je vruchtbare dagen ontwijkt…?! wil je het nu dan helemaal niet? Ook niet als het met “spontaan” kan (of in elk geval zonder hormonen)
Vandaag zit precies op de 19 weken. En ik voel vanalles! haha, het is zoooo leuk!! de afgelopen twee weken voelde ik al af en toe wat “borrelen”. Maar vandaag is ie drukker dan ooit! ik voel al de hele dag duwen en schoppen. Het is gewoon echt een super bijzonder gevoel!
Het zal wel komen omdat ik vandaag al de hele dag op kantoor zit terwijl ik normaal bijna de hele dag loop. Hij/zij word dan natuurlijk in slaap gewiegd, alleen vandaag ff niet.
Wat een super uitdaging die opleiding hypotheken! Echt waar: ik heb daar ook over zitten denken. Het lijkt me erg interressant!! Maar het lijkt me ook moeilijke stof… Erg veel succes ermee!
Ja we wilden het even niet de laatste maanden omdat er erg veel gebeurd is thuis en mijn man en ik bijna in scheiding hebben gelegen…
Nu gaat het weer goed hoor! We werken er erg hard aan en we gaan de goede kant op. Vandaar dat we ook het spontane zwanger worden even niet wilde riskeren totdat wij zelf alles weer op rails hadden. Dat hebben we nu weer, dus misschien ontwijken we nu niet meer mijn vruchtbare dagen, we zien wel.
Maare, klinkt goed bij jou Heerlijk zeg!
En hypotheken lijkt mij inderdaad ook interessant. Ben met beleggen begonnen, minder stof, maar dat is zooo pittig! Heel ingewikkeld. Wil hier eerst examen voor doen (wil januari proberen…) en daarna start ik met het geldig houden van mijn andere diploma’s. Ook examens. En daarna hypotheken hopelijk. Flink boek is het ook, dus ben benieuwd of ik het ga halen!
aha nu snap ik het. Verstandige zet. Eerst moet je relatie goed zijn, je moet uiteraard een goede basis hebben.
En als het weer goed voeld, lukt het nu misschien wel zonder de dokters!!dat zou toch echt fantastisch zijn…!!!
Nu ook concentreren op je nieuwe opleiding. Een leuke, en vooral welkome afwisseling lijkt me.
Hey meiden! Kwam hier ook weer even kijken hoe het met jullie is!
Vlieg: inderdaad verstandig om eerst alles op een rijtje te krijgen, maar zo te lezen gaat het zeker lukken :thumbup: :thumbup: En wie weet als jullie eraan toe zijn en enigszins rond de vruchtbare dagen gaan klussen is het misschien wel snel raak!
Daphne: leuk dat je het al zo goed voelt nu! Ik heb het deze week ook voor het eerst voelen bewegen, zo speciaal inderdaad! Heb je je 20 weken echo al gehad? En weet je ook al wat het wordt??
Ik heb donderdag een pretecho laten maken en wij krijgen een dochter!!Had ook niet anders gedacht eerlijk gezegd, het zat vanaf dag 1 in mijn hoofd. En we vinden het zooo ontzettend leuk! :inlove: :inlove: :inlove:
Meiden, hele fijne dagen en een super 2010! :-*
hoi!
Wat gaat de tijd toch snel he, deze week zit ik alweer op 22 weken… echt ongelovelijk! Hoe cliche ook, de tijd vliegt!!!
Ik heb vorige week dinsdag de 20 weken echo gehad ook wij krijgen een dochter!!althans… dat is nu slechts 80% zeker. Er was in elk geval geen piemeltje te zien. Maar ze was de hele tijd enorm druk aan het draaien en bewegen, dat de gyneacoloog nog niet alles goed heeft kunnen zien. Wat er te zien was, was goed (hartje, maag, nieren enz). Maar ik moet/mag a.s. donderdag nog even terug komen om de rest te laten bekijken. Als er dan nog steeds geen piemeltje te zien is…!!
Erg grappig, want ik had ook al vanaf dag 1 het idee dat ik een dochter zou krijgen. Toen ik 2 maanden zwnager was heb ik nog heel even twijfel gehad, maar daarna wist ik het weer zeker, Het zou een meisje worden!
(Maar als het a.s. donderdag toch een jongetje blijkt te zijn ben ik net zo blij hoor!! maar dan zat mijn gevoel er dus wel helemaal naast!! haha! :shifty: )
verder gaat het goed. Ze is enorm druk in mn buik!! Er gaat geen dag voorbij zonder dat ik wat voel. Als ik maar eventjes stil zit, begint het gerommel. Duwen, schoppen, draaien… van alles!!
Er zijn ook wel flink wat dingen die steeds zwaarder worden. Omdat ik best snel erg last heb van mijn bekken, maar ik merk ook dat ik sneller buiten adem ben. stukje lopen, aankleden, stofzuigen, trapje op, trapje af… Dat gaat allemaal niet zo vlot meer.
Maarja, t hoort er allemaal bij he!!
Heb je zo’n 3d echo laten maken??? Dat willen wij misschien ook gaan doen. met 26 weken ofzo. Lijkt me erg leuk om ook al iets van een filmpje op dvd ofzo te hebben.
Hoe gaat het verder met je? voel je je goed??
Wow dus jullie krijgen allebei een meid! Wat gaaf
Wat zijn jullie uitgerekende data?
Ik moet volgende week weer ongesteld worden als het goed is. De 7e ofzo denk ik. Zie het wel. Zwanger ben ik niet in ieder geval hahaha.
Volgend jaar willen we misschien wel ver op reis, dus ik denk dat er voorlopig helemaal niks gaat komen. Maar heb er wel vrede mee.
jeetje wat leuk allemaal; Een nieuwe studie en nog een verre reis maken. Weet je al waar de reis heen gaat?
Ik hoop dat het verder ook goed met je/ jullie gaat. Dat je rust gevonden hebt. Maar als je nu zo’n goede cyclus hebt, kan dat haast niet anders. Het is ongelovelijk wat een goede “state of mind” voor je lichaam kan betekenen!! Dat vergeten veel mensen. Lichaam en psyche zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.
mijn uitgerekende datum is 6 mei.
De beste wensen nog dames. Hoe voelen jullie je?
Dit jaar worden jullie mama
Hier alles nog hetzelfde.
Vandaag is mijn NOD zag ik net haha. Maar we hebben weer niet geklust rond mijn ei (heb hem woensdags of donderdags gehad en zaterdags ervoor voor het laatst geklust) dus zwanger zijn we niet. Ben wel erg benieuwd of mijn cyclus nu weer zo regelmatig is en ik dus gewoon ongesteld wordt vandaag.
HOI
Jullie uiteraard ook nog de beste wensen voor 2010! Het word een spannend jaar!!
VLILEG! wat een spannende dag(en)! k ben erg benieuwd of cyclus weer zo regelmatig is. Ik moet zeggen dat het tot nu toe erg veel hoop geeft dat het dus toch ook zonder extra hormonen nog zo goed kan gaan allemaal!
Ik voel me erg goed. Naar zwangere omstandigheden, haha! Af en toe voel ik me gewoon echt enorm zwanger. Hoe stom dat misschien ook klinkt, haha! Dat komt vooral omdat alles nu wat zwaarder word. K heb veel last van mijn zere bekken waardoor ik lag niet alles meer kan doen op mijn werk. Maar ook na een half uurtje in stad lopen, is het voor mij alweer gedaan en gaat het zeer doen. Daardoor waggel ik nu soms ook al als moeder eend. Ik ben (erg) snel buiten adem en moe, alsof ik een marathon gelopen heb. Het kost allemaal veel energie.
Het hoort er allemaal bij en ik klaag ook zeker niet!! het komt zoals het het komt.
Mijn buik is echt MEGA aan het groeien en mijn meissie is enorm bewegelijk! Dus dat is erg leuk allemaal!!
Hoi meiden
Wil even komen melden hier dat wij geheel stoppen met alles… ik heb me bij alle topics waar ik schreef afgemeld.
We zijn al een halfjaar niet meer actief bezig, maar was gister bij de huisarts die zei dat als je de PCO weer zijn werk laat doen (wat gebeurd bij mij, want mijn cyclussen verlengen weer) heb je een grotere kans op eierstokkanker…
Mijn nieuwe NOD is rond carnaval dus waarschijnlijk gaan we dan weer aan de pil…
Ik wens jullie heel veel succes en geluk met de baby’s!
Ik wil je heel veel sterkte toe wensen.
Het lijkt mij een heel moeilijke beslissing te zijn geweest om er helemaal mee te stoppen. Ik kan mij niet voorstellen hoe dat voor jou (jullie) moet zijn geweest. Sowieso hoe de laatste 2 jaar moeten zijn geweest…!!
Voor jullie beide heel veel geluk en liefde in de toekomst!
liefs.
thanks! Voor jou gaat het ook opschieten!
En mom?
We zijn toch nog niet aan de pil gegaan… de stap was te groot, het is te definitief… en sinds we in juli gestopt zijn met het ziekenhuis heb ik een super mooie cyclus. Niet geheel regelmatig, maar de langste is nu 34 dagen geweest… ik wil dat niet allemaal weer in de war gooien dus we blijven nog maar van de pil af.
Vlieg: Als ik dat zo lees heb je inderdaad een vrij regelmatige cyclus. Misschien niet op de dag af, maar toch! :thumbup: Je zou denken dat er dan toch ook wel regelmatig een eitje vrij komt?!
Ik kan me helemaal voorstellen dat de stap om weer aan de pil te gaan te groot is. Dan weet je zeker dat het niet gaat lukken. Je probeerd er misschien niet mee bezig te zijn, maar dat is volgens mij bijna onmogelijk. Je heb tot nu toe zo veel moeten doorstaan om zwanger proberen te worden, dat zet je niet zomaar aan de kant. Dat blijft toch in je hoofd zitten.
Zolang je cuclus met deze regelmaat verloopt, kun je toch stilletjes en voorzichtig blijven proberen/hopen? De deur staat dan in elk geval nog op een kiertje.
Ik ben vandaag precies 31 weken zwanger. Al vanaf ca 14 weken heb ik veel last van bekken en rug. Ik loop daarvoor nu bij een chiropraktor, en dat help gelukkig wel een beetje. Alhoewel het steeds zwaarder word. Ik slaap er slecht van en werken is echt mega zwaar! Ik ben echt de weken tot m’n verlof aan het aftellen. Na deze week nog 3 weken werken…
Daarnaast zijn “we” deze begonnen met verbouwing van ons huisje om ruimte te maken voor ons kleine meissie. (“we” omdat ik zelf niks meer kan doen. dus ik moet alles uit handen geven.)
Het hele huis moet over over kop, aanbouw beneden, boven 2 dakkapellen, vide dicht maken, trap verplaatsen, alle wanden moeten opnieuw afgewerkt worden, nieuwe vloer, enz.
Daarom gaan we vanaf volgende week bij mijn ouders in huis totdat ons eigen huis weer bewoonbaar is. (ik reken er op dat dat pas is na de bevalling)
Een hele klus voor de mannen, maar gelukkig kan ik het goed uit handen geven en vind ik het helemaaaaaal niet erg om straks een paar weken bij mijn ouders te wonen. Ik zie het wel zitten. Bovendien word ons huis straks zo mooi!!! daar heb ik best wat voor over.
MOM, bij jou nog nieuws??